“Leuke drukke zaak”

Keukens: Iers, Bar, Eetcafé
Geschikt voor: Grote groepen, Barscene
Dineropties: Ontbijt, Na sluitingstijd, Reserveringen
21 maart 2018 beoordeeld

In Dresden is dit zeker een aanrader. Met live muziek, frisse bediening. Wel op tijd zijn. Erg druk.

15 augustus 2017 beoordeeld

Een goed glas guiness en een overvloedige burger, aangekleed met een rijkelijke portie frites, dit met goed zicht op de sportuizending van de t.v.

24 april 2017 beoordeeld

We liepen er langs en hoorden live muziek. Dus zijn er naar binnen gegaan was erg gezellig.
We hebben er lekker zitten eten en drinken onder het genot van live muziek.
Wij bestelden een schotel fingerfood lekker met kippen vleugels kaassticks, kipnuggets , uienringen gebakken en friet heerlijk onder het genot van een biertje en live muziek.

20 februari 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

De muziek was nauwelijks aanwezig. Je kunt gewoon met elkaar praten.
Lekker traditional red. En behulpzame bediening.
Onduits maar wel leuk.

22 september 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Wij hebben hier heerlijk gegeten. Ondertussen luisterend naar leuke Ierse muziek dat speelde op de achtergrond. Het personeel was zeer vriendelijk. Gunstige prijzen. Een aanrader.

Reizigers die Shamrock Irish Pub bekeken, bekeken ook

In Shamrock Irish Pub geweest? Deel je ervaringen!