“Heerlijke ossenstaart en dessert”
Beoordeling van El Olivo Restaurant

El Olivo Restaurant
Geclassificeerd als nr. 99 van 1.054 Restaurants in Cordoba
Keukens: Spaans
Dineropties: Na sluitingstijd, Ontbijt, Reserveringen
Dineropties: Na sluitingstijd, Ontbijt, Reserveringen
31 mei 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Traditioneel restaurant met oudere bediening en heerlijke traditionele Andalusische gerechten. We namen de ossenstaart en verschillende nagerechten. Fantastisch!

20 mei 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Zag er veelbelovend uit in de beoordelingen, daarom gekozen.
Bediening is correct, maar spreekt geen Engels. Uiteindelijk er wel uit gekomen.
De voorgerechten waren prima (Gazpacho en Huisgemaakte kroketten, wat er best veel waren).
Voor het hoofdgerecht: De lamsboutjes waren er veel en smaakten goed. Churrasco was heel gewoon, niet speciaal. Bij allebei de vleesgerechten moesten we de kolen van de grill eraf schrapen. Dat was de grote domper van vandaag.

Wat wel leuk was, was dat een kok live op het terras de ham stond te snijden. Zie foto.

15 april 2016 beoordeeld

Omwille van de locatie zijn we op een avond beland op het terras. De sangria is een aanrader voor het aperitief! Nadien aten we gazpacho, salmorejo en gebakken aubergines met honingsiroop, allemaal lekker. Als hoofdgerecht namen we gegrilde espada, die was heerlijk, alsook de rosé wijn van het huis. De bediening verliep vlot en vriendelijk. Kortom, we hebben hier een gezellige avond gehad aan de verlichte vestingmuur.

7 maart 2016 beoordeeld

Eerst op terras koffie gedronken. Bediening erg vriendelijk. Ligt net buiten de muur van de jodenwijk van Cordoba.
's Middags terug om te luchen. Vooraf typisch cordobese speciliateit, gevuld varkensvleesrolletje (naam weet ik niet meer). Smaakte goed. Als hoofdgerecht ossestaart.......... zeer mals vlees.
Bij de koffie werd een ijskoud glaasje met Pedro Jimenez aangeboden. Wat een service.
Beslist een aanrader

31 mei 2015 beoordeeld

zeer aangenaam restaurant met heel lekkere keuken , vlotte en vriendelijke bediening.
Een echte aanrader.

Reizigers die El Olivo Restaurant bekeken, bekeken ook

Cordoba, Provinz Córdoba

In El Olivo Restaurant geweest? Deel je ervaringen!