Zo te zien gebruik je een niet door ons ondersteunde browser. Het is mogelijk dat de TripAdvisor website nu niet goed wordt weergegeven.We ondersteunen de volgende browsers:
Windows: Internet Explorer, Mozilla Firefox, Google Chrome. Mac: Safari.
Hotels in de buurt
Beoordelingen (1.089)
Beoordelingen filteren
1.089 resultaten
Waardering van reizigers
709
280
59
19
22
Type reiziger
Tijd van het jaar
TaalAlle talen
Meer talen
709
280
59
19
22
Bekijk wat reizigers erover zeggen:
Filteren
Lijst wordt bijgewerkt...
2 - 7 van 1.089 beoordelingen
Beoordeeld op 29 april 2018

Alles wat je van een InterContinental hotel verwacht. De ontvangst was aangenaam en de kamer gerieflijk en volledig uitgerust. Het restaurant is heel goed en gezellig om te zitten met zicht op de lobby. De bar is uitstekend en had een DJ op zaterdagavond. Een doorgeven minpuntje werd gepast rechtgezet. Door de marathon die rond het hotel ging ontdekten we een veel goedkopere parking op slechts 5 minuten afstand. Tophotel langs de mooiste straat van Dusseldorf. Dit was niet ons eerste bezoek en zeker ook niet het laatste.

  • Verbleef: april 2018, reisde met een partner
    • Slaapkwaliteit
    • Hygiëne
    • Service
Bedank JurgenS1978
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Viktoria P, Manager van InterContinental Dusseldorf, reageerde op deze beoordelingGereageerd 30 april 2018
Google-vertaling

Dear valued Guest JurgenS1978,

Referring to your recent stay at the InterContinental Düsseldorf I would like to thank you for taking the time to write a review about your recent stay.
We greatly appreciate your positive overall feedback. We strive to provide the best in service and hospitality, especially to our IHG Rewards Club members.

We would be very happy to welcome you on your next visit to Dusseldorf with us again.You can expect us to look after you with the highest priority and to the highest service level.
If you need any further assistance, please do not hesitate to contact us any time.

Yours sincerely,
V.Philipp
Quality Executive

Rapporteer reactie als ongepast
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Beoordeeld op 1 januari 2018

Het hotel is uitstekend gelegen. De kamers zijn zoals je dat verwacht van een Intercontinental hotel = volledig uitgerust en ruim. Het hotel huist in een mooi gebouw waar veel daglicht binnen valt. Zo hebben ook de kamers die zicht hebben op de lobby van het hotel een mooi uitzicht. De bediening bij de receptie, de bar en de concièrge waren top. Restaurant Péga is een aanrader. Een pluim voor de chef!
Helaas ook enkele minpunten. Een opmerking die doorgegeven werd aan de receptie werd niet opgevolgd, de bediening in het restaurant was eerder chaotisch, de liften zijn goed hoorbaar wanneer het stil is en de parking is aan de dure kant (30 Euro per dag). Verder niets dan lof over dit hotel. Wij komen zeker terug.

  • Verbleef: december 2017, reisde met een partner
    • Slaapkwaliteit
    • Hygiëne
    • Service
Bedank JurgenS1978
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Anne R, Manager van InterContinental Dusseldorf, reageerde op deze beoordelingGereageerd 3 januari 2018
Google-vertaling

Dear Guest JurgenS1978,

Thank you for taking the time to review your most recent stay with us.

I was so happy to read how much you valued our friendly and supportive staff and the comfort of the hotel. We are glad about your recommendation and hope to welcome you soon again.

Best regards,

Anne Reiker
InterContinental Düsseldorf Team

Rapporteer reactie als ongepast
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Beoordeeld op 5 november 2017

Om eens ergens anders te overnachten en te proberen de poenerige gasten van ons andere hotel in Düsseldorf te ontlopen, hebben we dit hotel geprobeerd.
Via Booking geboekt voor een mooie prijs en bij het inchecken een rokers suite aangeboden gekregen. Die was wel een heel stuk duurder maar we waren blij dat er nog ruimte voor rokers is met bovendien een balkon.
Bij de kamer aangekomen bleek het de origineel geboekte kamer te zijn, dus weer terug naar de balie. Jongen liep vervolgens mee naar de suite. Gelukkig kon ik zelf mijn eigen bagage dragen..
Inderdaad een 2 kamersuite met een heel smal balkonnetje. Het meubilair was beschadigd en sleets, het bankje echt allang voorbij de houdbaarheidsdatum en de televisietjes heel klein. Een inimini asbakje en nergens een doosje lucifers te vinden. Een rokerskamer herinneren wij ons als ingericht voor rokers en niet alleen met een asbakje van 3 bij 7 cm.
Het raarste was de beschrijving van de minibar. Als we een flesje uit de kleine koelkast langer dan 15 seconden zouden bekijken, zou het automatisch op de rekening worden geplaatst...
We vragen ons af wat er gebeurt als we ruimte in de minibar maken voor onze eigen drank (of medicijnen). Bovendien; hoe weten ze dat? Zitten er sensors in de koelkast? We voelen ons beloerd.
We pasten goed op het balkon met aardig uitzicht over de bomen van de Kö. De gasten van een verdieping hoger dachten helaas dat het hun asbak was dus de peuken vlogen ons om de oren.
De receptie kon er helaas niets aan doen want beseften ook wel dat niet elke gast snapt dat dat geen manier van doen is. Dat we in drie talen hebben uitgelegd dat de schoonmaak ook niet helemaal gelukt was, kon de juffrouw
ook niet helemaal begrijpen.

