12 juli 2017 beoordeeld

We hebben gedurende de rondreis hier een nacht geslapen, ze hebben een mooi bad waar je lekker kunt vertoeven en je kunt aan het bad lekker lunchen wat we ook gedaan hebben. In de avond zijn we met een taxi naar het centrum gegaan en genoten van de stad. Hotel heeft goede bedden en een goed ontbijt.

• Verbleef: juli 2017, reisde met een partner
14 mei 2017 beoordeeld

Het hotel is een eindje gelegen van het cultureel centrum van Cordoba, toch makkelijk een kwartier rijden in vrij druk verkeer. Wij hadden een erg rumoerige kamer vlak boven het onthaal waardoor wij quasi heel de nacht lawaai hoorden, zowel van onder ons als van buiten.
Het ontbijt was meer dan behoorlijk, veel keuze, maar een aantal dingen konden zeker beter. Geen vers fruitsap, champignons uit een bokaal,..
Wat ons vooral tegenstak was het avondeten. We moesten hiervoor reserveren, maar er lag niets klaar voor ons, terwijl dat bij anderen wel het geval was. We werden eigenlijk heel de avond genegeerd. Geen menu, geen brood, geen drank. Ze spraken geen woord Engels, zodat we verkeerde bestellingen kregen. Het eten was lekker, maar zeker niet noemenswaardig.
Zoek een ander hotel als je Cordoba wil bezoeken.

• Verbleef: mei 2017, reisde met een partner
28 april 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Het is altijd afwachten of de info op Booking.com klopt. In dit geval klopte alle informatie; het was zelfs nog iets beter dan dat.

Het hotel ligt op een heuvel met mooi uitzicht. Het heeft alle gewenste faciliteiten. Er is een zeer ruime gratis parkeergelegenheid. Handig voor ons, omdat we met een huurauto Andalusië verkenden. Het centrum van de stad is ongeveer 10 minuten rijden. De uitstekend Engels sprekende receptionisten kunnen je dan vertellen waar je gratis kunt parkeren.

Het hotel lijkt aan de buitenkant al langer te bestaan, maar binnen is alles erg nieuw. Het is ook erg schoon. Er valt weinig tot niets aan te merken.

Wij zouden dit hotel weer boeken, als we naar Andalusië zouden gaan.

Verbleef: april 2017, reisde met een partner
19 december 2016 beoordeeld

Het hotel ligt op een heuvel een kwartier rijden vanaf de moskee in Cordoba.
Het is een oud groot landhuis dat van binnen helemaal is gerenoveerd. Het heeft een heel groot tuinterras dat uitkijkt over de groene heuvel. De kamers (soms met balcon) zijn gerieflijk en schoon.Het eten is lekker. Er is ook een zwembad.
De bediening is vriendelijk. Kortom: we waren zeer enthousiast en zouden het iedereen aanraden.

Kamertip: Kamer met balkon en uitzicht op groene heuvel
  • Verbleef: oktober 2016, reisde met een partner
29 augustus 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Rustig hotelletje op 5 km buiten het centrum met 2 basic zwembaden.
Een engels ontbijt, met vers gesneden fruit en een assortiment beleg. Voor ieder wat wils. Lunch is ok, niets speciaal.
Kamers zeer netjes, goede airco en ruim en mooi sanitair. Personeel heel vriendelijk. Receptie praat voldoende Engels. Top.

Verbleef: augustus 2016, reisde met een partner