“Voor herhaling vatbaar!”
andere reiziger heeft deze accommodatie geboekt
Beschikbaarheid
Boekingsaanvraag doen
Inlichtingen vragen
Deze accommodatie is niet beschikbaar op deze data.
Alle beschikbare vakantiewoningen weergeven

Debby Mar ...
1 beoordeling
“Voor herhaling vatbaar!”
Beoordeeld op 22 juni 2018 voor een verblijf in juni 2018

Prachtig groot appartement! Leuke gezellige inrichting en inderdaad alles nieuw. Overal WiFi zelfs in alle slaapkamers. Van alle gemakken voorzien dus! Wat wij heerlijk vonden was het dakterras. Lekker in de zon in de louncheset ontbijten en relaxen met uitzicht op zee. Super! Estepona zelf is erg gezellig met de haven en de boulevard. Overal gezellige eettentjes en barretjes. Alles is op loopafstand ( strand 5 min). Verder vele leuke en mooie bezienswaardigheden in de omgeving. Mijas en Ronda zijn echte aanraders. Wat wij heerlijk vinden aan het appartement is dat het hoofdzakelijk wordt bewoond door Spanjaarden waardoor je het ultieme vakantie gevoel hebt. Kortom een aanrader. Wat ook een aanrader is: loop eens binnen bij het kleine buurtsupertje beneden waar ze dagelijks echte Spaanse eigengemaakte maaltijden en tapas maken! Muy bien! Wij gaan zeker terug!

Was dit een nuttige beoordeling? Ja
Antwoord van management
27 jun 2018
Debby Mark, hartelijk dank voor jullie leuke review. Jullie waren voorbeeldige gasten !! en zijn zeker nogmaals welkom.
riannefra ...
Heerlen, Nederland
1 beoordeling
common_n_hotel_reviews_1bd8 1 nuttige stem
“Aanrader”
Beoordeeld op 22 mei 2018 voor een verblijf in mei 2018
persoon vonden dit een nuttige beoordeling

Heel mooi, ruim en goed verzorgd appartement.
Alles nieuw en van alle gemakken voorzien.
Prachtig uitzicht. Rustige omgeving en toch alles op loopafstand. Hebben ons hier prima vermaakt.
Volop te zien in en rondom estepona. Komen hier zeker nog een keer terug.

Was dit een nuttige beoordeling? Ja
Antwoord van management
23 mei 2018
Dank u wel familie Frank, fijn om te horen dat u tevreden was over het appartement! Misschien tot ziens.
Voer reisdata in voor nauwkeurigere prijzen
2 gasten
Volwassenen2
Kinderen0
Pas toe
Bezit je een vakantiewoning? Laat deze hier vermelden.
Extra inkomsten
Eenvoudig te beheren