Standaard hotelbed met hele zachte kussens, grote badkamer, inloopkast, allemaal prima. Ontbijt is uitgebreid en goed verzorgd. Helaas Sekt in plaats van Champagne maar je kunt je overal wel druk over maken.
Wij zijn van mening dat het gebodene niet in verhouding staat met de prijs. Het is een versleten kamer in een mooi hotel. We zullen bij ons volgende bezoek weer bij ons gebruikelijke hotel slapen omdat alle details daar wel kloppen.

Aardig om te noemen is de parkeergarage achter het hotel. Op hun site gezien dat je er parkeert voor maximaal €30 per etmaal. We hebben er 22 uur gestaan en moesten €60 afrekenen omdat onze parkeertijd over twee etmalen verdeeld was. Geen speld tussen te krijgen natuurlijk maar helemaal kloppen doet het gevoelsmatig niet.

  • Verbleef: november 2017, reisde met een partner
    • Locatie
    • Kamers
    • Service
2  Bedank Peterrone
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Anne R, Manager van InterContinental Dusseldorf, reageerde op deze beoordelingGereageerd 13 november 2017
Google-vertaling

Dear Guest Peterrone,

Thank you for taking the time to express your concerns. We are sorry to hear you were not satisfied with your stay. Please accept our sincere apologies for any inconvenience you have experienced and for the room conditions that did not meet your expectations. This year we are in the process of discussing the details of renovation. Negotiations are currently in progress to determine starting renovation in 2018.
Unfortunately, from your review I cannot identify a specific issue regarding our minibars. In case of using the minibar for own drinks or medicine, the guests can inform our Front Desk. Have you contacted our Front Desk during your stay to ask for using the minibar for own drinks or medicine?
I will be specifically contacting the involved individuals to ensure this does not happen again.
Let me assure you that friendly and customer-oriented service is part of our service philosophy and of utmost importance to us.
Although we could not meet your expectations this time, it would be an honour to welcome you in the future again to convince you with our all-around excellent service, for which many guests regularly return to the InterContinental Düsseldorf.

With kind regards

Anne Reiker
InterContinental Düsseldorf Team

Rapporteer reactie als ongepast
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Beoordeeld op 13 oktober 2017

Op en top 5 sterren. Super ontvangst, valet parking, adequate receptie. Compacte kamer met complete inrichting. Eerste klas ontbijt. Ligging aan de Kö zowel de moderne stad als de Altstadt onder handbereik.

  • Verbleef: oktober 2017, reisde voor zaken
    • Prijs/kwaliteit
    • Locatie
    • Service
Bedank Robbert007
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Anne R, Manager van InterContinental Dusseldorf, reageerde op deze beoordelingGereageerd 16 oktober 2017
Google-vertaling

Dear Guest Robbert007,
Thank you for taking the time to post a review after your stay with us at InterContinental Düsseldorf. It is always refreshing to receive such positive comments. It is comments like this that our team strive towards every day.
Hope to welcome you back.

With best regards

Anne Reiker
InterContinental Düsseldorf Team

Rapporteer reactie als ongepast
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Beoordeeld op 28 april 2017

Mooi hotel, stug personeel, heerlijk ontbijt.
Inchecken en naar de mooie kamer, dekens open slaan, drie bloed vlekken in het laken.
Bellen housekeeping en vragen meteen om extra dekens en ander kussen. Na middagje in de stad komen we terug, wel nieuw laken, geen extra dekens en ook geen ander kussen.
Weer bellen en ja hoor het lukt om het toch te brengen.
De volgende ochtend gaan we de stad in komen laat in de middag terug, blijkt dat ze mijn pil, die ik dagelijks moet slikken, op de grond hebben gegooid.
Op mijn knieën zoeken naar de pil, kom ik onder het bed tegen 1 slipper, 1 kroonkurk en 1 verfrommeld wc papiertje dat plakt, gadsie !!!!! hoeveel sterrenheeft dit hotel ? 5 toch ???
Email gestuurd en bovenstaande uitgelegd, de assistent manager stuurt " sorry" terug, ik reageer met " not good enough" dus krijg ik een email van een manager die volkomen de plank mis slaat, net doet alsof er geen bloed of zaad was, net alsof de pil uit zichzelf was weggerold.
Daar heb ik weer email op terug gestuurd maar tot op heden, we zijn inmiddels 21 dagen verder, weet het hotel het probleem niet op te lossen.
Ik wil geen geld terug, ik wil geen upgrade, ik wil geen nieuwe hotelkamer, ik wil uitsluitend erkenning voor het feit dat ze grof gefaald hebben.
Maar tot op heden nog niets, nu heb ik besloten (28 april) wie niet horen wil moet maar voelen en dus zet ik het op internet.

  • Verbleef: april 2017, reisde met een partner
    • Prijs/kwaliteit
    • Locatie
    • Service
2  Bedank Sanznl
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Anne R, Manager van InterContinental Dusseldorf, reageerde op deze beoordelingGereageerd 5 mei 2017
Google-vertaling

Dear Guest Sanznl,
It is a great pity that despite various tries we have obviously not managed to respond to your feedback in a manner that is satisfactory for you. In our former correspondence we sincerely apologized for the inconvenience caused during your recent stay and offered various compensations, which you declined. Dear valued guest, we fully agree with you that these mistakes encountered by you should not happen at all. Please be assured that they are not in any way representing our service culture or standards and we have investigated thoroughly to take immediate measures to ensure they will not happen again in the future.
We regret that we are obviously not able to rebuild your satisfaction neither through our offered sincere excuse nor through any compensational offer. If there is anything we can do to change this, please do not hesitate to contact us any time.

Sincerely,

Christina Schmücker
Quality Manager
InterContinental Düsseldorf Team

Rapporteer reactie als ongepast
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Meer beoordelingen bekijken