TRYP Centro Oberhausen(Oberhausen)(Heel veel waar voor je geld!)
  • Restaurant
NH Oberhausen(Oberhausen)(Heel veel waar voor je geld!)
NH Hotels
Hotel Haus Union(Oberhausen)
Besparingsmelding! 10% lager dan de gemiddelde tarieven

De prijs die je hebt gevonden is 10% lager dan het gemiddelde tarief voor dit hotel van US$ 73 per nacht.

• Fitnesscentrum
  • Gratis parkeren
Hotelik Gdanska(Oberhausen)(Heel veel waar voor je geld!)
  • Gratis parkeren
Hotel Residenz Oberhausen(Oberhausen)(Heel veel waar voor je geld!)
6 december 2017 beoordeeld

aan de buitenkant en de locatie zie je niet af hoe het hotel werkelijk is. Het is schoon, het personeel professioneel en vriendelijk, de kamer ruim en schoon, het bed goed.
Het is is heel stil in het hotel. Je hoort geen geluiden van buiten de kamer. Prima hotel en heel goed ontbijt.

Verbleef: december 2017
28 oktober 2017 beoordeeld

Ligging : op industerrein, totaal niet aantrekkelijk
Bewust kamer gevraagd welke niet aan spoor lag
We hadden premium kaner was prima! Mooie inkoopdouche, de kleurenlampjes deden het niet maar ach...
Bed prima maar ik miste wel een goede hoofdkussen.
Lag 1 badjas en slippers klaar verder heel goed verzorgd. Jammer alleen Spa rood en geen plat water op kamer.
Wij hebben gekozen bij centro te eten.
Ontbijt was prima

• Verbleef: oktober 2017, reisde met familie
Beoordeling verzameld in samenwerking met Accorhotels.com
27 oktober 2017 beoordeeld

Het hotel ligt niet direct in de stad, maar wel redelijk dicht bij het Centro, zodat je het Centro te voet kunt bereiken. Het ligt langs een goederenspoorlijn echter hebben geen last gehad van geluidsoverlast. De kamer was ruim en comfortabel. Het ontbijt was zeer divers en zeer goed van kwaliteit. De eerste dag hadden wij geen parkeerplaats direct bij het hotel maar er is ook voldoende parkeerruimte aan de straat die voor het hotel langs loopt. Het personeel was vriendelijk en erg behulpzaam.

• Verbleef: oktober 2017, reisde met familie
8 oktober 2017 beoordeeld

Het hotel ligt wel op een industrie terrein maar er stopt ook een bus voor de deur waarmee je naar Centro kunt. De kamers zijn mooi ingericht en het ontbijt buffet was voortreffelijk. Het personeel is erg behulpzaam.

Kamertip: Wij hadden uitzicht op het parkeer terrein en dat was erg rustig.
  • Verbleef: april 2017, reisde met vrienden
18 augustus 2017 beoordeeld

We hadden een prachtige design-kamer aan de tuinkant. Het publiek bij het ontbijt bestond voornamelijk uit shoppers en nachtclubbezoekers van het Centro. Een luidruchtig tot enigszins "ruw" volkje. Het personeel deed meer dan zijn best. Dat je een buffet niet bijvult als er volle borden terug gaan naar de keuken kan ik best begrijpen.

Kamertip: Achteraan aan de tuinkant
  • Verbleef: augustus 2017, reisde met een partner
Daniel K, Manager van Mercure Hotel Oberhausen Centro, reageerde op deze beoordelingGereageerd 21 augustus 2017

Dear Raphael, thanks for staying here and taking the time to rate us. We are looking forward for your next stay.
Dank u wel.
Best Regards