“Verse pasta en pizza”
Beoordeling van Panzamorena

Panzamorena
Geclassificeerd als nr. 267 van 1.045 Restaurants in Cordoba
1 juni 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Dit is een afhaal Italiaan, maar je kan ook ter plaatse iets nuttigen, wat wij gedaan hebben. De kok/serveerster/eigenares? is zeer vriendelijk en behulpzaam. Spreekt niet heel vlót Engels, maar gaf ons wel de volledige uitleg van de verschillende pasta's en pizza's, en welke sauzen je erbij kan kiezen. Stuk dichtgevouwen pizza met spinazie en kaas was lekker. Rode pasta met rode pesto (beetje pikant, had ze ook gezegd), en groene tagliatelle met verse groene pesto, werden opgediend in een degelijke afhaalbox, en dat stoorde ons totaal niet. Je proeft de versheid van de pasta. Een aanrader!

4 weken geleden beoordeeld via mobiele applicatie

24 april 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

1 februari 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

1 week geleden beoordeeld via mobiele applicatie

Reizigers die Panzamorena bekeken, bekeken ook

Cordoba, Provinz Córdoba

In Panzamorena geweest? Deel je ervaringen!