“Toeristisch”
Beoordeling van Auerbach's Keller

Auerbach's Keller
16 mei 2018 beoordeeld

De trapen naar het restaurant worden gemarkeerd door een paar beelden die met het inferno te maken hebben. Aardig maar niet bijzonder.

1 januari 2018 beoordeeld

Uniek kader, Faust van Goethe en heel lekkere Duitse keuken. Het restaurant was in de DDR al een absolute aanrader en is gelukkig bewaard gebleven. Leuke locatie in een van de Passages(overdekte winkelstraten) van Leipzig.

18 december 2017 beoordeeld

Dat je er binnen kunt om alleen wat te drinken, een zg Bierkeller, bleek een misvatting van ons. Het is uitsluitend een restaurant. Een drankje kan in de passage vlakbij in de Mephisto bar. Erg gezellig, en natuurlijk ook prijzig op deze plek. Een pils en een glas wijn koste Euro 8,40.

31 mei 2017 beoordeeld

de locatie is speciaal : mooie gewelven in een kelder. Je moet er eens geweest zijn vinden wij maar het is er erg druk: men kan er tot 500 gasten per shift bedienen dus dat zegt genoeg. Niet echt de plek om gezellig en knus te tafelen hoewel wij gelukkig aan een relatief rustige tafel konden zitten. Het eten is goed maar ook niet meer. Meer een attractie dan een goed restaurant. Service wel vriendelijk ondanks de drukte.

Bekijk meer beoordelingen
29 januari 2017 beoordeeld

De sfeer die hier heerst is een van een oud Duits groot restaurant. Het is een groot restaurant erg druk en zeer levendig met een prima sfeer. Wat het restaurant top maakt is dat naast dit alles het eten ook prima is.

Reizigers die Auerbach's Keller bekeken, bekeken ook

In Auerbach's Keller geweest? Deel je ervaringen!