Zo te zien gebruik je een niet door ons ondersteunde browser. Het is mogelijk dat de TripAdvisor website nu niet goed wordt weergegeven.We ondersteunen de volgende browsers:
Windows: Internet Explorer, Mozilla Firefox, Google Chrome. Mac: Safari.
Hotels in de buurt
Beoordelingen (1.501)
Beoordelingen filteren
1.501 resultaten
Waardering van reizigers
611
635
156
65
34
Type reiziger
Tijd van het jaar
TaalAlle talen
Meer talen
611
635
156
65
34
Bekijk wat reizigers erover zeggen:
Filteren
Lijst wordt bijgewerkt...
3 - 8 van 1.501 beoordelingen
Beoordeeld op 1 januari 2018

Het hotel is verder prima , maar waarom zijn er geen faciliteiten voor de Kerst ?
Alle restaurants zijn dicht op één na , een café .
Voor de kamer moest per uur €10,00 extra betaald worden om daar te kunnen verblijven na twaalf uur ( vlucht gecanceld )
Het ontbijt blijft onbehoorlijk duur € 24,00 per persoon blijft abnormaal hoog.
Neem een broodje mee.

  • Verbleef: december 2017, reisde met familie
    • Slaapkwaliteit
    • Hygiëne
    • Service
Bedank André F
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
MaritimDUSManager, Leiter Öffentlichkeitsarbeit van Maritim Hotel Düsseldorf, reageerde op deze beoordelingGereageerd 7 maart 2018

Bedankt voor je waardering.

Rapporteer reactie als ongepast
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Beoordeeld op 8 november 2017 via mobiele applicatie

Fijn hotel voor overnachting, kamers schoon, ruim. Vooral fijn als je heel vroeg moet vliegen of in de nacht terug komt. Even een overnachting voor je de volgende dag gaat vliegen of bij terug komst. Je kunt er ook goed eten en ontbijten. Hotel zit nog geen 200 meter vanaf de vertrek/aankomst hal van het vliegveld in Düsseldorf

Verbleef: november 2017, reisde met een partner
Bedank Warnie T
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
MaritimDUSManager, Leiter Öffentlichkeitsarbeit van Maritim Hotel Düsseldorf, reageerde op deze beoordelingGereageerd 7 maart 2018

Bedankt voor je goede beoordeling. Tot snel.

Rapporteer reactie als ongepast
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Beoordeeld op 2 september 2017 via mobiele applicatie

Prima hotel met uitstekende vergaderfaciliteiten. Ruime vergaderzalen met goede logistieke verzorging, zelfs de koffie en thee wordt nog voor je ingeschonken . De lunch als buffet is zeer uitgebreid met 3 gangen en prima kwaliteit. Heerlijke salades met heel veel keuze. Dessert heerlijk, maar als je nog een gaatje hebt!

Verbleef: september 2017, reisde voor zaken
Bedank dennissZ6015GE
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
MaritimDUSManager, Leiter Gästebetreuung van Maritim Hotel Düsseldorf, reageerde op deze beoordelingGereageerd 13 september 2017

Heel erg bedankt voor uw beoordeling.

Rapporteer reactie als ongepast
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Beoordeeld op 31 juli 2017 via mobiele applicatie

Goed aan te rijden hotel met betaalbaar lang parkeren op loopafstand. Kamers zijn groot en mooi in gericht. Badkamer is luxe. Het hotel ligt aan de vertrekhal zelf. Bescheiden aandachtspunten: ontbijt kost 24,- per persoon, de receptie is onhandig georganiseerd. Verder vonden wij het erg benauwd in de kamer, maar dat kan maar zo een moment opname zijn. Prima uitvalsbasis voor een relaxt vertrek van een geweldige luchthaven.

Verbleef: juli 2017, reisde met een partner
Bedank Maikel P
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
MaritimDUSManager, Leiter Gästebetreuung van Maritim Hotel Düsseldorf, reageerde op deze beoordelingGereageerd 13 september 2017

Heel erg bedankt voor uw beoordeling!

Rapporteer reactie als ongepast
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Beoordeeld op 20 juli 2017 via mobiele applicatie

Bij aankomst in dit naast de Terminal gelegen hotel viel ons al op dat het bijzonder druk was. Lange rijen bij de incheckbalie. Toch kregen we snel onze kamer (721) die identiek ingericht was aan de kamers die we in het verleden kregen met een groot verschil. Op het dak boven deze kamer staat een of ander apparaat (ik gok de centrale airco-unit) dat 24 uur per dag een hels kabaal maakt. Door het lawaai is slapen in deze kamer erg moeilijk. Het constante gebrom irriteert mateloos. Doe je jezelf een plezier en vraag een andere kamer dan 721. Dan slaap je, weten we uit eerdere ervaringen, wel goed in dit hotel.

Verbleef: juli 2017, reisde met een partner
Bedank Yvo75
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
MaritimDUSManager, Verkaufsleiter van Maritim Hotel Düsseldorf, reageerde op deze beoordelingGereageerd 21 september 2017

Bedankt voor uw bezoek en uw beoordeling. Wij betreuren dat uw verblijf niet optimaal was. We hopen dat je ons nog een kans geeft om te laten zien dat we het beter kunnen doen.

Rapporteer reactie als ongepast
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Meer beoordelingen bekijken