“Historisch restaurant”
Beoordeling van Auerbach's Keller

Auerbach's Keller
1 januari 2018 beoordeeld

Uniek kader, Faust van Goethe en heel lekkere Duitse keuken. Het restaurant was in de DDR al een absolute aanrader en is gelukkig bewaard gebleven. Leuke locatie in een van de Passages(overdekte winkelstraten) van Leipzig.

18 december 2017 beoordeeld

Dat je er binnen kunt om alleen wat te drinken, een zg Bierkeller, bleek een misvatting van ons. Het is uitsluitend een restaurant. Een drankje kan in de passage vlakbij in de Mephisto bar. Erg gezellig, en natuurlijk ook prijzig op deze plek. Een pils en een glas wijn koste Euro 8,40.

31 mei 2017 beoordeeld

de locatie is speciaal : mooie gewelven in een kelder. Je moet er eens geweest zijn vinden wij maar het is er erg druk: men kan er tot 500 gasten per shift bedienen dus dat zegt genoeg. Niet echt de plek om gezellig en knus te tafelen hoewel wij gelukkig aan een relatief rustige tafel konden zitten. Het eten is goed maar ook niet meer. Meer een attractie dan een goed restaurant. Service wel vriendelijk ondanks de drukte.

29 januari 2017 beoordeeld

De sfeer die hier heerst is een van een oud Duits groot restaurant. Het is een groot restaurant erg druk en zeer levendig met een prima sfeer. Wat het restaurant top maakt is dat naast dit alles het eten ook prima is.

Bekijk meer beoordelingen
26 april 2015 beoordeeld

Een goed restaurant in de Madler passage, een must in Leipzig! Het is aan te raden om van te voren te reserveren want het is altijd vol in dit prachtige en sfeervolle restaurant.

Reizigers die Auerbach's Keller bekeken, bekeken ook

In Auerbach's Keller geweest? Deel je ervaringen!