“Niet echt healthy opties”
Beoordeling van El Tejar

El Tejar
Geclassificeerd als nr. 33 van 569 Restaurants in Estepona
Keukens: Spaans
Dineropties: Ontbijt, Na sluitingstijd, Reserveringen
Dineropties: Ontbijt, Na sluitingstijd, Reserveringen
27 oktober 2017 beoordeeld

Heel typische Spaanse tapasbar. Lekker voor de fans van calorierijke tapas, maar met weinig gezonde versies. Niet echt iets vegetarisch voorzien.

Datum van bezoek: oktober 2017

18 oktober 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Een erg gezellig buurtrestaurant. Druk bezocht door de buurt, geen toerist buiten ons gezien.
De ambiance is prettig/gezellig/ongedwongen.
De bediening goed ygastvrij.
De tapas die we bestelden waren allen van uitstekende kwaliteit.
De drankjes goed gekoeld geserveerd.
De rekening viel mee.
DUS een echte vakantie aanrader!

Datum van bezoek: oktober 2017
20 september 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Voor het uitzicht hoef je hier niet te komen, maar het eten is werkelijk formidabel. Tapas zijn van een uitstekend niveau en het dessert was het afsluitende spektakel. Voor een geslaagd diner in Estepona...doen!!! Ps limoncello for the end

Datum van bezoek: september 2017
17 september 2016 beoordeeld

Een van de beste tapasbars aan deze Costa ! Vriendelijke bediening , lekkere tapas , prijs / kwaliteit top !

Datum van bezoek: april 2016
6 augustus 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

We hebben hier deze vakantie 2 keer gegeten maar als het aan mij lag had ik er wel elke avond kunnen eten. De eigenaar zeer vriendelijk en behulpzaam in het uitleggen van de kaart en alles wat er te eten is. Alle gerechtjes die wij hebben gehad, en dan waren er heel veel waren stuk voor stuk fantastisch goede smaken leuke combinaties in een woord perfect. Desserts ook zeker doen Tiramisu of cheesecake of brownie allemaal goed

Datum van bezoek: augustus 2016

Reizigers die El Tejar bekeken, bekeken ook

Estepona, Costa del Sol

In El Tejar geweest? Deel je ervaringen!