“Mezquita”

De beste prijzen voor -
Inchecken dd/mm/jjjj Uitchecken dd/mm/jjjj
Prijzen zijn voor 1 kamer, 2 volwassenen
Prijzen weergeven
Vergelijk de beste prijzen van de beste reiswebsites
en nog 5 websites!
Cordoba Centro
Beoordeeld als nr. 11 van 65 hotels in Cordoba
3 oktober 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Mooie stad met kleine straatjes, pleintjes en doorkijkjes. De Mezquita is prachtig waar de Arabische en christelijke wereld samen te zien zijn. ‘s avonds naar een van de flamenco theaters heerlijk in de buitenlucht. Restaurantjes te over. Genieten in deze leuke stad.

Verbleef: September, 2017, reisde met vrienden
Fernando M, Propietario van Cordoba Centro, reageerde op deze beoordelingGereageerd 4 oktober 2017

Hallo, femia1959, heel erg bedankt voor uw mening, opmerkingen en beoordelingen. We waren blij dat u een goed verblijf in het hotel gehad en geniet van Cordoba. We hopen dat je snel terugkomt, we wachten op je! Een hartelijke groet.

13 juni 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Ik was altijd al verliefd op Sevilla en besloot daarom maar eens roadtrip in Andalusië te doen..
Cordoba stond zeker op mijn verlanglijstje.
Maar wat een tegenvaller als je Sevilla kent.Ten eerste loopt de hitte op naar 50 graden al in deze tijd dus toen wij rond 16.00 uur aan kwamen was de halve stad in siësta.. winkels dicht en op terras zat niemand.
Dus maar gaan lopen en dwalen door de stad op zoek naar de levendigheid..
Pas rond acht uur gaan wandelen want de temperatuur was heftig.
Heel veel lege smalle steegjes en straatjes maar weinig winkeltjes. Alles ligt best ver uit elkaar en rond de belangrijkste atracties
Iets meer mensen maar nog steeds doods vergeleken met het bruisende Sevilla ..
Morgen nog 1 dag de grote publiekstrekkers bekijken maar ik kan nu al zeggen dat dit niet mijn stad is.

Verbleef: Juni, 2017, reisde met een partner
Fernando M, Propietario van Cordoba Centro, reageerde op deze beoordelingGereageerd 14 juni 2017

Hallo Marja B, we voelen zijn ervaring in Córdoba, maar het Hotel Cordoba Center heeft niets te maken met zijn opmerkingen over de stad. Dit is ons kwetsen. U wordt verzocht het commentaar en verwijzen naar uw verblijf in het hotel of te verwijderen. Dank je wel.

20 mei 2017 beoordeeld

Heerlijk hotel centraal gelegen. Alles inde buurt. Schoon en netjes met zeer vriendelijke medewerkers. Ben je met de auto echt het meest ideale hotel omdat je de parkeergarage vanuit het hotel zo binnen gaat. zover ik gezien heb heeft geen ander hotel dit. Prima bedden en kamer is schoon. Ontbijt is goed. Medewerkers spreken goed engels.

Kamertip: Wij hadden een basis kamer en die was prima
Bekijk meer kamertips
  • Verbleef: Mei, 2017, reisde met een partner
Fernando M, Propietario van Cordoba Centro, reageerde op deze beoordelingGereageerd 21 mei 2017

Hallo sjstad1, ik dank u voor uw reactie, mening en beoordeling. Vooral waarderen wij uw positiviteit en warmte. We zijn blij dat wijst op de locatie, personeel, parkeren, kamer en ontbijt. Het belangrijkste voor ons is dat ik had een heel goed verblijf in Cordoba en genieten van een paar dagen rust in de stad. We willen binnenkort terug te komen, hopen we! Met vriendelijke saluco.

19 april 2017 beoordeeld

Goed hotel om direct de stad in te lopen. Dichtbij bezienswaardigheden, op loopafstand. Baliemedewerker/receptionist was zeer alert en vriendelijk. Gaf uitgebreide info over mogelijkheden in Cordoba. Ontbijtruimte wat "magertjes" (wel ruim, maar beetje kaal). Ontbijt is overigens goed. Kamers zijn goed (netjes en schoon).

Kamertip: Wij hadden kamer met uitzicht op (winkel)straat. Brengt altijd geluid met zich mee.
Bekijk meer kamertips
  • Verbleef: April, 2017, reisde met een partner
Fernando M, Propietario van Cordoba Centro, reageerde op deze beoordelingGereageerd 20 april 2017

Hallo Andreas003_27, ik dank u hartelijk voor uw mening, commentaar en rating. We zijn blij dat de plaats van de instelling, de zorg van het personeel, ontbijt en kamers hoogtepunten. We hebben echt overwegen zijn commentaar op het ontbijt verblijf, zullen we proberen om het te verbeteren en zich verontschuldigen. Bovendien verwachten we een goed verblijf in Cordoba en genieten van een paar dagen rust. We willen binnenkort terug te komen, hopen we! Met vriendelijke groet.

