Besparingsmelding! 22% lager dan de gemiddelde tarieven

De prijs die je hebt gevonden is 22% lager dan het gemiddelde tarief voor dit hotel van US$ 145 per nacht.

Besparingsmelding! 14% lager dan de gemiddelde tarieven

De prijs die je hebt gevonden is 14% lager dan het gemiddelde tarief voor dit hotel van US$ 116 per nacht.

Besparingsmelding! 10% lager dan de gemiddelde tarieven

De prijs die je hebt gevonden is 10% lager dan het gemiddelde tarief voor dit hotel van US$ 160 per nacht.

• Restaurant
Lindner Hotel Leipzig(Leipzig)(Heel veel waar voor je geld!)
Besparingsmelding! 15% lager dan de gemiddelde tarieven

De prijs die je hebt gevonden is 15% lager dan het gemiddelde tarief voor dit hotel van US$ 65 per nacht.

IntercityHotel Leipzig(Leipzig)(Heel veel waar voor je geld!)
Besparingsmelding! 18% lager dan de gemiddelde tarieven

De prijs die je hebt gevonden is 18% lager dan het gemiddelde tarief voor dit hotel van US$ 72 per nacht.

Besparingsmelding! 11% lager dan de gemiddelde tarieven

De prijs die je hebt gevonden is 11% lager dan het gemiddelde tarief voor dit hotel van US$ 148 per nacht.

Central Globetrotter Hostel & Jugendherberge Leipzig(Leipzig)(Heel veel waar voor je geld!)
Hostelworld.com
  • Bar/lounge
Five Elements Hostel Leipzig(Leipzig)(Heel veel waar voor je geld!)
Priceline
  • Bar/lounge