“Duits restaurant met biervaten midden in de stad”
Beoordeling van Restaurant Zum Maffenbeier

Restaurant Zum Maffenbeier
Geclassificeerd als nr. 3 van 203 Restaurants in Ludwigshafen
Keukens: Duits
31 augustus 2020 beoordeeld

Omdat ons hotel geen restaurant had ,was deze een aanbeveling. Lopend erheen. Netjes ontvangen en wegens Corona regel een grote tafel voor ons twee. Grote portie. Geschikt voor vegetariërs . Ga je met auto dan openbaar betaald parkeren op drukke parkeerplaats. Netjes personeel, goede biertjes en wijntjes en niet duur.
Oud restaurant maar wel sfeervol. Tegenover een prima ijsco tent!

Datum van bezoek: augustus 2020

18 augustus 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Onderweg naar NL gestopt bij dit restaurant. We waren op zoek naar een restaurant waar je gemakkelijk kunt eten voor niet al te veel geld. En schnitzel is altijd goed!

Het was lekker weer dus we zaten in de biertuin. Het eten was echt zeer smakelijk en met z’n 4en waren we voor een hoofdgerecht en drankje in totaal 50 euro kwijt.

Super!

Datum van bezoek: augustus 2018
14 mei 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

We hebben hier prima gegeten met ons gezin. Vriendelijke bediening. Voldoende keuze. Lekker bier en wijn. Tot slot: de prijs. Wij waren verrast over de lage prijzen. Je kunt hier prima eten tegen zeer schappelijke prijzen. Voor ons was deze locatie een aanrader!

Datum van bezoek: mei 2018
26 januari 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Super een 10 is op zijn plaats.
Heerlijke snitzels en bier.niet duur en betaalbaar .
Wel moeilijk parkeren geen plek te vinden in de avond uren.

Datum van bezoek: januari 2018
29 oktober 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Leuke bierstube. Lekker eten voor een prima prijs. Ruikt er wel naar rook aangezien de serre gebruikt wordt als rookhok. Prima voor een snelle hap

Datum van bezoek: oktober 2016

Reizigers die Restaurant Zum Maffenbeier bekeken, bekeken ook

Ludwigshafen, Rijnland-Palts

Mannheim, Baden-Württemberg

In Restaurant Zum Maffenbeier geweest? Deel je ervaringen!