12 februari 2017 beoordeeld

Keurig zakenhotel, ook geschikt voor toeristisch bezoek aan Leipzig. Ruime kamer, gratis WiFi en lekker ontbijt. Centraal gelegen, kwartiertje lopen van binnenstad. Servicegericht, nette lobby en gym.

• Verbleef: februari 2017, reisde voor zaken
10 augustus 2016 beoordeeld

Klassiek hotel dat prima voldoet. Ligt net buiten het centrum, maar goed te belopen. Beetje ouderwets, maar wel degelijk. Uitgebreid ontbijt, koelkast en koffie en thee op de kamer. Parkeren kan betaald onder het hotel, maar als je geluk hebt, gratis op straat.

• Verbleef: augustus 2016, reisde met een partner
30 december 2015 beoordeeld

Min puntje, bed vond ik wat hard en dekbed te warm, dus helaas niet zoveel geslapen.
pluspunten: geweldig gevarieerd ontbijt buffet, s avonds een goed 4 gangen kerst menu met een goede keuze van wijn kaart. Vriendelijk personeel. Parkeren op straat is geen probleem, wij kozen ervoor om de auto in de garage van hethotel te parkeren, 5 dagen. Hiervoor kregen we een in en uit rij kaart en betaalden voor 2 dagen, 24 €. Schappelijke prijs. Het centrum is 10 minuten lopen. Een aanrader!

Kamertip: Een confort kamer is een prima kamer. Onze kamer op de 2 de verdieping met uitzicht op een binnenplein was zeer rustig.
  • Verbleef: december 2015, reisde met een partner
7 augustus 2013 beoordeeld

• Verbleef: augustus 2013, reisde alleen
Beoordeling verzameld in samenwerking met Accorhotels.com
5 september 2011 beoordeeld

• Verbleef: augustus 2011, reisde met een partner