“FAN-TAS-TISCH!!!”

Keukens: Spaans
Dineropties: Ontbijt, Na sluitingstijd, Reserveringen
Dineropties: Ontbijt, Na sluitingstijd, Reserveringen
4 weken geleden beoordeeld via mobiele applicatie

Op aanraden van onze Posada en TA! Stonden hier 10 minuten voor openingstijd te wachten. Dat voelde heel stom maar is meer dan de moeite waard. Wat een bijzondere tapas! Mooie en bijzondere smaakcombinaties. De tonijntartaar is fantastisch en dat geldt ook voor de zalmtimbaal en de coquilles maar eigenlijk alles wat we probeerden. Helaas toen wij er waren geen varkenswangetjes. Leuke bediening, goede wijn en alles fijn geprijsd!

Datum van bezoek: september 2019
direcomunicacion, Gerente van La Taperia De Columela, reageerde op deze beoordelingGereageerd 4 weken geleden

Heel erg bedankt voor je mening, Brigitte1970.
We hopen dat je snel terugkomt.

27 juni 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Toen ik op het menubord buiten keek adviseerde een toerist ons hier te gaan eten. Dus gedaan en geen spijt. Het zat bomvol.
Je moet even wennen aan hoe het er aan toe gaat, maar dat is dan ook wel weer heel leuk. Ieder heeft zijn taak en je roept over en weer wat je wilt. Bij de een bestel je drank, bij de ander tapas en het word je zo' n beetje aangereikt van achter de bar. Personeel is vriendelijk, snel en goed op elkaar ingespeeld.
Dan nog de tapas. Heerlijk gegeten en de kwaliteit boven verwachting. Het was iedere keer een cadeautje wat je op je bord kreeg. Ga hier zeker heen wanneer je in Cadiz bent.

Datum van bezoek: juni 2019
10 juni 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Bij toeval bij dit tapasrestaurant gegeten, echt alles was heerlijk, vriendelijke en snelle bediening, wij waren zeer tevreden.

Datum van bezoek: juni 2019
30 januari 2019 beoordeeld

Wat een geweldige ervaring. Alles wat er aan info op tripadvisor staat is waar. Wees op tijd anders sta je in de rij. Kosten zijn belachelijk laag en de tapas top. Je kan elke wijn per glas bestellen. Een must do, wel goed zoeken. Je bent er zo voorbij.

Datum van bezoek: januari 2019
23 september 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

De tapas waren lekker, de wijn ook. Zeker een aanrader. Wij stonden 10min voor opening als 3de in de rij en toen we binnen mochten stond er zeker 15man aan te schuiven. Als we gedaan hadden met eten zat alles boem vol en 20man op straat met een drankje te wachten op plaats.

Datum van bezoek: september 2018

Reizigers die La Taperia De Columela bekeken, bekeken ook

Cadiz, Costa de la Luz

Cadiz, Costa de la Luz

In La Taperia De Columela geweest? Deel je ervaringen!