14 mei 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Het moet gezegd worden: de buitenkant van het hotel nodigt nu niet echt uit. De ontvangst en de kamer daarentegen: goed en meer dan goed. Goede service: gratis badjassen voor de sauna en het bad. Krantje op de gang. Minibar aanwezig. Kamer beschikte over een airco. Het ontbijt was inclusief en meer dan goed en gevarieerd. We hebben prima geslapen en gegeten hier. Prima prijs/kwaliteit verhouding.

Verbleef: mei 2018, reisde met familie
29 april 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Proper hotel met een volle look van de jaren 70 , afstelling temp komt ook uit die jaren
Bedden zijn ok
Kussens trekken echt op niets

Personeel was heel vriendelijk en meertalig.

Renovatie zou wel eens mogen

Verbleef: april 2018, reisde voor zaken
19 december 2015 beoordeeld via mobiele applicatie

Hier overnacht op weg naar München. Het ontvangst is prima en vriendelijk. Alles klopte.
Het was wel erg warm in het hotel en de kamers.blijkbaar stond alles vol aan terwijl het buiten 12 graden was.
Kamers was ruim, schoon en verzorgt. Badkamer ook. Bed was wat aan de harde kant maar dat is persoonlijk.
Het café rook raar. Maar ook weer vriendelijke bediening. Evenals het restaurant. Forse porties en ook lekker gegeten.

Conclusie: prima overnachtingshotel. Je moet wel €8 betalen voor het parkeren (maar de slagboom stond omhoog bij vertrek?).

Verbleef: december 2015, reisde alleen
Alexandra L, Guest Relations Manager van Best Western Leoso Hotel Ludwigshafen, reageerde op deze beoordelingGereageerd 22 januari 2016

Dear Guest,

thank you for taking your time to review your recent stay at our hotel. Thank you for your positive feedback. Our parking fee is comparatively low compared to our competitors and we have to pass on the fee to the owner of the parking place. We had a technical problem during your stay which resulted in an open turnpike, which is now fixed.

We hope seeing you again and remain
with best regards
Alexandra Lichtenstein
Guest Relation Manager

29 november 2014 beoordeeld

Toen we aankwamen in de lobby van het hotel kwam reeds een walm van tabaksrook ons tegemoet ! In de bar wordt lustig gerookt en dat ruikt men enorm...
De kamers lijken pre-historisch ! Geen mini-bar, ook geen water etc... afgeleefd interieur en bedden... Op de 6 e verdieping hoor je constant een airco of iets dergelijks draaien en als je daar slaapt is de kans groot dat je telkens de trappen moet nemen. De liften werken niet vaak en als ze werken brengen ze je niet naar de gewenste verdieping of blijf je onderweg even hangen. Niet echt leuk.
Het ontbijt de 2 e dag van ons verblijf leek nergens op de warme bereidingen waren gewoon koud ! Met een namaak kok in de kamer lijkt dat niet verwonderlijk.
Geen pluspunt? Toch wel het personeel is uiterst vriendelijk en de barman, ondanks de rookwalmen echt prima: die kan een biertje tappen zoals het hoort. Genoeg om terug te gaan???

Kamertip: zoek tot restauratie en mondernisering maar een ander hotel !!!
  • Verbleef: november 2014, reisde voor zaken
Alexandra L, Guest Relations Manager van Best Western Leoso Hotel Ludwigshafen, reageerde op deze beoordelingGereageerd 2 december 2014

Beste Danny,

Hartelijk dank voor het invullen van de enquête met betrekking tot uw recente verblijf in ons etablissement.

Namens ons hele team bied ik u onze verontschuldigingen aan dat wij uw verwachtingen niet hebben kunnen overtreffen. Uw tevredenheid is belangrijk voor ons en wij gebruiken de feedback die u ons hebt gegeven om verbeteringen te implementeren om er zeker van te zijn dat wij onze gasten in de toekomst een nog betere ervaring kunnen bieden.

Ik hoop dat u in de toekomst opnieuw bij ons zult verblijven, zodat wij nogmaals de kans krijgen om u een superieure ervaring te bieden.

Hoogachtend,

Alexandra Lichtenstein
Guest Relations
BEST WESTERN Leoso Hotel Ludwigshafen

4 november 2012 beoordeeld

Hotel is van alle gemakken voorzien, zwembad,gratis wifi. Goed en uitgebreid ontbijt.
Zeer centraal gelegen.
Ligging tegenover maakt uitstapjes wel gemakkelijk. Centrum Ludwigshafen is niet bijzonder. Vriendelijk en behulpzaam personeel.

• Verbleef: mei 2012, reisde met een partner
Alexandra L, Social Media van Best Western Leoso Hotel Ludwigshafen, reageerde op deze beoordelingGereageerd 15 november 2012

Dear Guest,

thank you very much for taking the time to give us your feedback. We are pleased that you enjoyed the time staying with us!

Our number one focus at the hotel is to delight our guests by giving them superior service, and we are pleased that you noticed this during your stay. We strive to give all our guests such wonderful experiences and will pass along your feedback to our staff member!

We look forward to welcoming you back to the hotel very soon.
All the best
Your BEST WESTERN Hotel Ludwigshafen