14 oktober 2016 beoordeeld

Vriendelijk en behulpzaam personeel. mooie ingerichte kamers met goed sanitair. Wel, zoals in de meeste gebouwen zijn de geluidsnormen anders dan wij gewend zijn. Met namen contact-geluiden zijn duidelijk aanwezig. De ventilatie mogelijkheden zijn beperkt. Het gebruik van de airco is dan al gauw nodig. Goed ontbijt buffet. Tip: Weet waar de vlucht wegen zijn bij een eventuele calamiteit. Verschillende mogelijkheden zijn aanwezig.

Kamertip: De kamers die aan de binnenkant grenzen komen uit op een binnenplaats. Als alle ramen open staan kan het erg gehorig zijn.
  • Verbleef: oktober 2016, reisde met een partner
18 april 2016 beoordeeld

Hotel Selu is goed gelegen dichtbij het oude centrum alles op wandelafstand.Mooie kamers en badkamer .Het ontbijtbuffet is ook goed.Plaats voor de wagen tegen betaling .Vriendelijk personeel en hulpvaardig ,ook in een andere taal(engels).

Verbleef: april 2016, reisde alleen
28 juni 2015 beoordeeld

Ontvangst was vriendelijk, gaven direct stadsplan en bezienswaardigheden. Voor parkeren ben je afhankelijk van de garage van het hotel (11 euro per nacht). Wij kregen kamer met 2 aparte bedden, geluiden van de buurkamers en gang waren goed hoorbaar. Ontbijt was OK. Wel dichtbij stadscentrum. Cordoba is een heel charmante en gezellige stad, met vele leuke patio's!

• Verbleef: juni 2015, reisde met een partner
22 maart 2015 beoordeeld

Vriendelijke ontvangst, uitgebreide uitleg over de stad door de receptioniste.
Het hotel is traditioneel ingericht, een doolhof net als de stad waarin het gelegen is.
Onze kamer was praktisch en had alles wat nodig is voor een aangenaam verblijf.
Bijzonder goede bedden, slapen is hier heel aangenaam.
Er is een garage in de kelder, aan 11 euro per dag, maar dat betaalden we graag!
Het ontbijt oogt overvloedig, maar helaas, dat zou beter kunnen als er lekker brood, en verse yoghurt en drinkbare koffie zou zijn.

• Verbleef: maart 2015, reisde met een partner
28 januari 2015 beoordeeld

We betaalde een hele lage prijs voor dit hotel, vandaar de hoge beoordeling. De inrichting is zeer gedateerd, maar de bedden hebben een prima slaapcomfort, De ligging is prima dicht bij de nieuwe "foodmarket" waar je heerlijk een hapje kunt eten na een hele dag wandelen. Station ligt op loopafstand, net als alle bezienswaardigheden. De ligging was eigenlijk beter dan gedacht de vele winkels in de buurt vormen een welkome afwisseling op alle historie.

Kamertip: Veel kamers kijken op een patio, vraag dus om een kamer met uitzicht naar de voorkant, dan komt er in ieder geval wat meer daglicht binnen,
  • Verbleef: november 2014, reisde met een partner