“Goede paella”
Beoordeling van Taberna La Cuarta

Taberna La Cuarta
Geclassificeerd als nr. 6 van 1.084 Restaurants in Cordoba
30 mei 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Tussen de middag Paella bij deze taberna gegeten. Smaakte prima maar was niet overdreven apart. Bediening was wat stroef maar werd later wat losser.

22 mei 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Heerlijk eten op een leuk plein. Wij aten paella, goddelijk. Lekkere cava erbij en de bediening was top. Helemaal leuk!!! Ook was het niet duur. Een toppertje!

16 mei 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Waanzinnig lekker gegeten. Écht een aanrader. Fernando en Pepe adviseerden ons geweldig. Smaakexplosies, olijfolie ijs met viooltjes.

1 mei 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Heerlijk gegeten voor een goede prijs!
Zeer prettige bediening door Juan José; uitermate vriendelijk en goed advies over eten en drinken!
Zeker een aanrader; wij zouden er zo weer heen gaan!

Datum van bezoek: april 2018
27 april 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Eerste avond in Cordoba. Lekker buiten gegeten. Heerlijke gerechten, met smaak opgemaakt. Bediening is prima. Kortom, een aanrader.

Datum van bezoek: april 2018

Reizigers die Taberna La Cuarta bekeken, bekeken ook

Cordoba, Provinz Córdoba

In Taberna La Cuarta geweest? Deel je ervaringen!