“Visit”
Beoordeling van Robbies

Robbies
Geclassificeerd als nr. 19 van 551 Restaurants in Estepona
Keukens: Spaans
Geschikt voor: Grote groepen, Romantisch, Speciale gelegenheden, Zakelijke bijeenkomsten
Dineropties: Diner, Na sluitingstijd, Reserveringen
13 augustus 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Eten tussen de film sterren van toen.
Door het hele restaurant hangen foto's van oude sterren. Hele sfeer volle ambiance, als onderlegger van je bord een oude Elpee.
Mooie kaart met goede vlees en vis gerechten.
In mooi Spaans steegje verstopt.

8 mei 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Tobi kookt heerlijk en Robbie is de beste restaurateur in hun bijzondere restaurant met 1000 foto's van de sterren van het grote doek. Tobi kookt de sterren van de hemel... Een echte avond uit!

29 april 2017 beoordeeld

Robbie is een geweldig gastheer en in het restaurant kom je ogen te kort. Wat een waanzinnig te gekke plek. Van harte aanbevolen! Oja, en het eten is prima. Dessert tip: de Edith Piaf. Je gaat stuiterend naar buiten.

5 november 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Na 22jaar terug bezoekje gebracht aan Robbie's!Prachtig kader, geweldige ontvangst en belangrijkste van al lekker gegeten!
Voor iedereen die Estepona aandoed een geweldige aanrader die zeker zal bijblijven!

24 september 2015 beoordeeld via mobiele applicatie

De gerechten zijn heerlijk en goed afgestemd. Erg smaakvol en vers...
Dat samen met heerlijke muziek uit de sixties in een gemoedelijke atmosfeer, geeft een diner bij Robbies een extra dimensie.
Voor ons was dit het beste restaurant tijdens onze vakantie. Prijs kwaliteit is prima. We komen zeker nog eens terug
Tip: reserveer een tafeltje.

Reizigers die Robbies bekeken, bekeken ook

Estepona, Costa del Sol
Estepona, Costa del Sol

In Robbies geweest? Deel je ervaringen!