Beoordeeld op 17 augustus 2018

Uistekend, we hebben op 10/08/2018 voor 2 nachten in deze hotel geslapen, echt proper, tip top, heerlijk !
Lekkere ontbijt , geen commentaar...personeel vriendelijk en behulpzaam en zeker de receptionist : NUNZIO IANDOCINA, een heel vriendelijke altijd glimlachende persoon !
Thanks for eveything !

• Verbleef: augustus 2018, reisde met familie
UrsulaPaetzoldCoco, Manager van Mercure Hotel Duisburg City, reageerde op deze beoordelingGereageerd 1 oktober 2018

Dear Tahraib,

We love to read your comment and the good 4 Star rating.

I will pass over your warm words to the receptionist guy.

We hope to see you back in our Hotel soon.

Beoordeeld op 13 augustus 2018

• Verbleef: augustus 2018, reisde met familie
Beoordeling verzameld in samenwerking met Accorhotels.com
UrsulaPaetzoldCoco, General Manager van Mercure Hotel Duisburg City, reageerde op deze beoordelingGereageerd 2 september 2018

Beoordeeld op 9 augustus 2018 via mobiele applicatie

Het hotel wordt momenteel gerenoveerd, maar is ook gewoon open voor de gasten. Bouwvakkers en gasten delen niet alleen de enige lift, maar ook de ontbijtzaal en 's avonds de bar. De meeste kamers zijn al gereed en zeer comfortabel. In de gangen en nog enkele kamers wordt nog hard gewerkt.

Verbleef: augustus 2018, reisde met familie

Dear albertbremer,

Thank you for taking the time to share your feedback. We hope to welcome you back to our hotel very soon!

Beoordeeld op 20 juli 2018

Ondanks de renovatie hadden we een leuke kamer die overigens al wel gerenoveerd was, met airco die het niet deed, maar we kregen binnen 5 minuten van het hotel een ventilator, hadden 2 avonden stroomstoring die ook binnen 5 minuten verholpen was, ik denk dat dit door de renovatie komt. De kamer was zeer schoon met waterkoker, minibar en TV. We hadden een speciale aanbieding van Hotelspecials met ontbijt, deze was uitermate goed en luxe!! Voorbeeld zijn bv. verse wafels met warme kersen, verschilllende soorten brood en broodjes, gerookte zalm, franse kaas, cereals, yoghurt, kwark, vers fruit, dit is maar een kleine selectie!! Wij hebben er erg van genoten. Dit hotel is zeker voor herhaling vatbaar na de renovatie!! Stad is zeer dichtbij!!

• Verbleef: juli 2018, reisde met een partner
UrsulaPaetzoldCoco, General Manager van Mercure Hotel Duisburg City, reageerde op deze beoordelingGereageerd 26 augustus 2018

Dear Ria C,

Beoordeeld op 24 juni 2018 via mobiele applicatie

Omdat wij het af en toe leuk vinden om een gokje te wagen en het dan ook wel eens wat later wordt, overnachten wij bij een bezoek aan het casino in Duisburg graag in het Mercure hotel naast het casino.
Al meerdere jaren kwamen wij in dit hotel. Het was enigszins gedateerd, maar voldeed voor de tijd die we er doorbrachten.
Dit weekend werden we aangenaam verrast door een scherpe aanbieding inclusief ontbijt. Bij aankomst bleek het hotel midden in een verbouwing te zitten (vandaar de tegemoetkoming in de prijs van de overnachting en het gratis ontbijt).
We kregen één van de gerenoveerde kamers en deze was zeer keurig. Mooi afgewerkt, modern en compleet. Bij het uitchecken gaven we wèl de tip om bij de wastafel een rekje voor de handdoeken te plaatsen (deze konden we nu alleen in de douche zelf kwijt). Ze bedankten ons hartelijk voor de tip.

Verbleef: juni 2018, reisde met een partner

Dear Kim H,