“Woensdag van 1400 tot 1700 gratis”
Beoordeling van Palacio de Viana

Palacio de Viana
Van tevoren boeken
Meer info
US$ 14,09*
Vanaf
Cordoba Tour tijdens patiosfestival
Geclassificeerd als nr. 7 van 107 dingen om te doen in Cordoba
Meer gegevens van de attractie
Attractiegegevens
Aanbevolen duur van bezoek: 1-2 uur
30 mei 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Zeer mooie tuinen van verschillende nivo’s die op woensdag tussen 1400 uur en 1700 uur gratis zijn te bezoeken.

30 mei 2018 beoordeeld

De tuinen zijn afzonderlijk te bezichtigen (5€) en voor 3€ extra kan je het paleis met spaanssprekende gids bezoeken - je kan in het Engels op papier volgen

27 maart 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Erg mooie patio's in veel verschillende stijlen. Het kost €5 per persoon om ze allemaal te bekijken. Voor een paar euro meer kun je ook een rondleiding in het paleis krijgen (daar mag je niet zonder gids naar binnen). Die rondleiding is echter alleen in het Spaans; voor Engels zou je dan een folder krijgen dus wij hebben het bij de patio's gehouden.

10 maart 2018 beoordeeld

Heel mooi verzorgd Palacio met prachtige tuinen. Besliste de moeite waard om er een bezoek te brengen en op je gemak van te genieten.

Bekijk meer beoordelingen
16 februari 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Tis nog rustig en de temperatuur is aangenaam als we Palacio V. bezoeken. De tuinen zijn echt een verrassing. Prachtig! We hadden ook graag het interieur bekeken maar er zijn die dag alleen Spaanse rondleidingen. We genieten 2 uur van de rust en de patio-tuinen.

Reizigers die Palacio de Viana bekeken, bekeken ook

Cordoba, Provinz Córdoba
Cordoba, Provinz Córdoba

In Palacio de Viana geweest? Deel je ervaringen!