“Teleurstellend”
Beoordeling van Entre Olivos

Entre Olivos
Reserveren met
Entre Olivos is niet beschikbaar op de door jou verzochte tijd. Kies een andere tijd of zoek naar restaurants die tafels vrij hebben.
De door jou geselecteerde tijd is al verstreken.
Geclassificeerd als nr. 9 van 1.071 Restaurants in Cordoba
30 mei 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Precies dezelfde kaart als la cuarta. Slechte ongeïnteresseerde bediening. Vragen niet welke rode wijn we hebben gedronken en praten meer met elkaar dan met de mensen aan tafel.
De gerechten zien er leuk uit maar broodjes met smeerkaas en tomaat en ansjovis zonder liefde smaken niet.
De groenten smaken goed maar is teveel zout toegevoegd.

20 mei 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Op basis van de beoordelingen naar dit restaurant gegaan. We werden vriendelijk ontvangen en bediend door Dobaldo. Hij ad iserrde ons de zeetong en ossenstaart. Het was heerlijk met bijpassende wijnen. Prima prijs/kwaliteitverhouding.

1 mei 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Zeer goed

Gegeten met familie
De inrichting is verrassend, fris en modern
Vriendelijke obers
Zeer de moeite waard
Eten voortreffelijk

18 april 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Lekker lokaal eten op een moderne manier. Vriendelijke behulpzame bediening. Erg goede prijs/kwaliteitverhouding.

29 oktober 2017 beoordeeld

Hier twee maal een drankje en tapas gedaan tijdens de siësta, lekker mensen kijken en een potje kaarten. Vriendelijke obers en lekker eten. Goede combinatie! Super mooie zaak ook binnen, maar hier niet gegeten.

Reizigers die Entre Olivos bekeken, bekeken ook

Cordoba, Provinz Córdoba

In Entre Olivos geweest? Deel je ervaringen!