Beoordeeld op 6 juni 2018 via mobiele applicatie

Dit is een goed hotel, gastvrije bediening, een eigen garage, prettige lounge en fijne kamers. Niet heel ruim, maar comfortabel en een fijn bed met een goede matras. Ontbijt is niet erg uitgebreid, maar goed. Locatie is uitstekend, alles in het centrum is goed te belopen, en toch rustig gelegen. We sliepen aan de straatkant met het raam open. Goede prijs-kwaliteit. Een aanrader.

Datum van verblijf: juni 2018
Publinegocios C, Director de Relaciones con Clientes van Hotel Argantonio, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 18 juni 2018

Dear Customer,

We appreciate your comment and hope you will choose us again as your resting place. We hope your stay has been pleasant.

Greetings and we wish you a good trip.

Beoordeeld op 31 juli 2017

Dit hotel heeft een zeer bijzonder interieur, is fotogeniek. Wij hadden een mooie ruime, maar warme kamer, geen raam of airco. Ook een ruime douche/toiletruimte. Wel een lief Frans balkonnetje naar de hal/lounche van het hotel. Dat zorgde voor enige koele lucht. Het ontbijt was prima verzorgd, de eetkamer eveneens zeer bijzonder en sfeervol ingericht. Het personeel is oprecht aardig! Kortom, wij zijn meer dan tevreden!

Datum van verblijf: juli 2017
Jaime M, Director de Relaciones con Clientes van Hotel Argantonio, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 18 augustus 2017

Estimados señores,

Les agradecemos su cálida opinión y esperamos que vuelvan muy pronto. Les recibiremos con los brazos abiertos

Hotel Argantonio Cádiz

Beoordeeld op 1 mei 2015

kruip door sluip door om er te komen
kleine smalle straatjes in het hart van "Oud Cadiz"
Heel sfeervol hotel met prima personeel
Bijzondere kamers
Gewoon leuk om van hieruit het oude deel van de stad te verkennen

Kamertip: alle kamers zijn denk ik bijzonder
Datum van verblijf: april 2015
Beoordeeld op 11 december 2012

Een heel leuk hotelletje. We hadden de bovenste kamer dat grenst aan een overdekt terras. Zeer rustig, twee buitenramen, een ruime kamer.. Het ontbijt was goed, niet overdreven maar alles was aanwezig. Alleen spijtig van de fruitsap, als je vers geperste wil moet je het vragen en bijbetalen. Terwijl we in spanje zitten, het land van de appelsienen.. Voor de rest geen enkel minpuntje. Personeel was zeer vriendelijk en het leuke was dat als je buitenstapte, je direct in het winkelcentrum was. Dus... zeker een aanrader!

Kamertip: bovenste verdieping is de beste; zo heb je een buitenraam, geen lawaai van andere kamers of straatlawaai.
Datum van verblijf: november 2012
Beoordeeld op 19 juni 2011

Wat een teleurstelling, na alle lovende verhalen op tripadvisor over dit hotel. We hebben EUR 108 voor 1 nacht betaald, en dat voor wat een twee sterren hotel blijkt te zijn (en ook is). Kamer is redelijk schoon (wel zilvervisjes gezien), klein en nauwelijks uitzicht. Ontbijt is beperkt (enige producten over datum).

Wel goede ligging.

Datum van verblijf: juni 2011