“Heerlijk”

Van tevoren boeken
Meer info
US$ 20,73*
Vanaf
Moskee-kathedraal van Córdoba Rondleiding met ...
Geclassificeerd als nr. 1 van 108 dingen om te doen in Cordoba
Meer gegevens van de attractie
Attractiegegevens
Aanbevolen duur van bezoek: 1-2 uur
31 mei 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

De Moskito van Cordoba is super bekend en veel mensen rijden speciaal naar Cordoba alleen hiervoor.
Het is ongetwijfeld een pracht van een kerk ken ik hoef dat niet te beschrijven want op Google staat hier over voldoende.
Toch heb ik het gevoel dat de superlatieven die daarbij gebruikt worden wat overdreven zijn.
Ik zou d'r 100 km voor omrijden maar 200 is dan teveel.
Daarnaast heeft Cordoba ook veel te bieden Wat echte allemaal net iets minder is dan wat ze veel jaar te bieden heeft.
Vijf sterren voor de mezquita Maar dan heeft het Alhambra de minstens 10 en het alcazar in Sevilla eveneens.

30 mei 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Mooie kerk van buiten met moorse invloeden. Maar van. Binnen is het echt een verborgen juweeltje. Ik raad iedereen aan om dit te bezoeken. Enige minpuntje was de 10 euro die je iets betalen om binnen te kijken voor een kerk.

30 mei 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Eerst wennen aan het donker maar vervolgens laten overvallen door de intense schoonheid van dit gebouw. Waanzinnig mooi en moet bezocht zijn als je in Cordoba of omgeving bent.

30 mei 2018 beoordeeld

De integratie van een katholieke kerk in een moskee is prachtig uitgevoerd. Het bezoeken waard. Om de lange rij wachtenden te ontlopen kan je kiezen voor de ticketautomaat.

Bekijk meer beoordelingen
29 mei 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Eigenlijk geen woorden voor de uniciteit, de omvangreikheid en de veelheid aan art en bezienswaardigheden. Moet je absoluut zelf ervaren. Dool gerust 1.5 uur rond, en focus niet op het maken van foto's . Geniet gewoon van waar arabische en europese invloeden samen komen !

Datum van activiteit: mei 2018

Reizigers die Mezquita bekeken, bekeken ook

In Mezquita geweest? Deel je ervaringen!