Beoordeeld op 11 februari 2018 via mobiele applicatie

Een prachtig gelegen hotel, vlakbij het treinstation en op korte loopafstand van het oude centrum. Wij hadden een kamer op de bovenste verdieping met een prachtig uitzicht over de stad. In de kamer lag een verrekijker als presentje klaar. Er was een prachtige badkamer met twee wastafels, aparte douche en een ligbad. Tevens een apart toilet. Er werd een uitstekend en ruim ontbijt geserveerd. Dit hotel is een aanrader en zou ik bij een volgend bezoek aan Dresden zeker weer boeken.

Verbleef: maart 2017, reisde met een partner
Adrian A, Leiter Gästebetreuung van Pullman Dresden Newa, reageerde op deze beoordelingGereageerd 9 maart 2018

Hello,

we would like to kindly thank you for submitting your impressions of your stay in our hotel. We remain grateful for every opinion that helps us to improve our work. However, we are not able to translate your comment into German.

We would feel honoured if you could recommend us. We look forward to welcoming you as our guest next time you are in Dresden.

Beoordeeld op 1 februari 2018

Voor mijn werk ben ik 2 nachten in het Pullman hotel verbleven. Helaas was het een opstapeling van teleurstellingen. Op mijn bed lag slechts 1 klein dun kussen... Nacht 2 gevraagd of ik er 1 of nog beter 2 bij kon krijgen, kreeg er 1 bij. In de douche was geen doucheschuim, shampoo of conditioner aanwezig. Toen ik aan een collega zei dat ik dit eigenlijk niet vond kunnen, gaf hij aan wel doucheproducten te hebben. Waarschijnlijk vergeten neer te zetten na de schoonmaak? Niet dat ik vaak de mini bar gebruik maar deze was precies helemaal leeg. En ook bij de 2 glazen op tafel stond geen fles met water oid. Op de laatste dag hadden we een meeting room gehuurd, daar stond de verwarming echt te loeien en ook waren de bananen op de fruitschaal niet vers. 2 ervan waren zelfs opengebarsten. Toen ik naar de receptie ging met de bananen om dit aan te geven werd mij verteld dat ik maar even naar het restaurant moest lopen en daar het zelf verder moest regelen.... Naja, al met al geen goede service en veel minder dan verwacht. En goed om te weten: mijn verwachtingen zijn vaak echt niet hoog.

• Verbleef: januari 2018, reisde voor zaken
Adrian A, Leiter Öffentlichkeitsarbeit van Pullman Dresden Newa, reageerde op deze beoordelingGereageerd 7 februari 2018

Guten Tag und vielen Dank für Ihre Bewertung unseres Hotels.
Schade aber, dass wir Sie mit unseren Leistungen und unserem Produkt nicht so recht zufrieden stellen konnten.
Ihren Hinweis zu den Pflegeprodukten haben wir direkt an die zuständigen Ansprechpartner im Haus weitergeleitet.

Unser Hotel verfügt über mehrere Zimmerkategorien mit jeweils unterschiedlichen Ausstattungen. Superior und ein Teil der Classic Zimmer haben einen Kühlschrank, den sich unsere Gäste rund um die Uhr ganz nach ihren Wünschen aus dem Sortiment unseres Market Place füllen können. Deluxe Zimmer und Junior Suiten verfügen über eine gefüllte, kostenfreie Minibar, fragen Sie doch beim nächsten Mal gezielt nach der für Sie interessantesten Zimmerkategorie.

Ihren Hinweis zur Heizungsanlage im Tagungsraum lesen wir heute zum ersten Mal, wir hätten uns über eine kurze Meldung am Veranstaltungstag gefreut um das Problem direkt zu klären.

Wir hoffen, dass Sie trotz der kritisierten Umstände insgesamt einen angenehmen und erlebnisreichen Aufenthalt in Dresden und in unserem Hotel hatten. Für Ihre geplante Hoteleröffnung in der direkten Nachbarschaft wünschen wir alles Gute und eine weiterhin aktive Zusammenarbeit.

Freundliche Grüße

Beoordeeld op 30 augustus 2017

Goed gelegen 4* hotel op wandelafstand van de Altstadt. Veel goedkope parkeergelegenheid in de onmiddellijke buurt. Comfortabele kamer met alle voorzieningen. Uiterst vriendelijk en behulpzaam personeel. Een echte aanrader.

• Verbleef: augustus 2017, reisde met een partner
Beoordeling verzameld in samenwerking met Accorhotels.com
ReinhardHerrmann, Leiter Öffentlichkeitsarbeit van Pullman Dresden Newa, reageerde op deze beoordelingGereageerd 7 september 2017

Goedemorgen,

We kijken uit naar de zeer goede beoordeling van uw verblijf in ons hotel. Leuk dat u zo veel van ons heeft genoten en dat met uw aanvullende woorden over ons vriendelijke personeel, uw welzijnskamer en de top locatie van ons hotel in het midden van de stad ook andere lezers van de hotelbeoordelingen van ons product overtuigen.

Zo zien we dat we op een goede manier zijn om onze gasten aan alle kanten te voldoen. Dank u voor het aanbevelen van ons hier en zeker thuis in uw kring van kennissen. En als je weer in Dresden bent, kom dan weer naar ons - we zijn ook blij met onze gasten.

Met vriendelijke groet - Reinhard Herrmann | Public Relations en Marketing Manager Pullman Dresden Newa

Beoordeeld op 6 november 2016 via mobiele applicatie

Goed hotel voor de prijs die er voor betaald is. Mooie kamers met een douchecabine midden in de kamer. Bedden slapen goed. De ligging van het hotel is ook prima in het centrum. Al met al een echte aanrader.

Verbleef: november 2016, reisde met vrienden
ReinhardHerrmann, Leiter Öffentlichkeitsarbeit van Pullman Dresden Newa, reageerde op deze beoordelingGereageerd 16 november 2016

Goede dag,

over uw goede recensie we kijken ernaar uit. Blij dat je genoten met ons en overtuig u met uw aanvullende woorden over uw welzijn kamers, de goede prijs-kwaliteit verhouding en onze toplocatie in de stad, andere lezer van reviews van ons product.

Dit alles laat ons zien dat we op een goede manier om onze gasten goed tevreden. Dank u ons aanraden hier op TripAdvisor over. En je zou graag terug te komen zeer binnenkort - we kijken ernaar uit om alle gasten.

Regards - Reinhard Herrmann | Public Relations en Marketing Manager Pullman Dresden Newa

Beoordeeld op 15 juli 2016

• Verbleef: juli 2016, reisde met een partner
Beoordeling verzameld in samenwerking met Accorhotels.com
ReinhardHerrmann, Leiter Öffentlichkeitsarbeit van Pullman Dresden Newa, reageerde op deze beoordelingGereageerd 17 juli 2016