Zo te zien gebruik je een niet door ons ondersteunde browser. Het is mogelijk dat de Tripadvisor website nu niet goed wordt weergegeven.We ondersteunen de volgende browsers:
Windows: Internet Explorer, Mozilla Firefox, Google Chrome. Mac: Safari.
Laagste prijzen voor je verblijf
Hotels.com
Booking.com
US$ 102
Aanbieding bekijken
Gratis annuleren tot 03-10-21
Destinia.com
US$ 93
Aanbieding bekijken
Expedia.comUS$ 102
Priceline
TravelocityUS$ 102
alle 16 aanbiedingen bekijken
De prijzen worden geleverd door onze partners en geven de prijs per nacht weer, inclusief alle belastingen en toeslagen die bekend zijn bij onze partners. Bekijk de website van onze partners voor meer informatie.
Betalingen aan ons kunnen de volgorde van de weergegeven prijzen beïnvloeden. De kamertypes kunnen verschillen.
Betalingen aan ons kunnen de volgorde van de weergegeven prijzen beïnvloeden. De kamertypes kunnen verschillen.
Hotels in de buurt
Beoordelingen (925)
Beoordelingen filteren
925 resultaten
Waardering van reizigers
476
335
79
23
12
Type reiziger
Tijd van het jaar
TaalAlle talen
Meer talen
Waardering van reizigers
476
335
79
23
12
Bekijk wat reizigers erover zeggen:
Geselecteerde filters
Filteren
Lijst wordt bijgewerkt...
3 - 8 van 925 beoordelingen
Beoordeeld op 28 september 2020

Mooi goed gelegen hotel, goed basisontbijt, onze kamer was groot genoeg en had een moderne stijl, de badkamer was ruim met ruime inloopdouche, goed bereikbaar met het openbaar vervoer. Er is parkeergelegenheid tegen betaling op het terrein van het hotel maar deze was volzet, gelukkig is er ook voldoende parking op 100m van het hotel in het shopping center uiteraard ook tegen betaling.

Datum van verblijf: september 2020
    • Prijs/kwaliteit
    • Locatie
    • Slaapkwaliteit
    • Kamers
    • Hygiëne
    • Service
Beoordeling verzameld in samenwerking met Accorhotels.com
Bedank vanbellebart2020
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een Tripadvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Melanie Erasme, Geschäftsführer van ibis Styles Trier, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 3 oktober 2020

Geachte vanbellebart2020,

Wij stellen uw opmerkingen over uw verblijf in ibis Styles Trier erg op prijs. Het is altijd prettig om positieve reacties te mogen ontvangen.

Uw opmerkingen zullen wij overbrengen aan ons team. Wij zijn ervan overtuigd, dat uw reactie ons personeel zal stimuleren om voortdurend te blijven streven naar een hoge kwaliteit van onze dienstverlening.

Nogmaals bedankt voor het delen van uw ervaringen en wij hopen dat uw volgende bezoek even prettig zal verlopen als het vorige.

Hoogachtend,
ibis Styles Team Trier,
Melanie Erasme

Rapporteer reactie als ongepast
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Beoordeeld op 25 september 2020

Goed hotel op een goede locatie in het centrum van Trier. Een grote parking bevond zich op een 200 meter van het hotel (betalend). Onze kamer was mooi, zeer proper, en zeer stil, maar wel superklein. Voor 1 à 2 dagen, ok, voor langer dan dat zou ik het niet aanbevelen. Er was geen enkele mogelijkheid om kleding op te bergen of weg te hangen; je kon aan de ene kant amper langs het bed passeren. We hadden inclusief ontbijt geboekt, het mag gezegd ze hadden zich goed georganiseerd op corona. Het ontbijt was er in buffetvorm maar de keuze was erg summier. Wat er was, was wel ok. We vonden dit hotel wel vrij duur voor wat het was.

