Beoordeeld op 5 juni 2018 via mobiele applicatie

Mooi appartementenhotel. Met heerlijk groot zwembad. Kamer met balkon en super uitzicht op de zee en zelfs Gibraltar. De kamer was netjes en heerlijk groot bed. Mooie badkamer. Wel een puntje het is een appartement dus 1 x handdoeken en wil je meer dan moet je die huren. Maar ja na douche ff ophangen op balkon op was rek en je kan ff door. Oké we waren er maar drie dagen. Voor de rest nette keuken die je wel zelf schoon moet achterlaten, wat trouwens heel normaal is. Voor de rest kan je op het terrein gratis parkeren alleen voor de garage betaal je 5euro als je niet wil koken kan je voor 24 euro per dag naar half pension maar dat hebben. Wij niet gedaan.

Datum van verblijf: juni 2018
Miren B, Gerente van Pierre & Vacances Residentie Estepona, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 6 juni 2018

Geachte gast;
Bedankt dat je de tijd hebt genomen om een positieve recensie te plaatsen over Aparthotel Pierre & Vacances Estepona.

sincerelly,

Pierre & Vacances Estepona

Beoordeeld op 11 juni 2017 via mobiele applicatie

Wij hebben twee weken verbleven in dit hotel, maar zijn veel op pad geweest. Daarvoor is dit hotel prima. Hotel ligt van het centrum af dus in de omgeving is niet veel te doen. Animatie is erg leuk, maar summier.
Schoonmaak 2x in de week. Wij hadden het idee dat er op dit moment alleen een handdoeken wissel plaatsvind en het bed word opgemaakt. Week 2 hebben we namelijk in een appartement met zand rondgelopen.
Voor een stel wat Andalusië gaat verkennen een prima verblijf. Voor kinderen zou ik deze niet aanraden.

Datum van verblijf: juni 2017
Beoordeeld op 25 juli 2016

Kamertip: Meer toiletpapier
Datum van verblijf: juli 2016
Beoordeling verzameld in samenwerking met Pierre & Vacances Center Parcs
Direccion_PandV, Director de Recepción van Pierre & Vacances Residentie Estepona, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 26 september 2016

Beoordeeld op 10 augustus 2015

Wat was het afzien! Voor alles moet je betalen. Parkeren in garage: 50 euro per week, Wifi dat wel werkt op je kamer 45 euro per 2 weken voor 1 apparaat ( meer kan niet), kamer met normaal uitzicht ipv muren of vuilnis, 50 euro. Bedden zijn heel erg slecht en echt keihard. Wij hebben uit ellende een luchtbed gekocht om de laatste week op te slapen. Anitmatieteam top, maar zo hard! Om 11 uur s'ochtends begint de ellende dan wordt je letterlijk je bed uitgetrapt! Je kan gewoon niet meer slapen door de muziek. En dan gaat dat door tot 1 uur s'nachts. Lekker uitrusten. Antimatie voor kinderen beneden elk niveau. Zwembad smerig en veel tegels los of compleet weg. Eten is hier echt smerig. Bediening traag traag traag. Biertje halen kost je gemiddeld een minuut of 10. Maar ja deze mensen krijgen elke maand minder betaald. Wat ons betreft sluiten en renoveren, maar anders niet heen gaan is echt een terleurstelling.

Datum van verblijf: juli 2015
Direccion_PandV, Gérant van Pierre & Vacances Residentie Estepona, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 9 november 2015

Estimado cliente, gracias por sus comentarios. El parking descubierto es gratuito, el interior cubierto es de pago. Hay wifi gratuito en todo el hotel, también se ofrece wifi Premium un ancho de banda mayor pero es de pago. Los apartamentos vistas al mar tienen suplemento ya que es otra tipología. Esperamos contar su presencia en un próxima ocasión.

Beoordeeld op 28 april 2013 via mobiele applicatie

Pluspunten
- Mooi uitzicht op zwembad en zee vanuit de kamer.
- Groot balkon met rekje voor handdoeken
- Ruime studio

- supermercado op 5 min. Autorijden

Minpunten :
- Bedden waren erg hard, de slaapbank sliep beter
- Er was de gehele nacht een keihard gebrom te horen vanuit het keukentje. Geen idee wat het was, waarschijnlijk de koelkast. Ik kon er bijna niet van slapen.
- wifi was gratis in de lobby, maar verschrikkelijk traag.
- wifi op de kamer was €30 voor 1 week
- de bar was ons gehele verblijf gesloten
- het binnenzwembad behoorde bij een spa en was alleen tegen betaling van €12 p.p.pd 2 uurtjes te gebruiken (badmuts verplicht)
- erg gehorig

Datum van verblijf: april 2013
Direccion_PandV, Director General van Pierre & Vacances Residentie Estepona, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 16 juli 2013

Estimado cliente,
Le agradecemos mucho sus comentarios y los tendremos en cuenta para poder mejorar y crecer cada dia. Lamento mucho que no haya comunicado a recepcion el problema de ruido que tuvo en su apartamento ya que disponemos de tecnicos que estoy segura lo habrian resuelto de inmediato y al no conocer el problema no pudimos darle una solución. El Spa pertenece a una empresa externa ajena a Pierre & Vacances, pero le haremos llegar sus comentarios. Referente a los bares, siempre disponemos de 1 bar abierto, en este caso el del vestibulo . Esperemos volverle a ver en el futuro entre nosotros.
Miren Bilbao. Directora Apartamentos Pierre & Vacances Estepona.