“Mooi rustig plein ”

Keukens: Spaans
Dineropties: Na sluitingstijd, Ontbijt, Reserveringen
Dineropties: Na sluitingstijd, Ontbijt, Reserveringen
30 mei 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Als je 1,75 voor een lekker wijntje betaald en goede ibericoham dan is het een aanrader. Goede lokale wijnen en prima bediening.

19 april 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Heerlijk geborreld op een van de vele pleinen van Córdoba, niet ver van de Mesquita, maar wel uit de drukte.Aan het eind van de dag zie je de locals naar huis gaan. Enig minpuntje is dat het lang duurt voordat de rekening komt.

15 september 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

We hebben hier 1x avond gegeten. De locatie is erg gezellig. Het zit aan een gezellige straat. De kaart ziet er op het eerste oogopslag ook goed uit maar toen we de gerechten aten was het niks bijzonders. De cheesecake was zelfs 1 van de slechtste cheesecakes in jaren die we gehad hebben.

Het meest vervelende vonden wij de bediening. Die hadden helemaal geen aandacht voor ons en waren veel te druk. Zelfs met het geven van het geld zat meneer dood leuk te praten met een andere klant en keek de andere kant op.

Ook de prijs vind ik te veel. 2 personen met wijn 65,- ik heb vele leukere en betere avonden gehad hier voor max 50,-

Al met al een matige ervaring in een restaurant wat het moet hebben van de uitstraling en locatie.

CabezasRomero, Director de Relaciones Públicas van Taberna El No. 10, reageerde op deze beoordelingGereageerd 19 september 2017

Thanks for taking your time to leave your comments. We would like to point out that all our dishes are prepared in our kitchen using ingredients of the finest quality.

28 april 2017 beoordeeld

We hebben er 2 keer gegeten voor de lunch : wijn (lekker) en tapas (ook super lekker !). Het is de ideale plek voor een pause in de "juderia" : je kunt binnen of buiten zitten, en de bediening is snel en vriendlijk.
We hebben ook olijf olie in de winkel ernaast geproefd en gekocht.
Een aanrader in Cordoba !

26 februari 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

We hebben ons tot 2 x toe naar Taberna El no 10 begeven -gelegen in één van de kleine straatjes van het historisch centrum naast de Mezquita.
Lekker eten, fijne wijnen, correcte prijslijst en Super Vriendelijke bediening - een plaats waar ook de locale bevolking zich bevind. Een dikke pluim extra voor ober Bernardo !

Reizigers die Taberna El No. 10 bekeken, bekeken ook

Cordoba, Provinz Córdoba

In Taberna El No. 10 geweest? Deel je ervaringen!