Beoordeeld op 3 december 2017 via mobiele applicatie

Afgelopen weekend overnacht in dit hotel , prima , grote kamer, badkamer met bad ,
goede incheckservice, ondanks dat de kamer nog niet klaar was kon je wel je bagage al kwijt
Vriendelijke personeel ,wist meteen het kamernr en wie daarbij hoorde,ook ontbijt super
Gaan we zeker nog eens naar toe

Datum van verblijf: december 2017
Beoordeeld op 27 november 2017

Keurig hotel, nette kamers met goeie bedden. Enige minpunt: het ontbijt. Het was erg druk en daar werd geen rekening mee gehouden. Ontbijtzaal was veel te klein en het ontbijt werd niet voldoende aangevuld. Wij hadden het geluk dat het ontbijt bij de prijs inbegrepen was. Maar als je hier ook nog eens €15 per persoon extra voor moet afrekenen dan wordt je niet vrolijk!

Datum van verblijf: november 2017
Beoordeeld op 8 november 2017

Bij aankomst werden we heel leuk en spontaan ontvangen bij de receptie. We hadden een superior kamer geboekt met twee bedden. De kamer was zeer ruim en de schoon. Een zeer goede prijs kwaliteit verhouding.

Datum van verblijf: november 2017
Beoordeeld op 30 oktober 2017

Hotel was in orde en kamer zuiver. Klantvriendelijk was goed. Ontbijt was lekker. Drankenkaart en de wijn was erg duur en dit voor een bier en wijnland. Hier kan het management wat aan doen om meer klanten aan de bar en lounge te krijgen. Men kan er niet dineren. Lag in de buurt van Winkel Centrum en Altstadt. Om de hoek lagen diverse chinese en een Grieks restaurant. Parkeergarage vlakbij voor 6 euro per dag. Al met al een geslaagd weekendje Düsseldorf waar dit Hotel met personeel aan bijgedragen hebben.

Datum van verblijf: oktober 2017
Beoordeeld op 6 april 2017

Prima hotel voor een stedentrip. Tussen hoofd treinstation en centrum. Standaard kamer van alle gemakken voorzien behalve koffie- en theevoorziening. Kamer aan de voorkant, met raam open slapen is een uitdaging gezien het rumoer van de (drukke) Graf Adolf Strasse. Ontbijt goed verzorgd.

Kamertip: Vraag om een kamer aan de achterzijde, voorzijde is erg rumoerig
Datum van verblijf: april 2017