Radisson Blu
Besparingsmelding! 19% lager dan de gemiddelde tarieven

De prijs die je hebt gevonden is 19% lager dan het gemiddelde tarief voor dit hotel van US$ 172 per nacht.

InterContinental Dusseldorf(Düsseldorf)
  • Zwembad
Lindner Hotel Airport(Düsseldorf)(Heel veel waar voor je geld!)
  • Restaurant
INNSIDE by Melia Dusseldorf Seestern(Düsseldorf)(Heel veel waar voor je geld!)
Melia.com
  • Gratis parkeren
Stage 47(Düsseldorf)
Agoda.com
  • Roomservice
Novum Hotel Excelsior Duesseldorf(Düsseldorf)(Heel veel waar voor je geld!)
  • Roomservice
3 december 2017 beoordeeld

Na in vorige jaren bij een bezoek van de kerstmarkt in het innside hotel seestern gelogeerd te hebben boekten wij dit hotel van dezelfde groep. Qua stijl moet dit hotel niet onderdoen van het vorige, welk wij uitstekend vonden. De service, vooral bij het ontbijt liet echter te wensen over. Op zaterdagmorgen kon het personeel de drukte niet aan. Lang wachten tot je aan tafel kon, tafel die niet afgeruimd was, wachten op tassen ( bij navraag zei personeel dat een tekort aan tassen hadden en we nog even moesten wachten. Personeel liep er ook heel nerveus bij, konden er ook niet aan doen. Buffet werd ook niet tijdig aangevuld,... Zondagmorgen verliep heel wat beter, meer personeel, betere aanvulling en VEEL vriendelijker. Waren er misschien klachten gekomen ? Laten we hopen dat zaterdag een "slechte" dag was... ( hotel bleek volledig volgeboekt ) Jammer want al bij al is dit een hip en mooi hotel.
Ook jammer ven klein tv toestel met heel weinig kanalen.

• Verbleef: december 2017, reisde met een partner
Angelika G, Leiter Front Office van INNSIDE by Melia Dusseldorf Derendorf, reageerde op deze beoordelingGereageerd 5 december 2017

Dear GCKV,

Thank you for your detailled feedback after your stay during the last weekend. We are sorry we couldn't meet your expectations and for the poor experience on Saturday.
Have a great Christmas time.

14 november 2017 beoordeeld

In okotber 2017 heb ik een nacht in dit hotel doorgebracht. Eerste indruk was dat het om een nieuw hotel gaat, maar receptiemedewerker vertelde mij dat dit hotel al 10 jaar oud is. Petje af voor onderhoud. Kamer was superschoon en had grappig opzet, zodat je en uit kamer en uit de gang naar de badkamer toe kan. Echt speels en leuk!
Ontbijt was prima in een ruime ontbijtzaal. Een hoog plafond en lege muur zijn voor mij niet echt gezellig, maar dat krijg je met moderne interieurs. Koffie was heerlijk.

Kamertip: Kamers aan de straatkant zijn lichter en hebben betere uitzicht.
  • Verbleef: oktober 2017, reisde voor zaken
Angelika G, Leiter Front Office van INNSIDE by Melia Dusseldorf Derendorf, reageerde op deze beoordelingGereageerd 15 november 2017

Dear Flyingallover2016,

Thank you very much for your great feedback after your stay at the INNSIDE Düsseldorf Derendorf. We are looking forward to welcoming you again as soon as possible.

29 oktober 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Vriendelijke ontvangst. Mooie grote kamer gekregen met inloopregendouche, goed bedden en kussens. Toch enkele minpunten: de tv van 26inch is nogal klein voor de grote kamer en 20 kanalen die ook nog analoog zijn is niet meer van deze tijd. De sneeuw op het scherm was 25 jaar terug in de tijd! De wifi met een snelheid van amper 0.4mb/sec. Is tergend traag! En dit voor een hotel van nog geen tien jaar oud. Ontbijt niet geprobererd, bakker is 3 min stappen ook op zondag. De parking 18,- per dag is duur. In het weekend kan je buiten makkelijk parkeren, (ook bij de buren bedrijf dat toch gesloten is)

Verbleef: oktober 2017, reisde met een partner
Angelika G, Leiter Front Office van INNSIDE by Melia Dusseldorf Derendorf, reageerde op deze beoordelingGereageerd 2 november 2017

Dear condor757,

Thank you for your feedback and your hints for other guests after your stay with us.
Have a great time while travelling and writing reviews.

Best Regards

20 augustus 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Mooi hotel, strak, modern. Heel proper, goed bed, fijne douche. Heel lekker ontbijt met veel keuze. Stukje wandelen tot aan het centrum en de winkelstraat (+-3km) maar ook prima bereikbaar met de tram 707. Parking 18€/dag vind ik wel duur voor bezoekers van het hotel. Verder alles prima.

Verbleef: augustus 2017, reisde met een partner
Angelika G, Leiter Front Office van INNSIDE by Melia Dusseldorf Derendorf, reageerde op deze beoordelingGereageerd 23 augustus 2017

Dear Charro V,

Thank you for your kind review after staying at our INNSIDE Düsseldorf Derendorf. Don´t hesitate to come back again.

Regards

7 augustus 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Wij hebben dit hotel geboekt via een bongobon . 2 nachten met ontbijt .
Goede service , de eerste avond stond ik onder de douche toen het binnenwerk van de douche naar beneden kwam , bij melding bij de receptie kregen we direct een aperitief aangeboden ondertussen gingen ze kijken naar de douche , en tijdens ons diner kwam men ons melden dat indien we dit wilde we een andere kamer kregen , we hebben dit voorstel aangenomen en kregen zelfs een upgrade naar een grotere kamer, super dus
Het ontbijt was zeer uitgebreid, de Wellens was zeer goed, de kaart in het restaurant was wel beperkt .
Met de tram de stad in was ook geen probleem .
En doordat het in een kantorenwijk gelegen is zeer rustig .
We hebben een fijn verblijf gehad bij jullie

Verbleef: augustus 2017, reisde met een partner
Angelika G, Leiter Front Office van INNSIDE by Melia Dusseldorf Derendorf, reageerde op deze beoordelingGereageerd 8 augustus 2017

Dear Viviane B,

Thank you for sharing your positive experience after your stay at the INNSIDE Düsseldorf Derendorf. We look forward to welcoming you again as you enjoyed your visit in Düsseldorf.