Beoordeeld op 9 oktober 2017

hotel op prima ligging. Vriendelijk personeel en erg goed ontbijt. Verzorgde, voldoende ruime kamers, badkamer met douche. Het hotel is goed toegankelijk voor minder mobiele personen en wordt druk bezocht door heel wat zakenlui. Elke hotelgast ontvangt bij check-in een "fahrausweis - travel ticket" waarmee men onbeperkt en volledig kosteloos gebruik kan maken van het openbaar vervoer (trein/tram/bus/metro) gedurende de ganse duur van je verblijf. Het hotel is makkelijk bereikbaar met de wagen. Er is geen parking aan het hotel. Op amper 200 meter van het hotel is er een prima afgesloten parking voor ca 6 euro per 24 h.

Kamertip: Kamers aan de binnentuin zijn erg rustig.
  • Verbleef: oktober 2017, reisde met een partner
Markus R, Ass. Manager van IntercityHotel Duesseldorf, reageerde op deze beoordelingGereageerd 12 oktober 2017

Sehr geehrte Dame/Herr,
vielen Dank für Ihre positive Bewertung. Wir freuen uns, dass Sie einen angenehmen Aufenthalt in Düsseldorf hatten. Schön, dass Sie auch unser Ticket für den öffentlichen Nahverkehr nutzen konnten.
Bis zu Ihrem nächsten Aufenthalt verbleiben wir
mit freundlichen Grüßen aus Düsseldorf
Ihr Team vom IntercityHotel

Dear Madam/Sir,
thank you for your positive rating. We are happy that you enjoyed your stay in Düsseldorf and that you also could use your ticket for the public transportation.
We are looking forward to welcoming you here again and remain
with best regards
Your IntercityHotel Team

Beoordeeld op 21 september 2017 via mobiele applicatie

Goede kamer, klein maar efficiënt, goed bed, goed ontbijt, erg slechte wifi, onmogelijk om gegevens te downloaden. Goede parkeermogelijkheid. Jammer genoeg niet echt een klantvriendelijke en bovendien sacherijnige receptioniste.

Verbleef: september 2017, reisde voor zaken
Beoordeeld op 1 december 2016

Met de trein naar Düsseldorf gegaan. Het hotel lag nog geen 5 minuten lopen van het station af.Bij de receptie kregen wij openbaar vervoer kaarten voor de tijdsduur van ons verblijf .hier ook veelvuldig gebruik van gemaakt ( metro ).Het ontbijt was netjes verzorgd.Kamer was schoon.

• Verbleef: november 2016, reisde met een partner
Beoordeeld op 29 november 2016 via mobiele applicatie

Prima hotel, de ligging is erg gunstig. Het personeel is vriendelijk en het ontbijt was goed! Enige minpunt is dat ik het bed erg hard vond liggen en de kussens erg plat, waardoor ik niet erg lekker geslapen heb.

Verbleef: november 2016, reisde met vrienden
Beoordeeld op 16 april 2016

Hotel ligt op loopafstand van het station, vriendelijke mensen bij de receptie en goede kamers. Openbaar vervoer voor de deur, maar de belangrijkste bezienswaardigheden zijn ook goed te belopen.
Ontbijt is uitstekend, prima buffet.

• Verbleef: april 2016, reisde met familie