Beoordeeld op 27 juni 2018

Rustige ligging ! Zeer ruime (type 22), frisse kamer met goede bedden en groot terras met zicht op het zwembad, tuin én zee. Kamer en badkamer hebben alle comfort. In het gezellige restaurant met behoorlijk groot terras is het fijn te vertoeven en te genieten van het zeer uitgebreid en kwalitatief hoogstaand buffet. Ontbijt, lunch en diner... altijd creatief, uitgebreid aanbod. We raden de all in formule aan, want die is betaalbaar en zeer compleet met lekkere aperitief en wijn inbegrepen.
Het team is van bij 't onthaal tot aan het zwembad overal even vriendelijke en gedienstig. Het hotel ligt onmiddellijk aan het strand... maar weliswaar zijn er voor de deur geen winkeltjes of bar/restaurants. Het hotel biedt wel een aantal keren per dag transfers heen en terug aan naar het centrum en het gezellige haventje van Estepona... of je kan via het hotel een auto voor een of meerdere dagen huren.
Kortom... een UITSTEKEND hotel aan een zeer goede prijs/kwaliteit. Wie hier toch komt zeuren blijft beter thuis !!!

Kamertip: Boek zekers een kamer met balkon en zeezicht.
Datum van verblijf: juni 2018
Mari Carmen L, Director de Relaciones Públicas van Hotel Fuerte Estepona, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 28 juni 2018

Dear Rudi D,

First thank you for your stay at Hotel Fuerte Estepona.
We are glad to know that you enjoyed our gastronomy and facilities.
Thank you very much for your nice words about "everything", all the staff strive to make our clients have the vacation they deserve.

We hope to welcome you again very soon.

Regards,

Laura Ocaña

Beoordeeld op 3 juni 2018

pluspunten:erg rustig op de slaapkamer geen lawaai dus goede nachtrust
het ontbijt was erg gevarieerd ook fruit was er aanwezig
de zwembaden waren proper
min /verbeterpunten:erg afgelegen en geen mogelijkheid om de bus te nemen!er rijdt wel om 10 u en om 13u een hotelbusje (max 8 pers )naar Estepona maar de terugrit is om 13u15 dus iets eten in het dorpje wordt zo erg moeilijk tenzij je de taxi neemt 8 euro enkele rit en ih WE 12 euro !Alle warme bereidingen waren lauw tot zelfs koud .Het avondeten is van zeer slechte kwaliteit ! Alles wat op de grill werd gebakken smaakte verbrand !
Het strand aan het hotel was vies heel ongelijk en veel stenen nodigde niet echt uit tot een strandwandeling !
wij boekte een kamer met aparte slaapkamer de kamer had een draaitrap en de badkamer en wc lagen op de bovenverdieping dit staat niet echt vermeld op de TUI site onze dochter heeft een knie operatie ondergaan we hadden dit niet geboekt als we dit op voorhand wisten!
eigenlijk is dit hotel enkel aan te raden met een huurauto en als je goed te been bent!
Ik begrijp de score van 9,1 op de TUI site dus niet goed .Ik vond het qua avondeten maar 3 sterren waard wel lekkere witte wijn

Kamertip: kamer op de hoogste verdieping kiezen
Datum van verblijf: mei 2018
Mari Carmen L, Director de Relaciones Públicas van Hotel Fuerte Estepona, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 10 juni 2018

Dear Hilde,

Thank you very much for your stay in Fuerte Estepona. We are happy to know that you enjoyed our facilities. We regret that you did not tell us about your daughter's situation to have tried to offer you another type of room. We appreciate your comments that we will use to improve our service.
We hope to welcome you back to our hotel very soon.

Regards,

Beoordeeld op 14 mei 2018

Heerlijk weer in het gezellige Estepona. Hotel ligt buiten de drukte aan het strand. Vier zwembaden, Wellness, ruime tuin alles zeer verzorgd en netjes en ruime opzet.

Buiten baden waren nog koud.

Hotel en kamer supergroot, ruime kamer, groot balkon met zitjes, veel kledingkasten, kluis, minibar, tv en allerlei aansluitingen voor pc, etc.

doucher met ligbad / whirlpool, twee wastafels, toilet en bidet, super ruim met alles voorzien van toilet artikelen.

zeker een tophotel tegen betaalbare prijs.

Ontbijtbuffet is 40 meter lang en een ongekend assortiment, verse omeletten worden er gemaakt, je kunt het zo gek niet verzinnen!

Op de aankomst_ & vertrekdag gebruikt gemaakt van dinerbuffet, heel goed gegeten!

EEN AANRADER !
Reken maar , we zijn erg kritisch

Kamertip: Vraag om een kamer in gebouw 3 ! Niet in hoofdgebouw ivm entertainment in de avond en dat hoor je in je kamer !
Datum van verblijf: mei 2018
Mari Carmen L, Director de Relaciones Públicas van Hotel Fuerte Estepona, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 16 mei 2018

Dear John M,

Thank you very much for your stay at our Hotel Fuerte Estepona, we are proud to know that our work has been useful for you to have a good vacation. We will continue working so that more guest like you can enjoy in our hotel.
We hope to receive you again very soon.

A strong greeting,

Beoordeeld op 22 april 2018 via mobiele applicatie

Hotel heeft mooi, zeer ruime kamers, wij hadden zeezicht. Goede bedden, fijn terras bij de kamer. Prima ontbijtbuffet. Ook dinerbuffet verzorgd. Vriendelijk personeel. Er is een parkeergarage, maar ook parkeerplekken buiten. In de buurt van golfbanen en Estepona. Hier leuk aan de haven gegeten.

Datum van verblijf: april 2018
Mari Carmen L, Director de Relaciones Públicas van Hotel Fuerte Estepona, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 1 mei 2018

Dear Marlene P,

Thank you very much for taking the time to share your stay at our hotel. We are happy to know that you had a pleasant stay with us and we hope to see you again very soon.

Strong Regards,

Beoordeeld op 3 augustus 2017

Ruime en mooie kamers. Mooie ruime tuin en zwembad. Service en eten zijn perfect. Personeel van receptie, restaurant en animatie zijn zeer klant vriendelijk. Het hotel is zeker geschikt voor gezinnen met kinderen.

Datum van verblijf: juli 2017
Mari Carmen L, Director de Relaciones Públicas van Hotel Fuerte Estepona, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 4 augustus 2017

Dear Mr. Bultiau,

thank you very much for your great review about our rooms, service and food on Tripadvisor. We are glad to read that you have very enjoyed your stay in family with us. We hope to welcome you back in near future!

Best regards,
Mari Carmen López