“Zeer de moeite waard ”

Van tevoren boeken
Meer info
US$ 21,39*
Vanaf
Moskee-kathedraal van Córdoba Rondleiding met ...
Geclassificeerd als nr. 1 van 149 dingen om te doen in Cordoba
Meer gegevens van de attractie
Attractiegegevens
Aanbevolen duur van bezoek: 1-2 uur
30 mei 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Mooie kerk van buiten met moorse invloeden. Maar van. Binnen is het echt een verborgen juweeltje. Ik raad iedereen aan om dit te bezoeken. Enige minpuntje was de 10 euro die je iets betalen om binnen te kijken voor een kerk.

30 mei 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Eerst wennen aan het donker maar vervolgens laten overvallen door de intense schoonheid van dit gebouw. Waanzinnig mooi en moet bezocht zijn als je in Cordoba of omgeving bent.

30 mei 2018 beoordeeld

De integratie van een katholieke kerk in een moskee is prachtig uitgevoerd. Het bezoeken waard. Om de lange rij wachtenden te ontlopen kan je kiezen voor de ticketautomaat.

29 mei 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Eigenlijk geen woorden voor de uniciteit, de omvangreikheid en de veelheid aan art en bezienswaardigheden. Moet je absoluut zelf ervaren. Dool gerust 1.5 uur rond, en focus niet op het maken van foto's . Geniet gewoon van waar arabische en europese invloeden samen komen !

Bekijk meer beoordelingen
28 mei 2018 beoordeeld

Indrukwekkend, adembenemend, verbluffend, ik kom superlatieven tekort om mijn gevoel weer te geven na het zien en beleven van dit gebouw. Uniek vanwege de combinatie van moorse en gotische architectuur, maar eigenlijk zou ik hem wel eens gezien willen hebben, voordat de kathedraal erin gebouwd werd. Schoolreisjes naar ski-oorden zouden vervangen moeten worden voor reisjes naar Andalusië, met verplichte bezoeken aan de Mezquita, Alhambra of Real Alcazar.

Reizigers die Mezquita bekeken, bekeken ook

In Mezquita geweest? Deel je ervaringen!