Tryp Cordoba(Cordoba)(Heel veel waar voor je geld!)
  • Zwembad
Hotel Cordoba Center(Cordoba)(Heel veel waar voor je geld!)
  • Zwembad
Eurostars Patios De Cordoba(Cordoba)(Heel veel waar voor je geld!)
  • Restaurant
Besparingsmelding! 28% lager dan de gemiddelde tarieven

De prijs die je hebt gevonden is 28% lager dan het gemiddelde tarief voor dit hotel van US$ 65 per nacht.

NH Cordoba(Cordoba)(Heel veel waar voor je geld!)
  • Zwembad
Hotel Mezquita(Cordoba)(Heel veel waar voor je geld!)
Gratis annuleren tot 26/07
Boek nu, betaal bij aankomst
Besparingsmelding! 20% lager dan de gemiddelde tarieven

De prijs die je hebt gevonden is 20% lager dan het gemiddelde tarief voor dit hotel van US$ 51 per nacht.

Gratis annuleren tot 28/07
  • Zwembad
Hotel Cordoba Carpe Diem(Cordoba)(Heel veel waar voor je geld!)
  • Bar/lounge
Besparingsmelding! 14% lager dan de gemiddelde tarieven

De prijs die je hebt gevonden is 14% lager dan het gemiddelde tarief voor dit hotel van US$ 51 per nacht.

Gratis annuleren tot 26/07
Boek nu, betaal bij aankomst
  • Inclusief ontbijt
Besparingsmelding! 42% lager dan de gemiddelde tarieven

De prijs die je hebt gevonden is 42% lager dan het gemiddelde tarief voor dit hotel van US$ 274 per nacht.

13 juni 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Ik was altijd al verliefd op Sevilla en besloot daarom maar eens roadtrip in Andalusië te doen..
Cordoba stond zeker op mijn verlanglijstje.
Maar wat een tegenvaller als je Sevilla kent.Ten eerste loopt de hitte op naar 50 graden al in deze tijd dus toen wij rond 16.00 uur aan kwamen was de halve stad in siësta.. winkels dicht en op terras zat niemand.
Dus maar gaan lopen en dwalen door de stad op zoek naar de levendigheid..
Pas rond acht uur gaan wandelen want de temperatuur was heftig.
Heel veel lege smalle steegjes en straatjes maar weinig winkeltjes. Alles ligt best ver uit elkaar en rond de belangrijkste atracties
Iets meer mensen maar nog steeds doods vergeleken met het bruisende Sevilla ..
Morgen nog 1 dag de grote publiekstrekkers bekijken maar ik kan nu al zeggen dat dit niet mijn stad is.

Verbleef: juni 2017, reisde met een partner
Fernando M, Propietario van Cordoba Centro, reageerde op deze beoordelingGereageerd 14 juni 2017

Hallo Marja B, we voelen zijn ervaring in Córdoba, maar het Hotel Cordoba Center heeft niets te maken met zijn opmerkingen over de stad. Dit is ons kwetsen. U wordt verzocht het commentaar en verwijzen naar uw verblijf in het hotel of te verwijderen. Dank je wel.

20 mei 2017 beoordeeld

Heerlijk hotel centraal gelegen. Alles inde buurt. Schoon en netjes met zeer vriendelijke medewerkers. Ben je met de auto echt het meest ideale hotel omdat je de parkeergarage vanuit het hotel zo binnen gaat. zover ik gezien heb heeft geen ander hotel dit. Prima bedden en kamer is schoon. Ontbijt is goed. Medewerkers spreken goed engels.

Kamertip: Wij hadden een basis kamer en die was prima
  • Verbleef: mei 2017, reisde met een partner
Fernando M, Propietario van Cordoba Centro, reageerde op deze beoordelingGereageerd 21 mei 2017

Hallo sjstad1, ik dank u voor uw reactie, mening en beoordeling. Vooral waarderen wij uw positiviteit en warmte. We zijn blij dat wijst op de locatie, personeel, parkeren, kamer en ontbijt. Het belangrijkste voor ons is dat ik had een heel goed verblijf in Cordoba en genieten van een paar dagen rust in de stad. We willen binnenkort terug te komen, hopen we! Met vriendelijke saluco.

19 april 2017 beoordeeld

Goed hotel om direct de stad in te lopen. Dichtbij bezienswaardigheden, op loopafstand. Baliemedewerker/receptionist was zeer alert en vriendelijk. Gaf uitgebreide info over mogelijkheden in Cordoba. Ontbijtruimte wat "magertjes" (wel ruim, maar beetje kaal). Ontbijt is overigens goed. Kamers zijn goed (netjes en schoon).

Kamertip: Wij hadden kamer met uitzicht op (winkel)straat. Brengt altijd geluid met zich mee.
  • Verbleef: april 2017, reisde met een partner
Fernando M, Propietario van Cordoba Centro, reageerde op deze beoordelingGereageerd 20 april 2017

Hallo Andreas003_27, ik dank u hartelijk voor uw mening, commentaar en rating. We zijn blij dat de plaats van de instelling, de zorg van het personeel, ontbijt en kamers hoogtepunten. We hebben echt overwegen zijn commentaar op het ontbijt verblijf, zullen we proberen om het te verbeteren en zich verontschuldigen. Bovendien verwachten we een goed verblijf in Cordoba en genieten van een paar dagen rust. We willen binnenkort terug te komen, hopen we! Met vriendelijke groet.

8 oktober 2016 beoordeeld

perfect standaard hotel met parkeergarage in het centrum van Cordoba. Fijne kamers , lekkere bedden en zeer vriendelijke bediening. Parkeergarage kost 15 euro per dag; zeer vriendelijke bediening en goed ingerichte kamers . Prima prijs/kwaliteitverhouding.

• Verbleef: oktober 2016, reisde met een partner
Fernando M, Propietario van Cordoba Centro, reageerde op deze beoordelingGereageerd 9 oktober 2016

Hallo HansLub, ik dank u hartelijk voor uw mening, commentaar en rating. We zijn blij dat benadrukken onze locatie, kamers, personeel aandacht Hotel, parkeren en onze waarde. We zijn blij dat je had een goed verblijf in Cordoba en genieten van de stad. We hopen weer te zien zeer binnenkort! Met vriendelijke groeten.

13 mei 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Het hotel ligt voor ons perfect omdat je zo de stad kan inlopen. Er is een parkeergarage direct aan het hotel en je kunt binnendoor ernaartoe lopen. Als hij vol is gewoon zeggen dat je een kamer hebt geboekt en ze laten je er toch in. Wel erg krap voor de auto. Het hotel personeel is vriendelijk en behulpzaam. De kamer is ruim en de badkamer schoon. Ons uitzicht was een patio dus saai maar hierdoor wel erg rustig. Elk voordeel heeft zijn nadeel. Beneden zit een tentje voor koffie en thee, zoetigheden en bier en frisdrank in de middag. Het ontbijt hebben wij niet geprobeerd. Er hangen in de gangen foto's van vroeger.

Verbleef: mei 2016, reisde met een partner
Fernando M, Propietario van Cordoba Centro, reageerde op deze beoordelingGereageerd 14 mei 2016

Hallo Karrempje, hartelijk dank voor uw opmerkingen, adviezen en het Hotel waardering. We zijn blij dat benadrukken onze locatie, parkeren, bereikbaarheid, het personeel van zowel de parkeerplaats en het hotel. We zijn ook blij met de kamer en ontbijt te genieten. Wij wensen u een goed geheugen van uw verblijf in Cordoba. We hopen weer te zien zeer binnenkort! Groeten.