8 oktober 2016 beoordeeld

perfect standaard hotel met parkeergarage in het centrum van Cordoba. Fijne kamers , lekkere bedden en zeer vriendelijke bediening. Parkeergarage kost 15 euro per dag; zeer vriendelijke bediening en goed ingerichte kamers . Prima prijs/kwaliteitverhouding.

• Verbleef: Oktober, 2016, reisde met een partner
Fernando M, Propietario van Cordoba Centro, reageerde op deze beoordelingGereageerd 9 oktober 2016

Hallo HansLub, ik dank u hartelijk voor uw mening, commentaar en rating. We zijn blij dat benadrukken onze locatie, kamers, personeel aandacht Hotel, parkeren en onze waarde. We zijn blij dat je had een goed verblijf in Cordoba en genieten van de stad. We hopen weer te zien zeer binnenkort! Met vriendelijke groeten.

13 mei 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Het hotel ligt voor ons perfect omdat je zo de stad kan inlopen. Er is een parkeergarage direct aan het hotel en je kunt binnendoor ernaartoe lopen. Als hij vol is gewoon zeggen dat je een kamer hebt geboekt en ze laten je er toch in. Wel erg krap voor de auto. Het hotel personeel is vriendelijk en behulpzaam. De kamer is ruim en de badkamer schoon. Ons uitzicht was een patio dus saai maar hierdoor wel erg rustig. Elk voordeel heeft zijn nadeel. Beneden zit een tentje voor koffie en thee, zoetigheden en bier en frisdrank in de middag. Het ontbijt hebben wij niet geprobeerd. Er hangen in de gangen foto's van vroeger.

Verbleef: Mei, 2016, reisde met een partner
Fernando M, Propietario van Cordoba Centro, reageerde op deze beoordelingGereageerd 14 mei 2016

Hallo Karrempje, hartelijk dank voor uw opmerkingen, adviezen en het Hotel waardering. We zijn blij dat benadrukken onze locatie, parkeren, bereikbaarheid, het personeel van zowel de parkeerplaats en het hotel. We zijn ook blij met de kamer en ontbijt te genieten. Wij wensen u een goed geheugen van uw verblijf in Cordoba. We hopen weer te zien zeer binnenkort! Groeten.

14 maart 2016 beoordeeld

Mooi centraal gelegen als het je om de ligging gaat. Geen luxueus hotel, en stsndaatd ontbijt. Maar dat was ook van te voren te zien op internet, dus geen klagen hier. En een goed betaslbasr hotel voor de centrale ligging in Cordoba stad.

Verbleef: Maart, 2016, reisde met een partner
Fernando M, Propietario van Cordoba Centro, reageerde op deze beoordelingGereageerd 15 maart 2016

Hallo Simpson1961, bedankt voor uw mening en opmerkingen. We zijn blij dat onze locatie waardeert. Ook dat de Hotel waarden bieden de diensten op onze website. We hopen snel weer terug te keren. Groeten.

Hotels die je misschien ook aanspreken ...
Reizigers hebben ook deze hotels in Cordoba bekeken
op 0,2 km afstand
Oasis Hotel
nr. 23 van 65 in Cordoba
558 beoordelingen
Prijzen weergeven

In Cordoba Centro geweest? Deel je ervaringen!

Aanvullende informatie over Cordoba Centro

Adres: Calle Jesus y Maria 8, 14003 Cordoba, Spanje
Locatie: Spanje > Andalusië > Provinz Córdoba > Cordoba
Voorzieningen:
Gratis snelle internetverbinding (wifi) Restaurant Roomservice
Stijl hotel:
Beoordeeld als nr. 11 van 65 hotels in Cordoba
Prijsklasse: € 37 - € 132 (Op basis van de gemiddelde tarieven voor een standaardkamer)
Hotelcategorie:3 ster(ren) — Cordoba Centro 3*
Aantal kamers: 27
Reserveringsmogelijkheden:
TripAdvisor is een trotse partner van Expedia, Booking.com, Hotels.com, TripOnline SA en 5viajes2012 S.L., dus je kunt je reserveringen bij Cordoba Centro met vertrouwen boeken. We helpen maandelijks miljoenen reizigers het perfecte hotel te vinden voor vakantie- en zakenreizen, altijd met de beste kortingen en speciale aanbiedingen.

Is dit uw TripAdvisor-vermelding?