Beoordeeld op 21 september 2016 via mobiele applicatie

De kamer was schoon maar aan de kleine kant en gelegen aan de voorzijde van het hotel dat gelegen is aan een drukke baan. Geen airco, dus is het kiezen tussen te warm of te lawaaierig.
Het grote pluspunt van dit hotel is het super ontbijt! Het aanbod aan ontbijtgranen, noten en zaden is ongezien!!! Je kan echt niets bedenken wat hier ontbreekt... Alleen hiervoor zou je een ommetje naar dit hotel maken! Bij mooi weer kan je dubbel genieten op het terras in een mooie groene tuin!.

Verbleef: augustus 2016, reisde met vrienden
SORATHotels, Manager Online Communication van Auszeit Hotel Dusseldorf, reageerde op deze beoordelingGereageerd 26 september 2016

Hoi Hilde V, bedankt voor je leuke review. Leuk dat je het zo fijn vond bij Auszeit Hotel op bezoek. Wij vinden het jammer dat u last had van gehorigheid. Maar geeft u bij een volgend verblijf aan dat u graag een rustige kamer wilt, dan kijken we wat we kunnen doen. We hebben 54 kamers, er is altijd een plekje voor jou. Tot snel en hartelijke groet, Auszeit Hotel Düsseldorf · Partner of SORAT Hotels

Beoordeeld op 22 mei 2016

Bij aankomst goed ontvangen, kamer was nog niet klaar maar ik was ook wel vroeg.Kon de koffer bij de receptie laten en s avonds stond hij mooi in de kamer. Nette ruime kamer,grote badkamer.Het ontbijt was helemaal te gek zoveel heb ik niet vaak gezien. het is ongeveer 20 minuten lopen naar de Rijn. maar openbaar vervoer is ook dicht bij

Kamertip: had kamer 216 uitzicht op de tuin
  • Verbleef: mei 2016, reisde alleen
Beoordeeld op 3 januari 2016

We kunnen dit verblijf opsplitsen in 3 grote stukken:
-Ontbijt: geweldig, zéér veel keuze, prima uitgestald, snel aangevuld.
-Receptie: Heel vriendelijk, gedienstig en behulpzaam.
-Kamer: het mindere deel: koude kamer met super grote ramen (moeilijk te blinderen) uitgevend op de drukke weg. Badkamer ruim met alle voorzieningen.

• Verbleef: december 2015, reisde met een partner
SORATHotels, Manager Online Communication van Auszeit Hotel Dusseldorf, reageerde op deze beoordelingGereageerd 4 januari 2016

Beste Filip-en-Christel, dank voor je review. We proberen de temperaturen natuurlijk zo aangenaam mogelijk te houden voor al onze gasten, onze excuses voor het ongemak. Het ventilatiesysteem werkt, volgens ons, naar behoren - maar de volgende keer als je bij ons bent kunnen we de tempratuur op de kamer voor je aanpassen. Graag tot de volgende keer. Met vriendelijke groet, Team Auszeit Hotel Düsseldorf · Partner of SORAT Hotels

Beoordeeld op 9 december 2015

het Hotel is schoon Personnel erg vriendelijk Ontbijt niet uit te leggen hoe super het is heb deze Prijs kwaltijd verhouding zo nu en dan niet eens in een 5 Sterren Hotel aangetroffen gewoonweg en Top Hotel

• Verbleef: december 2015, reisde met vrienden
SORATHotels, Manager Online Kommunikation van Auszeit Hotel Dusseldorf, reageerde op deze beoordelingGereageerd 10 december 2015

Hi RTH2810, dank je wel voor je fijne review. We geven je complimenten door aan onze team en hopen je snel nog een keer te zien. Groet, Auszeit Hotel Düsseldorf · Partner of SORAT Hotels

Beoordeeld op 20 september 2015 via mobiele applicatie

Toen we aankwamen had de receptioniste meer aandacht voor de mensen achter ons. De aankomst werd snel afgeraffeld. De kamer was nog niet beschikbaar, dus zijn we eerst de stad in gegaan. Dit kon met de tram die op zo'n 10 minuten loopafstand lag. Rond 15u konden we de kamer in. Onze achter gelaten koffer stond al in de kamer. De kamer was erg gedateerd en heeft een hoog Ikea gehalte. Meubilair zag er oud en op uit, maar de kamer zelf was wel erg schoon. Het bed was erg klein (140), maar lag prima.

De kamer was erg gehorig. We konden letterlijk de buren horen praten en hoorden continu mensen boven ons lopen. Vraag bij je reservering een kamer aan de achterkant. Wij hadden erg veel last van het lawaai van de straat. Ook sliepen we recht boven de afvalcontainers. Hier werden we 's morgens wakker van.

Het ontbijt was top! Zelf gemaakte jammetjes, verschillende verse sapjes, noten en heerlijke broodjes.

Verbleef: september 2015, reisde met een partner