“gezeliig hotel buiten de stad”

De beste prijzen voor -
Inchecken dd/mm/jjjj Uitchecken dd/mm/jjjj
Prijzen zijn voor 1 kamer, 2 volwassenen
Prijzen weergeven
Vergelijk de beste prijzen van de beste reiswebsites
en nog 8 websites!
Hotel Abetos del Maestre Escuela
Beoordeeld als nr. 20 van 65 hotels in Cordoba
6 oktober 2017 beoordeeld

Mooie omgeving, lekker zwembad, goed restaurant zeker een aanrader. mooi en zeer proper, het hotel en de kamers. Zeer rustige omgeving vlakbij een natuurpark. Op onze kamer waren het jammer genoeg geen goede matrassen. Voor de rest super. Hotel heeft ook een shuttledienst naar Cordoba.

• Verbleef: Oktober, 2017, reisde met een partner

19 september 2017 beoordeeld

Het is vaker gezegd: een auto is noodzakelijk ivm de ligging buiten het centrum van Cordoba. Hou wel rekening met betaald parkeren in de stad.
We hadden een kamer met balkon aan de achterzijde van het hotel geboekt. Eenmaal op de kamer bleek het om een erg klein balkon te gaan maar we werden op verzoek omgeboekt naar een andere kamer met groter balkon. Prima service. De kamer is niet al te groot maar beschikt over een prima bed, flatscreen TV en een kluisje. Wifi is prima. Hotel ligt in een mooie omgeving en het hoofdgebouw is een mooi karakteristiek gebouw. De achterzijde met de kamers is strak en wat "steriel" met lange gangen en weinig sfeer. Geen last gehad van gehorigheid maar herken wel de berichten hierover. Het zwembad (2 stuks) is groot en heeft gratis ligbedden maar alles oogt daar wat oud en is aan een opfrisbeurt toe. Ontbijt (buffet) is goed maar wel wat eentonig als je wat langer blijft.

• Verbleef: Augustus, 2017, reisde met een partner
12 juli 2017 beoordeeld

We hebben gedurende de rondreis hier een nacht geslapen, ze hebben een mooi bad waar je lekker kunt vertoeven en je kunt aan het bad lekker lunchen wat we ook gedaan hebben. In de avond zijn we met een taxi naar het centrum gegaan en genoten van de stad. Hotel heeft goede bedden en een goed ontbijt.

• Verbleef: Juli, 2017, reisde met een partner
14 mei 2017 beoordeeld

Het hotel is een eindje gelegen van het cultureel centrum van Cordoba, toch makkelijk een kwartier rijden in vrij druk verkeer. Wij hadden een erg rumoerige kamer vlak boven het onthaal waardoor wij quasi heel de nacht lawaai hoorden, zowel van onder ons als van buiten.
Het ontbijt was meer dan behoorlijk, veel keuze, maar een aantal dingen konden zeker beter. Geen vers fruitsap, champignons uit een bokaal,..
Wat ons vooral tegenstak was het avondeten. We moesten hiervoor reserveren, maar er lag niets klaar voor ons, terwijl dat bij anderen wel het geval was. We werden eigenlijk heel de avond genegeerd. Geen menu, geen brood, geen drank. Ze spraken geen woord Engels, zodat we verkeerde bestellingen kregen. Het eten was lekker, maar zeker niet noemenswaardig.
Zoek een ander hotel als je Cordoba wil bezoeken.

• Verbleef: Mei, 2017, reisde met een partner
28 april 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Het is altijd afwachten of de info op Booking.com klopt. In dit geval klopte alle informatie; het was zelfs nog iets beter dan dat.

Het hotel ligt op een heuvel met mooi uitzicht. Het heeft alle gewenste faciliteiten. Er is een zeer ruime gratis parkeergelegenheid. Handig voor ons, omdat we met een huurauto Andalusië verkenden. Het centrum van de stad is ongeveer 10 minuten rijden. De uitstekend Engels sprekende receptionisten kunnen je dan vertellen waar je gratis kunt parkeren.

Het hotel lijkt aan de buitenkant al langer te bestaan, maar binnen is alles erg nieuw. Het is ook erg schoon. Er valt weinig tot niets aan te merken.

Wij zouden dit hotel weer boeken, als we naar Andalusië zouden gaan.

Verbleef: April, 2017, reisde met een partner
19 december 2016 beoordeeld

Het hotel ligt op een heuvel een kwartier rijden vanaf de moskee in Cordoba.
Het is een oud groot landhuis dat van binnen helemaal is gerenoveerd. Het heeft een heel groot tuinterras dat uitkijkt over de groene heuvel. De kamers (soms met balcon) zijn gerieflijk en schoon.Het eten is lekker. Er is ook een zwembad.
De bediening is vriendelijk. Kortom: we waren zeer enthousiast en zouden het iedereen aanraden.

Kamertip: Kamer met balkon en uitzicht op groene heuvel
Bekijk meer kamertips
  • Verbleef: Oktober, 2016, reisde met een partner
29 augustus 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Rustig hotelletje op 5 km buiten het centrum met 2 basic zwembaden.
Een engels ontbijt, met vers gesneden fruit en een assortiment beleg. Voor ieder wat wils. Lunch is ok, niets speciaal.
Kamers zeer netjes, goede airco en ruim en mooi sanitair. Personeel heel vriendelijk. Receptie praat voldoende Engels. Top.

Verbleef: Augustus, 2016, reisde met een partner
Hotels die je misschien ook aanspreken ...
Reizigers hebben ook deze hotels in Cordoba bekeken
op 1,6 km afstand
Arriadh
nr. 60 van 65 in Cordoba
43 beoordelingen
Prijzen weergeven

In Hotel Abetos del Maestre Escuela geweest? Deel je ervaringen!

Aanvullende informatie over Hotel Abetos del Maestre Escuela

Adres: Avenida San Jose de Calasanz Km 2.8, 14012 Cordoba, Spanje
Locatie: Spanje > Andalusië > Provinz Córdoba > Cordoba
Voorzieningen:
Bar/lounge Zakencentrum met internettoegang Gratis snelle internetverbinding (wifi) Gratis parkeren Kinderactiviteiten (kind-/gezinsvriendelijk) Restaurant Roomservice Zwembad Rolstoeltoegang
Stijl hotel:
Beoordeeld als nr. 20 van 65 hotels in Cordoba
Prijsklasse: € 33 - € 106 (Op basis van de gemiddelde tarieven voor een standaardkamer)
Hotelcategorie:4 ster(ren) — Hotel Abetos del Maestre Escuela 4*
Aantal kamers: 96
Reserveringsmogelijkheden:
TripAdvisor is een trotse partner van Expedia, Hotels.com, Booking.com, TripOnline SA, HotelQuickly en 5viajes2012 S.L., dus je kunt je reserveringen bij Hotel Abetos del Maestre Escuela met vertrouwen boeken. We helpen maandelijks miljoenen reizigers het perfecte hotel te vinden voor vakantie- en zakenreizen, altijd met de beste kortingen en speciale aanbiedingen.

Is dit uw TripAdvisor-vermelding?