Datum van verblijf: september 2020
    • Kamers
    • Hygiëne
    • Service
Bedank A V
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een Tripadvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Melanie Erasme, Geschäftsführer van ibis Styles Trier, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 3 oktober 2020

Geachte AV,

Wij stellen uw opmerkingen over uw verblijf in ibis Styles Trier erg op prijs. Het is altijd prettig om positieve reacties te mogen ontvangen.

Uw opmerkingen zullen wij overbrengen aan ons team. Wij zijn ervan overtuigd, dat uw reactie ons personeel zal stimuleren om voortdurend te blijven streven naar een hoge kwaliteit van onze dienstverlening.

Nogmaals bedankt voor het delen van uw ervaringen en wij hopen dat uw volgende bezoek even prettig zal verlopen als het vorige.

Hoogachtend,
ibis Styles Team Trier,
Melanie Erasme

Rapporteer reactie als ongepast
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Beoordeeld op 23 augustus 2020

Fijn hotel in historisch pand in hartje centrum van Trier. Heel royale propere kamers met eigentijds interieur en moderne badkamer. Eigen parkeergelegenheid. .Winkels en horecagelegenheden op loop afstand. Vriendelijke service.

Datum van verblijf: augustus 2020
    • Locatie
    • Hygiëne
    • Service
1  Bedank gd-boz
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een Tripadvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Melanie Erasme, Geschäftsführer van ibis Styles Trier, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 27 augustus 2020

Geachte gd-boz,

Wij stellen uw opmerkingen over uw verblijf in ibis Styles Trier erg op prijs. Het is altijd prettig om positieve reacties te mogen ontvangen.

Uw opmerkingen zullen wij overbrengen aan ons team. Wij zijn ervan overtuigd, dat uw reactie ons personeel zal stimuleren om voortdurend te blijven streven naar een hoge kwaliteit van onze dienstverlening.

Nogmaals bedankt voor het delen van uw ervaringen en wij hopen dat uw volgende bezoek even prettig zal verlopen als het vorige.

Hoogachtend,
ibis Styles Team Trier,
Melanie Erasme

Rapporteer reactie als ongepast
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Beoordeeld op 5 augustus 2020

Prima hotel op een fraaie locatie (voormalig hoofd postkantoor) in de oude binnenstad met een gezellig binnenplein met restaurants. Alle bezienswaardigheden en het mooie oude centrum op loopafstand beschikbaar. Zeer de moeite waard voor een leuke citytrip.

Datum van verblijf: augustus 2020
  • Reistype: Reisde met een partner
    • Prijs/kwaliteit
    • Locatie
    • Slaapkwaliteit
    • Kamers
    • Hygiëne
    • Service
Beoordeling verzameld in samenwerking met Accorhotels.com
Bedank Co Z
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een Tripadvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Melanie Erasme, Geschäftsführer van ibis Styles Trier, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 5 augustus 2020

Geachte Co Z,,

Wij stellen uw opmerkingen over uw verblijf in ibis Styles Trier erg op prijs. Het is altijd prettig om positieve reacties te mogen ontvangen.

Uw opmerkingen zullen wij overbrengen aan ons team. Wij zijn ervan overtuigd, dat uw reactie ons personeel zal stimuleren om voortdurend te blijven streven naar een hoge kwaliteit van onze dienstverlening.

Nogmaals bedankt voor het delen van uw ervaringen en wij hopen dat uw volgende bezoek even prettig zal verlopen als het vorige.

Hoogachtend,
Melanie Erasme

Rapporteer reactie als ongepast
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Beoordeeld op 13 juli 2020

