TripAdvisor
Plaatsen
Inbox
Zoeken
Beoordeeld op 10 september 2019

Ligging tov centrum is vrij goed. Parking is ook ruim. De kamer is voldoende ruim alleen de badkamer ( met wc) is wat klein. De ontbijtruimte is ook niet groot en het aanbod is minder dan vroeger. Daarom voldoet de prijs/kwaliteit verhouding niet .

Datum van verblijf: september 2019
Beoordeling verzameld in samenwerking met Accorhotels.com
Ingolf W, General Manager van Ibis Koblenz City, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 12 september 2019

Beste gast,

Beoordeeld op 16 augustus 2019

Zonder de andere door ons bezochte Ibis-hotels te kort te doen, moeten we zeggen dat Ibis Koblenz City bij ons toch echt met stip op nummer 1 is beland. Een ontvangst zoals daar hebben we niet eerder meegemaakt: uitzonderlijk klantvriendelijk en vooral heel veel humor. Heerlijk! (En dan zeggen ze nog dat Duitsers geen humor hebben.)
De kamer was - zoals we gewend zijn van Ibis - prima: geluidsarm, schoon en hygiënisch, goed bed, kortom, niets op aan te merken.

Een compliment is ook op z'n plaats voor de medewerkers die het ontbijt verzorgen. Bij voortduring werd gecontroleerd of er voldoende van alles aanwezig was. Zo niet, dan werd het onmiddellijk aangevuld. Wat ons betreft is het een schoolvoorbeeld van hoe het moet.

De parkeergelegenheid (overdekt) is ook prima én betaalbaar (€ 7,= p/d).

Voor iedereen die in Koblenz nabij het centrum een hotel zoekt, hebben wij slechts één advies: zoek niet verder, boek Ibis Koblenz City. En word dan gelijk lid van de club. Scheelt je ook nog euro's bij het boeken.

Datum van verblijf: augustus 2019
Ingolf W, General Manager van Ibis Koblenz City, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 19 augustus 2019

Geachte Gast,

Wij stellen uw opmerkingen over uw verblijf in ibis Koblenz City erg op prijs. Het is altijd prettig om positieve reacties te mogen ontvangen.

Uw opmerkingen zullen wij overbrengen aan ons team. Wij zijn ervan overtuigd, dat uw reactie ons personeel zal stimuleren om voortdurend te blijven streven naar een hoge kwaliteit van onze dienstverlening.

Hoogachtend,

Beoordeeld op 13 juni 2019

Het is ons uitstekend bevallen. Parkeergarage naast de deur voor €7 per dag, je stapt uit de lift zo het hotel binnen. Dichtbij het oude centrum, 800m/10min lopen. Airco op de kamer, goede douche. Het enige wat ik niet prettig vind zijn die grote kussens maar dat is bijna overal zo.

Datum van verblijf: juni 2019
Beoordeling verzameld in samenwerking met Accorhotels.com
Ingolf W, General Manager van Ibis Koblenz City, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 5 juli 2019

Beste gast,

bedankt voor je lovende beoordeling over ons hotel! We zijn blij dat je hebt genoten van je verblijf en we hopen je heel snel weer te zien.

Beoordeeld op 21 september 2018

Het hotel met zijn servicemensen zijn zeer goed in de weer en vriendelijk .Net en zuiver hotel met een goede ligging in de stad. Parking dicht bij. Zoals we gewend zijn bij een Accor Hotel.Daarom komen we altijd terug.

Datum van verblijf: september 2018
Beoordeeld op 19 september 2018

Kamer goed qua grootte en inrichting (voldoende kastruimte etc). Hele goede bedden. Badkamer klein maar efficient.Ontbijt is prima met voldoende keuze en goede koffie. Parkeergarage is een plus en niet duur. Locatie middenin de stad is erg prettig, alles op loopafstandKamer is wel wat gehorig voor geluid van bovenliggende kamers (loopgeluiden). Douche is niet slim vormgegeven, je staat ofwel tegen de muur aan ofwel stoot per ongeluk de kraanbediening aan met als gevolg geen water of gloeiend heet water.

Datum van verblijf: september 2018