10 juni 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

We zijn nu bij het hotel, aan het zwembad water is lekker niet echt koud zoals je vaak ergens treft. Kamer + badkamer ruim en schoon uitleg bij receptie hoe je naar centrum loopt ca.20 minuten.
Ontbijt vrij ruim lekkere zoete ook wel andere ontbijttuimte niet zo gezellig.
Gratis auto parkeren.
Supermarkt zit er vlaknaast.

Verbleef: juni 2017, reisde met een partner
29 mei 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Kamer ruilt naar schimmel, ontbijt is ongezellig en kaal, zeembad eigenlijk ook. Diouche kop is kapot, douche gordijn veel te dichr op de muur zodat t aan je plakt. Het is allemaal net even te oud. Ik zou hier niet terugkeren.

Verbleef: mei 2017, reisde met een partner
11 oktober 2016 beoordeeld

Kamer was ok, maar zowel vrijdag als zaterdag was er een trouwfeest in het hotel.
De gasten verbleven ook in het hotel en gans de nacht tot 6 u s' morgens werd in de gangen met veel lawaai over en weer gelopen. Het hotel is toch zeker 20 minuten stappen van het centrum.

• Verbleef: september 2016, reisde alleen
2 september 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Het hotel gekozen als uitvalsbasis voor een bezoek aan Cordoba. Op slechts 20 minuten van de stad wandelen was dit dus een goede keuze. De kamer was proper en ruim. Een ietswat out dated douche-bad en geen minibar in de kamer. Voor de rest goede bedden, veel stopcontacten en zelfs rolluiken voor de ruit. Wij kozen zonder balkon omdat we toch laat gingen slapen. Zeer leuk zwembad maar niet rustig. Zeer dicht bij de drukke straat. Ontbijt in de ochtend is matig. Zeer basis ingericht. Dit kan wel beter in de toekomst. De receptie kan goed Engels en is zeker hulpvaardig. Tip: vervang het plannetje van de stad dat je aan de receptie krijgt door eentje van de office toerisme. Veel duidelijker.

Verbleef: september 2016, reisde met een partner
12 juni 2016 beoordeeld

Goede kamer met een lekker bed.
Zwembad ligt aan de weg, maar heeft voldoende privacy.
Aardig ontbijt met wel ruime keuze.
Er wordt beperkt engels gesproken.
Het hotel ligt op loopafstand van het centrum.

• Verbleef: mei 2016, reisde met een partner