Vandaag geopend: 10:00 - 18:00

vanaf US$ 25,30
vanaf US$ 29,90
vanaf US$ 34,50
Beoordeeld op 30 mei 2018 via mobiele applicatie

Eerst wennen aan het donker maar vervolgens laten overvallen door de intense schoonheid van dit gebouw. Waanzinnig mooi en moet bezocht zijn als je in Cordoba of omgeving bent.

Beoordeeld op 30 mei 2018

De integratie van een katholieke kerk in een moskee is prachtig uitgevoerd. Het bezoeken waard. Om de lange rij wachtenden te ontlopen kan je kiezen voor de ticketautomaat.

Beoordeeld op 29 mei 2018 via mobiele applicatie

Eigenlijk geen woorden voor de uniciteit, de omvangreikheid en de veelheid aan art en bezienswaardigheden. Moet je absoluut zelf ervaren. Dool gerust 1.5 uur rond, en focus niet op het maken van foto's . Geniet gewoon van waar arabische en europese invloeden samen komen !

Beoordeeld op 28 mei 2018

Indrukwekkend, adembenemend, verbluffend, ik kom superlatieven tekort om mijn gevoel weer te geven na het zien en beleven van dit gebouw. Uniek vanwege de combinatie van moorse en gotische architectuur, maar eigenlijk zou ik hem wel eens gezien willen hebben, voordat de kathedraal erin gebouwd werd. Schoolreisjes naar ski-oorden zouden vervangen moeten worden voor reisjes naar Andalusië, met verplichte bezoeken aan de Mezquita, Alhambra of Real Alcazar.

Beoordeeld op 27 mei 2018

Erg mooie moskee/kathedraal, unieke combinatie. De audiotour geeft een mooi beeld van alle wijzigingen door de jaren heen.