“Lunch ”

Keukens: Spaans
Geschikt voor: Barscene
Dineropties: Ontbijt, Na sluitingstijd, Reserveringen
4 weken geleden beoordeeld via mobiele applicatie

Op aanraden van onze gastvrouw. Namen per ongeluk de lever maar die smaakte met de uien en de olie fantastisch. De albongidas in roquefortsaus waren oom heerlijk. De ansjovis met paprika was lekker maar wel overpriced vonden wij. De witte wijn was perfect bij de gerechten en dat gold ook voor onze ober buiten op het terras! Genoten!

Datum van bezoek: september 2019

3 september 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Goede service, zelfs in gebroken engels. Alles vers en zonder capsones. Het restaurant is heel populair bij de lokale bevolking.

Datum van bezoek: september 2019
15 juni 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Een Meson zoals een Meson hoort te zijn. Authentiek interieur alsook de keuken, alles is er prima. Aan de bar enkel tapas voor de rest moet je naar het restaurant achterin. Wij hebben heerlijk gegeten, vooraf een pulpo gallega gedeeld, en daarna mijn een voortreffelijke Rabo de torro, weliswaar niet goedkoop voor Spaanse normen maar de moeite waard.

Datum van bezoek: juni 2019
14 maart 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Het waren grote tapas en erg lekker. Veel keuze. Goed advies en lekkere rode wijn goed op temperatuur.

Datum van bezoek: maart 2019
19 januari 2019 beoordeeld

Hier op aanraden van een vriend naar toe gegaan. hartelijke ontvangst, super lekkere tapes en betaalbare wijn.
In ongedwongen sfeer heerlijk eten. Een aanrader!

Datum van bezoek: januari 2019

Reizigers die Meson Cumbres Mayores bekeken, bekeken ook

Cadiz, Costa de la Luz

In Meson Cumbres Mayores geweest? Deel je ervaringen!