NH Cordoba(Cordoba)(Heel veel waar voor je geld!)
NH Hotels
  • Zwembad
Tryp Cordoba(Cordoba)(Heel veel waar voor je geld!)
  • Zwembad
Hotel Cordoba Center(Cordoba)(Heel veel waar voor je geld!)
  • Zwembad
Eurostars Patios De Cordoba(Cordoba)(Heel veel waar voor je geld!)
  • Restaurant
Besparingsmelding! 25% lager dan de gemiddelde tarieven

De prijs die je hebt gevonden is 25% lager dan het gemiddelde tarief voor dit hotel van US$ 64 per nacht.

Hotel Mezquita(Cordoba)(Heel veel waar voor je geld!)
Gratis annuleren tot 26/07
Boek nu, betaal bij aankomst
Besparingsmelding! 20% lager dan de gemiddelde tarieven

De prijs die je hebt gevonden is 20% lager dan het gemiddelde tarief voor dit hotel van US$ 51 per nacht.

Hotel Cordoba Carpe Diem(Cordoba)(Heel veel waar voor je geld!)
Gratis annuleren tot 21/07
  • Bar/lounge
Besparingsmelding! 14% lager dan de gemiddelde tarieven

De prijs die je hebt gevonden is 14% lager dan het gemiddelde tarief voor dit hotel van US$ 51 per nacht.

Gratis annuleren tot 28/07
Gratis annuleren tot 26/07
Boek nu, betaal bij aankomst
  • Inclusief ontbijt
19 september 2017 beoordeeld

Het is vaker gezegd: een auto is noodzakelijk ivm de ligging buiten het centrum van Cordoba. Hou wel rekening met betaald parkeren in de stad.
We hadden een kamer met balkon aan de achterzijde van het hotel geboekt. Eenmaal op de kamer bleek het om een erg klein balkon te gaan maar we werden op verzoek omgeboekt naar een andere kamer met groter balkon. Prima service. De kamer is niet al te groot maar beschikt over een prima bed, flatscreen TV en een kluisje. Wifi is prima. Hotel ligt in een mooie omgeving en het hoofdgebouw is een mooi karakteristiek gebouw. De achterzijde met de kamers is strak en wat "steriel" met lange gangen en weinig sfeer. Geen last gehad van gehorigheid maar herken wel de berichten hierover. Het zwembad (2 stuks) is groot en heeft gratis ligbedden maar alles oogt daar wat oud en is aan een opfrisbeurt toe. Ontbijt (buffet) is goed maar wel wat eentonig als je wat langer blijft.

• Verbleef: augustus 2017, reisde met een partner
12 juli 2017 beoordeeld

We hebben gedurende de rondreis hier een nacht geslapen, ze hebben een mooi bad waar je lekker kunt vertoeven en je kunt aan het bad lekker lunchen wat we ook gedaan hebben. In de avond zijn we met een taxi naar het centrum gegaan en genoten van de stad. Hotel heeft goede bedden en een goed ontbijt.

• Verbleef: juli 2017, reisde met een partner
14 mei 2017 beoordeeld

Het hotel is een eindje gelegen van het cultureel centrum van Cordoba, toch makkelijk een kwartier rijden in vrij druk verkeer. Wij hadden een erg rumoerige kamer vlak boven het onthaal waardoor wij quasi heel de nacht lawaai hoorden, zowel van onder ons als van buiten.
Het ontbijt was meer dan behoorlijk, veel keuze, maar een aantal dingen konden zeker beter. Geen vers fruitsap, champignons uit een bokaal,..
Wat ons vooral tegenstak was het avondeten. We moesten hiervoor reserveren, maar er lag niets klaar voor ons, terwijl dat bij anderen wel het geval was. We werden eigenlijk heel de avond genegeerd. Geen menu, geen brood, geen drank. Ze spraken geen woord Engels, zodat we verkeerde bestellingen kregen. Het eten was lekker, maar zeker niet noemenswaardig.
Zoek een ander hotel als je Cordoba wil bezoeken.

• Verbleef: mei 2017, reisde met een partner
28 april 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Het is altijd afwachten of de info op Booking.com klopt. In dit geval klopte alle informatie; het was zelfs nog iets beter dan dat.

Het hotel ligt op een heuvel met mooi uitzicht. Het heeft alle gewenste faciliteiten. Er is een zeer ruime gratis parkeergelegenheid. Handig voor ons, omdat we met een huurauto Andalusië verkenden. Het centrum van de stad is ongeveer 10 minuten rijden. De uitstekend Engels sprekende receptionisten kunnen je dan vertellen waar je gratis kunt parkeren.

Het hotel lijkt aan de buitenkant al langer te bestaan, maar binnen is alles erg nieuw. Het is ook erg schoon. Er valt weinig tot niets aan te merken.

Wij zouden dit hotel weer boeken, als we naar Andalusië zouden gaan.

Verbleef: april 2017, reisde met een partner
19 december 2016 beoordeeld

Het hotel ligt op een heuvel een kwartier rijden vanaf de moskee in Cordoba.
Het is een oud groot landhuis dat van binnen helemaal is gerenoveerd. Het heeft een heel groot tuinterras dat uitkijkt over de groene heuvel. De kamers (soms met balcon) zijn gerieflijk en schoon.Het eten is lekker. Er is ook een zwembad.
De bediening is vriendelijk. Kortom: we waren zeer enthousiast en zouden het iedereen aanraden.

Kamertip: Kamer met balkon en uitzicht op groene heuvel
  • Verbleef: oktober 2016, reisde met een partner