wij hadden het gevoel dat het hotel nog niet klaar was om gasten te ontvangen in deze corona-tijd. Bij aankomst bij de receptie duurde het heel lang voordat wij allereerst opgemerkt en begroet werden door de aanwezige medewerkster. We hadden online ingecheckt maar moesten alsnog alles laten zien en invullen. Vervolgens werd in snel tempo en onduidelijk te verstaan uitgelegd wat er wel maar zeker ook wat er niet kon. Zo werd de kamer niet tussendoor schoongemaakt, moesten we zelf schone handdoeken regelen en als we ontbijt wilden nog snel een formulier invullen. Wij hadden nog voor Corona geboekt dus inclusief ontbijtbuffet. Nu werd de kamer alleen nog maar aangeboden zonder ontbijt, kon gast ter plekke voor kiezen en scheelde voor 2 nachten met onze prijs 45,- = 11,25 per persoon per nacht. Als je ter plekke voor ontbijt koos betaalde je 7,50 en kon je kiezen uit 4 dingen. Als je inclusief ontbijt had uit 3 dingen....wel heel weinig als je normaal buffet krijgt. Dit waren wij al zo anders gewend in 2 eerdere hotels recent. Ook normaal buffet maar dusdanig aangepast dat er nog veel mogelijk was. Volgende ochtend was ons ontbijt er niet ondanks invullen formulier. Dit werd nog redelijk snel opgelost maar het bleek wel dat een pakje nutella chocopasta een 4e keuze was en dus eigenlijk niet de bedoeling. Hoe armoedig. Uitchecken kon tot 12.00 uur echter konden wij na het ontbijt onze kamer niet meer in, weer er achteraan. Dit na al voor het verblijf onvriendelijk mailverkeer te hebben gehad heeft dat ons een zeer ongastvrij gevoel te geven en dit zijn wij niet gewend van Ibis.

Datum van verblijf: juli 2020
    • Prijs/kwaliteit
    • Hygiëne
    • Service
Beoordeling verzameld in samenwerking met Accorhotels.com
Bedank georgettelinsen
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een Tripadvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Melanie Erasme, Geschäftsführer van ibis Styles Trier, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 14 juli 2020
Google-vertaling

Lieber Gast georgettelinsen,

vielen Dank, dass Sie sich die Zeit genommen haben unser Haus zu bewerten.

Es tut uns aufrichtig leid, dass Sie von uns so enttäuscht waren. Gerne möchte auch ich mir die Zeit nehmen und Ihnen erklären, warum es vielleicht zu der einen oder anderen Situation gekommen ist.

Aufgrund der umfangreichen, neuen Vorschriften zum Gesundheitsschutz befinden wir uns noch in einer Übergangsphase und lernen jeden Tag, wie wir die neuen Prozesse, die sich daraus ergeben, optimieren können.

Tatsächlich werden auch immer wieder äußerst kurzfristig Änderungen von den Behörden an die Beherbergungsbetriebe gegeben, sodass wir von einer sehr dynamischen und herausfordernden Zeit sprechen müssen.

Ich kann Ihnen versichern, dass wir sehr glücklich waren, endlich wieder öffnen zu können und unsere Gäste begrüßen zu dürfen. Gleichzeitig war die erste Woche, jetzt Monate, sehr spannend für uns, da es viele Umstellungen gab – auch wenn nicht alle für den Gast direkt ersichtlich sind.

Was Sie bemerkt haben, war, dass es viele zusätzliche Informationen beim Check-in zu gibt, die wir sowohl geben als auch vom Gast einholen müssen. Daher verlängern sich leider unter anderem die Wartezeiten.

Eine Rückkehr zum Frühstücksbuffet war uns leider unter den gegebenen Umständen noch nicht möglich. Wir versuchen unser Bestes, um unseren Gästen mit den Lunchpaketen momentan eine schmackhafte Alternative für ihren Start in den Tag zu bieten.

Da Sie, wie Sie bereits erwähnten, vor Corona gebucht haben, war Ihr Frühstück demnach noch den alten Regelungen nach kostenfrei.

Vielen Dank für Ihr Feedback, zu unserem Rezeptionsteam und vor allem auch für die Hinweise hinsichtlich des Frühstücksservice.

Ich hoffe sehr, dass wir Sie beim nächsten Besuch vollends von unserem Service überzeugen können. Wir würden uns über diese Chance sehr freuen.

Mit herzlichen Grüßen aus der ältesten Stadt Deutschlands,
Ihr ibis Styles Team Trier,

Melanie Erasme

Rapporteer reactie als ongepast
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Meer beoordelingen bekijken