“De moeite waard”

Cordoba City Tour from Seville
Geclassificeerd als nr. 3 van 17 Outdooractiviteiten in Cordoba
Attractiegegevens
30 mei 2018 beoordeeld

Mooie show, duur: 1 uur. Je kan kiezen tussen 15€ en 20€, qua zicht is er geen groot verschil, alleen heb je een rugleuning voor die 5€ extra.

8 mei 2018 beoordeeld

Helaas was er geen show op het moment dat wij daar waren, maar we zagen de indrukwekkende training, de stallen en de prachtige paarden.
De ontvangst was ook zeer vriendelijk door de Spaanse dame.

15 september 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Entree slechts 15 euro en echt genoten. Raad deze show zelfs aan boven die in Jerez. Allemaal zo harmonieus en de ruiters lijken respectvol naar de dieren. Zelfs mijn vriend die niks met paarden heeft was onder de indruk. Ook leuk dat je gewoon foto's mag maken. Had ik niet op gerekend dus geen camera bij me.
Show vloog voorbij! Echt genieten!

21 oktober 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Mooie show, knap wat de ruiter met zijn paard kan doen. Spijtig en ongezellig dat er na een half uurtje een pauze is om drankjes verkocht te krijgen.

Bekijk meer beoordelingen
27 juni 2016 beoordeeld

Prachtige show. Schitterende staaltjes van paardendressuur. In de marge ook Flamencodans. Overdag kunnen de oude stallen bezocht worden.
Tickets kunnen op voorhand aangekocht worden.
Show begint rond 21.00 u, maar aanbeveling om reeds vroeger dan 20.30 u in de (zeer snel aangroeiende) rij aan te schuiven.

Reizigers die Caballerizas Reales de Cordoba bekeken, bekeken ook

Cordoba, Provinz Córdoba
Cordoba, Provinz Córdoba

In Caballerizas Reales de Cordoba geweest? Deel je ervaringen!