Zo te zien gebruik je een niet door ons ondersteunde browser. Het is mogelijk dat de TripAdvisor website nu niet goed wordt weergegeven.We ondersteunen de volgende browsers:
Windows: Internet Explorer, Mozilla Firefox, Google Chrome. Mac: Safari.
Hotels in de buurt
Beoordelingen (735)
Beoordelingen filteren
735 resultaten
Waardering van reizigers
122
327
214
44
28
Type reiziger
Tijd van het jaar
TaalAlle talen
Meer talen
122
327
214
44
28
Bekijk wat reizigers erover zeggen:
Filteren
Lijst wordt bijgewerkt...
9 - 14 van 735 beoordelingen
19 februari 2018 beoordeeld

Het is een prima hotel in het centrum van Duisburg. Er is voldoende, betaald, parkeren in de omgeving van het hotel. Verder is het hotel in verbouwing, dus ik ben benieuwd wat het gaat worden. De kamers zijn prima, maar wel wat gedateerd en erg warm, zelfs in de winter. En de bedden zijn erg smal. Voor een weekendje is het echter prima te doen.

  • Verbleef: februari 2018, reisde voor zaken
    • Slaapkwaliteit
    • Kamers
    • Service
Bedank Jeffrey B
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
UrsulaPaetzoldCoco, General Manager van Mercure Hotel Duisburg City, reageerde op deze beoordelingGereageerd 21 februari 2018
Google-vertaling

Dear Jeffrey B.,

We like to thank you for your comments regarding your stay at the Mercure Hotel Duisburg City.

It is always a pleasure to receive positive feedback.
Thank you again for sharing your experience, and we hope your next visit will be as pleasant as the previous one.

Sincerely,

Ursula Pätzold-Coco
Manager

Rapporteer reactie als ongepast
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
17 februari 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Ligging van het hotel is perfect, echt op loopafstand van het centrum. Parkeren in garage onder hotel tegen normaal tarief. Onze twee kinderen mochten beiden op de kamer. Uitgebreid ontbijtbuffet! Aanrader!

Verbleef: februari 2018, reisde met familie
Bedank Marloes G
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
UrsulaPaetzoldCoco, General Manager van Mercure Hotel Duisburg City, reageerde op deze beoordelingGereageerd 21 februari 2018
Google-vertaling

Dear Marloes G.,

We very much appreciate your comments regarding your stay at the Mercure Hotel Duisburg City.

It is always a pleasure to receive positive feedback. I will share your comments with our team.

Thank you again for sharing your experience, and we hope your next visit will be as pleasant as the previous one.

Sincerely,

Ursula Pätzold-Coco
Manager

Rapporteer reactie als ongepast
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
19 januari 2018 beoordeeld

De beoordeling van dit hotel is op basis van een spaartarief. Online te boeken met vooruitbetaling. De prijs/kwaliteitsverhouding is dan ook uitstekend. De normale tarieven voor overnachting zijn aan de dure kant en dan krijgt de prijs/kwaliteitsverhouding een andere beoordeling.

  • Verbleef: januari 2018, reisde met een partner
    • Prijs/kwaliteit
    • Locatie
    • Slaapkwaliteit
    • Kamers
    • Hygiëne
    • Service
Beoordeling verzameld in samenwerking met Accorhotels.com
Bedank 630petrusm
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
UrsulaPaetzoldCoco, General Manager van Mercure Hotel Duisburg City, reageerde op deze beoordelingGereageerd 13 februari 2018
Google-vertaling

Dear 630petrusm,

we would like to thank you for your good 4 star rating and your warm words.
I will share your comments with our team.

Rapporteer reactie als ongepast
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
18 januari 2018 beoordeeld

Ontvangst was wat koel. Niet onvriendelijk, maar zeer zakelijk.
Kamers zijn proper, niet al te groot.

We hebben een diner gegeten in het hotel, dit was ok. Bediening was vriendelijk, maar ober was wat nerveus en maakte toch enkele kleine foutjes. In het shopping center (met casino) ernaast heb je meer keuze en ik vermoed dat het eten kwalitatief ook beter zal zijn, maar ik had teveel honger om eerst rond te kijken.

Ontbijt was goed aangevuld en je kon een koffie naar wens vragen (de koffie uit de kan was niet super).

Al bij al een leuk hotel, wij komen hier terug om het casino en winkelstraat eens te bezoeken!

  • Verbleef: januari 2018, reisde met een partner
    • Prijs/kwaliteit
    • Hygiëne
    • Service
Bedank Hans D
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
UrsulaPaetzoldCoco, General Manager van Mercure Hotel Duisburg City, reageerde op deze beoordelingGereageerd 13 februari 2018
Google-vertaling

Dear Hans D.,

We very much appreciate your comments regarding your stay at the Mercure Hotel Duisburg City.

It is always a pleasure to receive your feedback. I will share your comments with our team. I am sure that this feedback will serve as an encouragement to all of our staff as we strive to continuously improve the quality of our services.

Thank you again for sharing your experience, and we hope your next visit will be as pleasant as the previous one.

Sincerely,

Ursula Pätzold-Coco
Manager

Rapporteer reactie als ongepast
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
11 januari 2018 beoordeeld

We verbleven 1 nachtje in het hotel.We bezochten de kerstmarkt en gingen shoppen.
De stad is ook leuk om te gaan shoppen.
Volgens mij voor herhaling vatbaar, wellicht in het voorjaar.
Leuke markt en ook gezellig om te winkelen en wandelen.

  • Verbleef: december 2017, reisde met een partner
    • Slaapkwaliteit
    • Hygiëne
    • Service
Bedank hugoroz
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
UrsulaPaetzoldCoco, General Manager van Mercure Hotel Duisburg City, reageerde op deze beoordelingGereageerd 13 februari 2018
Google-vertaling

Dear hugoroz,

thank you very much for your nice comment and the 4 Star Rating.
We will share your comment with our staff.

Thank you again for sharing your experience, and we hope your next visit will be as pleasant as the previous one.

Sincerely,


Ursula Pätzold-Coco
Manager

Rapporteer reactie als ongepast
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Meer beoordelingen bekijken