“Matig”
Beoordeling van Schloss Benrath

Schloss Benrath
Geclassificeerd als nr. 8 van 183 dingen om te doen in Düsseldorf
4 augustus 2017 beoordeeld

We hadden meer verwacht van de tuinen
Kasteel enkel te bezoeken met rondleiding
Gedelge van complex met stellingbouw
Kortom we hadden er meer van verwacht

28 juni 2017 beoordeeld

Schitterende lokatie, Prachtig park. Alleen als je het slot zelf wil bezoeken dien je een toer te nemen, die op vaste tijden gaan. In het Duits of in het Engels, voor een 10 euro p.p.. Dan krijg je een mooie rondleiding door dit aparte beknopte slot met uitleg. Leuke ervaring rijker en zeker wel een aanrader. Dit slot heeft veel verschillende "bedienders"-gangetjes en sluiproutes. Er is een toer die je dus meer van deze gangetjes laat zien, echter dien je dan wel in het weekend te komen + te reserveren want dit is niet met grote groepen mogelijk.

3 mei 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Inside tip van een plaatselijke inwoner. En effectief je waant je in een totaal andere wereld. Groen en goed onderhouden. Een leuke wandeling doorheen het park. Een tussenstop in het koffiehuis even net en goede taart met koffie

29 januari 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Enorme tuin met veel aangelegde paden, prima voor een mooie wandeling. In de gebouwen zitten ook een aantal kleine musea.

Bekijk meer beoordelingen
29 januari 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Heerlijk gewandeld in het park. Het kasteel vonden we niet zo veel voorstellen. Maar was prima. In de zomer zal de tuin er schitterend uitzien!

Reizigers die Schloss Benrath bekeken, bekeken ook

Düsseldorf, Noord-Rijnland-Westfalen

In Schloss Benrath geweest? Deel je ervaringen!