Opslaan

vanaf US$ 14,80
vanaf US$ 24,05
vanaf US$ 97,68
Beoordeeld op 6 augustus 2020 via mobiele applicatie

Een prachtig gedetailleerde en groots opgezette “muurschildering”. Het doet me een beetje denken aan het “tapijt van Bayeux”. Tijdens een rondwandeling door de stad mag dit niet overgeslagen worden.

Datum van activiteit: augustus 2020
Beoordeeld op 14 februari 2020 via mobiele applicatie

We zijn toevallig in Dresden. Dit weekend worden de bombardementen. Van 75 jaar geleden herdacht. Zeer indrukwekkend. Mooie stad veel cultuur.

Datum van activiteit: februari 2020
Beoordeeld op 5 november 2019 via mobiele applicatie

Mooi gemaakt. Wij vonden het erg de moeite waard. Zeker niet overslaan wanneer je in Dresden op bezoek bent.

Datum van activiteit: november 2019
Beoordeeld op 4 oktober 2019

Neem de tijd voor de details en 'lees''het geschiedenisverhaal a.h.v. de mozieken. Echt een hoogstandje. Fotogeniek maar afh. van een beetje zon

Datum van activiteit: september 2019
Beoordeeld op 2 september 2019

De 102 m lange muur geeft een beeld van de heersers, maar ook van andere mensen van de 12de tot de 20ste eeuw. Uitgevoerd in 25000 Meissen tegels, een schitterend kunstwerk

Datum van activiteit: september 2019