Beoordeeld op 1 juli 2018 via mobiele applicatie

Vier nachten verbleven in dit hotel (kamer 338).

Rommelige ontvangst; er werd gevraagd naar creditcard, maar tijdens uitchecken bleek dat dit nog een keer nodig was. Uitchecken duurde sowieso te lang.

Parkeren in de garage is bijzonder door de lift. Redelijk smalle parkeergarage en duur (EUR 24 per nacht).

Mooie ruime kamer en badkamer. Prima bed voor erg lang persoon. De gebruikelijke slechte hoofdkussens. Raam oplaten is lawaai van buiten. Raam dichtlaten is airco aan en dus lawaai van binnen. Goeie tafel en stoel om te werken. Internet van hotel is bedroevend langzaam; bij betalen kan, maar vind ik niet meer van deze tijd. Eigen hotspot maar gebruikt, wat op een avond ook een crime was door nabij popconcert.

Prima ontbijt, met zeer vriendelijk personeel. Wel flink aan de prijs met EUR 20 per nacht.

Datum van verblijf: juli 2018
Reistype: Reisde voor zaken
Anne_InnsideDD, Leiter Gästebetreuung van INNSIDE by Meliá Dresden, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 19 juli 2018

Dear BushBeast,

thank you very much for your review regarding your stay on TripAdvisor. We are sorry that we did not met all your expectations with the front office and we shared your feedback with all department to ensure a better service for your next stay. We are also happy that you enjoyed the room and breakfast.

We thank you again for your comments to improve our service day by day.

Best regards

Beoordeeld op 7 mei 2018

Vriendelijk ontvangst door het personeel. Duidelijke uitleg in het Engels. Kamers zijn erg mooi ingericht en comfortabel. De ligging van dit hotel is perfect, de meeste bezienswaardigheden van Dresden zijn op loopafstand. Minpuntje: beperkte garagecapaciteit

Kamertip: Meer vulling in de kussens
Datum van verblijf: april 2018
Beoordeling verzameld in samenwerking met Meliá Hotels International
Anne R, Leiter Gästebetreuung van INNSIDE by Meliá Dresden, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 24 mei 2018

Dear renskewezinkhof,

thank you for your feedback regarding your stay on TripAdvisor. We are looking forward to welcome you back again in the near future.

Beoordeeld op 12 maart 2018

Met vrienden verbleven we een vijftal dagen in het hotel.
De ontvangst was vriendelijk, het personeel is behulpzaam.
Een voordeel is dat je je wagen in de ondergrondse parking van het hotel kan zetten, er is zelfs mogelijkheid om elektrische wagens op te laden. Het enige minpunt is de prijs, 24 € per nacht is wel een beetje overdreven. Vlakbij, aan het politiekantoor om de hoek, is een andere parking waar je kan staan aan 6 € per nacht.

De kamers waren proper en net en modern gestyled, zo hebben we het graag.
het ontbijt is zeker een pluspunt. In het restaurant kan je 's morgens genieten van een uitgebreid ontbijt. Wie hier zijn gading niet vindt, gaat het nergens vinden.
Ik ben een thee liefhebber, ik was aangenaam verrast over het ruime assortiment dat ze aanbieden.

Nog even over de wifi in de kamers, we kregen een code (gratis) en konden er tijdens ons gans verblijf gebruik maken.

Datum van verblijf: februari 2018
Anne R, Leiter Gästebetreuung van INNSIDE by Meliá Dresden, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 20 maart 2018

Beste joverbe,

hartelijk dank voor het delen van uw indrukken over uw verblijf in ons INNSIDE by Meliá Dresden op TripAdvisor. Het is geweldig dat we in staat waren om u te overtuigen van onze diensten en we delen uw lof graag met ons team.

We verheugen ons erop u binnenkort weer te mogen verwelkomen.

Met vriendelijke groet

Beoordeeld op 6 september 2017 via mobiele applicatie

Hotel is super gelegen direct bij de Frauenkirche . Het hotel is modern de kamers zijn uitstekend ingericht.
Ontbijt vinden wij te duur ga naar Alex aan de Schlosstrasse daar hebben ze een buffetje voor 8,90 ipv 20 euro per persoon dat is een goede optie . Maar er zijn veel broodjes zaakjes inde buurt.

Verder slecht dat je moet betalen voor gebruik internet je krijgt gratis maar dat is maar een paar mb

Verder parkeren bij P Frauenkirche die is iets duurder maar wel ruimer al met al

Prima verblijf zou er weer naar toe gaan en aanbevelen

Datum van verblijf: september 2017
Reistype: Reisde voor zaken
Anne R, Leiter Gästebetreuung van INNSIDE by Meliá Dresden, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 14 september 2017

Dear Boudewijn A,

thank you for your review on TripAdvisor. We hope to welcome you back in the near future.

Beoordeeld op 26 juni 2017

Innside is een pretig maar niet goedkoop hotel met een perfecte ligging in het oude centrum van Dresden. Het personeel is erg behulpzaam en vriendelijk. De kamers zijn lekker fris en modern maar zonder balkon. Voor de zakenman een prima hotel.

Datum van verblijf: juni 2017
  • Reistype: Reisde voor zaken
Beoordeling verzameld in samenwerking met Meliá Hotels International
Anne R, Leiter Gästebetreuung van INNSIDE by Meliá Dresden, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 12 juli 2017

Dear O7780BXpaulf,

thank you for your feedback regarding your stay in Dresden. We hope to welcome you back in the near future.