Beoordeeld op 14 augustus 2018 via mobiele applicatie

Iedere avond en nacht groepen rennende en schreeuwende kinderen door de gangen tot na 2.00u.
De matrassen lijken wel een betonnenplaat en je krijgt maar om de 5 dagen schone handdoeken.
Omdat er op loop afstand van het hotel helemaal niks is ben je op een auto aangewezen, die je vervolgens een paar straten verderop moet parkeren, na 5 nachten kon ik een parkeerplaats in de garage krijgen voor 9euro per dag.
Er komt ook nog veel volk van buiten het hotel naar het zwembad , geen idee of ze dat hier zelf door hebben, dus het is ook nog geluk hebben als je een ligbed kan bemachtigen.

Datum van verblijf: augustus 2018
Miren B, Director General van Pierre & Vacances Residentie Estepona, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 14 augustus 2018

Dear Guest;

Thank you very much for choosing our ApartHotel for your holidays and for taking the time to write a comment about your stay.

We really appreciate your helpful comments, and your feedback will help us to improve our services and facilities offered to all our guests.

Best Regards,

Pierre & Vacances Estepona

Beoordeeld op 5 juni 2018 via mobiele applicatie

Mooi appartementenhotel. Met heerlijk groot zwembad. Kamer met balkon en super uitzicht op de zee en zelfs Gibraltar. De kamer was netjes en heerlijk groot bed. Mooie badkamer. Wel een puntje het is een appartement dus 1 x handdoeken en wil je meer dan moet je die huren. Maar ja na douche ff ophangen op balkon op was rek en je kan ff door. Oké we waren er maar drie dagen. Voor de rest nette keuken die je wel zelf schoon moet achterlaten, wat trouwens heel normaal is. Voor de rest kan je op het terrein gratis parkeren alleen voor de garage betaal je 5euro als je niet wil koken kan je voor 24 euro per dag naar half pension maar dat hebben. Wij niet gedaan.

Datum van verblijf: juni 2018
Miren B, Gerente van Pierre & Vacances Residentie Estepona, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 6 juni 2018

Geachte gast;
Bedankt dat je de tijd hebt genomen om een positieve recensie te plaatsen over Aparthotel Pierre & Vacances Estepona.

sincerelly,

Pierre & Vacances Estepona

Beoordeeld op 11 juni 2017 via mobiele applicatie

Wij hebben twee weken verbleven in dit hotel, maar zijn veel op pad geweest. Daarvoor is dit hotel prima. Hotel ligt van het centrum af dus in de omgeving is niet veel te doen. Animatie is erg leuk, maar summier.
Schoonmaak 2x in de week. Wij hadden het idee dat er op dit moment alleen een handdoeken wissel plaatsvind en het bed word opgemaakt. Week 2 hebben we namelijk in een appartement met zand rondgelopen.
Voor een stel wat Andalusië gaat verkennen een prima verblijf. Voor kinderen zou ik deze niet aanraden.

Datum van verblijf: juni 2017
Beoordeeld op 25 juli 2016

Kamertip: Meer toiletpapier
Datum van verblijf: juli 2016
Beoordeling verzameld in samenwerking met Pierre & Vacances Center Parcs
Direccion_PandV, Director de Recepción van Pierre & Vacances Residentie Estepona, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 26 september 2016

Beoordeeld op 10 augustus 2015

Wat was het afzien! Voor alles moet je betalen. Parkeren in garage: 50 euro per week, Wifi dat wel werkt op je kamer 45 euro per 2 weken voor 1 apparaat ( meer kan niet), kamer met normaal uitzicht ipv muren of vuilnis, 50 euro. Bedden zijn heel erg slecht en echt keihard. Wij hebben uit ellende een luchtbed gekocht om de laatste week op te slapen. Anitmatieteam top, maar zo hard! Om 11 uur s'ochtends begint de ellende dan wordt je letterlijk je bed uitgetrapt! Je kan gewoon niet meer slapen door de muziek. En dan gaat dat door tot 1 uur s'nachts. Lekker uitrusten. Antimatie voor kinderen beneden elk niveau. Zwembad smerig en veel tegels los of compleet weg. Eten is hier echt smerig. Bediening traag traag traag. Biertje halen kost je gemiddeld een minuut of 10. Maar ja deze mensen krijgen elke maand minder betaald. Wat ons betreft sluiten en renoveren, maar anders niet heen gaan is echt een terleurstelling.

Datum van verblijf: juli 2015
Direccion_PandV, Gérant van Pierre & Vacances Residentie Estepona, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 9 november 2015

Estimado cliente, gracias por sus comentarios. El parking descubierto es gratuito, el interior cubierto es de pago. Hay wifi gratuito en todo el hotel, también se ofrece wifi Premium un ancho de banda mayor pero es de pago. Los apartamentos vistas al mar tienen suplemento ya que es otra tipología. Esperamos contar su presencia en un próxima ocasión.