Besparingsmelding! 19% lager dan de gemiddelde tarieven

De prijs die je hebt gevonden is 19% lager dan het gemiddelde tarief voor dit hotel van US$ 210 per nacht.

Hotel Cordoba Center(Cordoba)(Heel veel waar voor je geld!)
Besparingsmelding! 13% lager dan de gemiddelde tarieven

De prijs die je hebt gevonden is 13% lager dan het gemiddelde tarief voor dit hotel van US$ 67 per nacht.

NH Collection Amistad Cordoba(Cordoba)
NH Hotels
  • Zwembad
Tryp Cordoba(Cordoba)(Heel veel waar voor je geld!)
  • Inclusief ontbijt
NH Cordoba(Cordoba)(Heel veel waar voor je geld!)
Besparingsmelding! 24% lager dan de gemiddelde tarieven

De prijs die je hebt gevonden is 24% lager dan het gemiddelde tarief voor dit hotel van US$ 83 per nacht.

Hotel Mezquita(Cordoba)(Heel veel waar voor je geld!)
Besparingsmelding! 38% lager dan de gemiddelde tarieven

De prijs die je hebt gevonden is 38% lager dan het gemiddelde tarief voor dit hotel van US$ 71 per nacht.

Hostal Azahar(Cordoba)(Heel veel waar voor je geld!)
Besparingsmelding! 26% lager dan de gemiddelde tarieven

De prijs die je hebt gevonden is 26% lager dan het gemiddelde tarief voor dit hotel van US$ 50 per nacht.

Eurostars Patios De Cordoba(Cordoba)(Heel veel waar voor je geld!)
  • Restaurant
Besparingsmelding! 38% lager dan de gemiddelde tarieven

De prijs die je hebt gevonden is 38% lager dan het gemiddelde tarief voor dit hotel van US$ 84 per nacht.

San Miguel(Cordoba)(Heel veel waar voor je geld!)
Besparingsmelding! 30% lager dan de gemiddelde tarieven

De prijs die je hebt gevonden is 30% lager dan het gemiddelde tarief voor dit hotel van US$ 57 per nacht.

3 oktober 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Mooie stad met kleine straatjes, pleintjes en doorkijkjes. De Mezquita is prachtig waar de Arabische en christelijke wereld samen te zien zijn. ‘s avonds naar een van de flamenco theaters heerlijk in de buitenlucht. Restaurantjes te over. Genieten in deze leuke stad.

Verbleef: september 2017, reisde met vrienden
Fernando M, Propietario van Cordoba Centro, reageerde op deze beoordelingGereageerd 4 oktober 2017

Hallo, femia1959, heel erg bedankt voor uw mening, opmerkingen en beoordelingen. We waren blij dat u een goed verblijf in het hotel gehad en geniet van Cordoba. We hopen dat je snel terugkomt, we wachten op je! Een hartelijke groet.

13 juni 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Ik was altijd al verliefd op Sevilla en besloot daarom maar eens roadtrip in Andalusië te doen..
Cordoba stond zeker op mijn verlanglijstje.
Maar wat een tegenvaller als je Sevilla kent.Ten eerste loopt de hitte op naar 50 graden al in deze tijd dus toen wij rond 16.00 uur aan kwamen was de halve stad in siësta.. winkels dicht en op terras zat niemand.
Dus maar gaan lopen en dwalen door de stad op zoek naar de levendigheid..
Pas rond acht uur gaan wandelen want de temperatuur was heftig.
Heel veel lege smalle steegjes en straatjes maar weinig winkeltjes. Alles ligt best ver uit elkaar en rond de belangrijkste atracties
Iets meer mensen maar nog steeds doods vergeleken met het bruisende Sevilla ..
Morgen nog 1 dag de grote publiekstrekkers bekijken maar ik kan nu al zeggen dat dit niet mijn stad is.

Verbleef: juni 2017, reisde met een partner
Fernando M, Propietario van Cordoba Centro, reageerde op deze beoordelingGereageerd 14 juni 2017

Hallo Marja B, we voelen zijn ervaring in Córdoba, maar het Hotel Cordoba Center heeft niets te maken met zijn opmerkingen over de stad. Dit is ons kwetsen. U wordt verzocht het commentaar en verwijzen naar uw verblijf in het hotel of te verwijderen. Dank je wel.

20 mei 2017 beoordeeld

Heerlijk hotel centraal gelegen. Alles inde buurt. Schoon en netjes met zeer vriendelijke medewerkers. Ben je met de auto echt het meest ideale hotel omdat je de parkeergarage vanuit het hotel zo binnen gaat. zover ik gezien heb heeft geen ander hotel dit. Prima bedden en kamer is schoon. Ontbijt is goed. Medewerkers spreken goed engels.

Kamertip: Wij hadden een basis kamer en die was prima
  • Verbleef: mei 2017, reisde met een partner
Fernando M, Propietario van Cordoba Centro, reageerde op deze beoordelingGereageerd 21 mei 2017

Hallo sjstad1, ik dank u voor uw reactie, mening en beoordeling. Vooral waarderen wij uw positiviteit en warmte. We zijn blij dat wijst op de locatie, personeel, parkeren, kamer en ontbijt. Het belangrijkste voor ons is dat ik had een heel goed verblijf in Cordoba en genieten van een paar dagen rust in de stad. We willen binnenkort terug te komen, hopen we! Met vriendelijke saluco.

19 april 2017 beoordeeld

Goed hotel om direct de stad in te lopen. Dichtbij bezienswaardigheden, op loopafstand. Baliemedewerker/receptionist was zeer alert en vriendelijk. Gaf uitgebreide info over mogelijkheden in Cordoba. Ontbijtruimte wat "magertjes" (wel ruim, maar beetje kaal). Ontbijt is overigens goed. Kamers zijn goed (netjes en schoon).

Kamertip: Wij hadden kamer met uitzicht op (winkel)straat. Brengt altijd geluid met zich mee.
  • Verbleef: april 2017, reisde met een partner
Fernando M, Propietario van Cordoba Centro, reageerde op deze beoordelingGereageerd 20 april 2017

Hallo Andreas003_27, ik dank u hartelijk voor uw mening, commentaar en rating. We zijn blij dat de plaats van de instelling, de zorg van het personeel, ontbijt en kamers hoogtepunten. We hebben echt overwegen zijn commentaar op het ontbijt verblijf, zullen we proberen om het te verbeteren en zich verontschuldigen. Bovendien verwachten we een goed verblijf in Cordoba en genieten van een paar dagen rust. We willen binnenkort terug te komen, hopen we! Met vriendelijke groet.

8 oktober 2016 beoordeeld

perfect standaard hotel met parkeergarage in het centrum van Cordoba. Fijne kamers , lekkere bedden en zeer vriendelijke bediening. Parkeergarage kost 15 euro per dag; zeer vriendelijke bediening en goed ingerichte kamers . Prima prijs/kwaliteitverhouding.

• Verbleef: oktober 2016, reisde met een partner
Fernando M, Propietario van Cordoba Centro, reageerde op deze beoordelingGereageerd 9 oktober 2016

Hallo HansLub, ik dank u hartelijk voor uw mening, commentaar en rating. We zijn blij dat benadrukken onze locatie, kamers, personeel aandacht Hotel, parkeren en onze waarde. We zijn blij dat je had een goed verblijf in Cordoba en genieten van de stad. We hopen weer te zien zeer binnenkort! Met vriendelijke groeten.