• Gratis parkeren
Besparingsmelding! 13% lager dan de gemiddelde tarieven

De prijs die je hebt gevonden is 13% lager dan het gemiddelde tarief voor dit hotel van US$ 112 per nacht.

Melia Duesseldorf(Düsseldorf)(Heel veel waar voor je geld!)
  • Zwembad
Besparingsmelding! 41% lager dan de gemiddelde tarieven

De prijs die je hebt gevonden is 41% lager dan het gemiddelde tarief voor dit hotel van US$ 146 per nacht.

• Zwembad
Besparingsmelding! 15% lager dan de gemiddelde tarieven

De prijs die je hebt gevonden is 15% lager dan het gemiddelde tarief voor dit hotel van US$ 120 per nacht.

• Restaurant
INNSIDE by Melia Dusseldorf Seestern(Düsseldorf)(Heel veel waar voor je geld!)
Besparingsmelding! 29% lager dan de gemiddelde tarieven

De prijs die je hebt gevonden is 29% lager dan het gemiddelde tarief voor dit hotel van US$ 75 per nacht.

Lindner Hotel Airport(Düsseldorf)(Heel veel waar voor je geld!)
Travelocity
  • Restaurant
Novum Hotel Excelsior Duesseldorf(Düsseldorf)(Heel veel waar voor je geld!)
  • Roomservice
Besparingsmelding! 27% lager dan de gemiddelde tarieven

De prijs die je hebt gevonden is 27% lager dan het gemiddelde tarief voor dit hotel van US$ 64 per nacht.

Stage 47(Düsseldorf)
  • Roomservice
Besparingsmelding! 15% lager dan de gemiddelde tarieven

De prijs die je hebt gevonden is 15% lager dan het gemiddelde tarief voor dit hotel van US$ 126 per nacht.

10 mei 2017 beoordeeld

Net buiten het centrum een ontzettend leuk hotel waar je uitstekend wordt ontvangen. Kamer zeer netjes en sfeervol Engels ingericht. Dichtbij zijn leuke restaurantjes te vinden en bij de receptie zijn hiervoor ook nog kortingskaarten te krijgen. Ontbijt ruimte is erg sfeervol met zicht op de tuin. Ontbijt is uitgebreid en erg smaakvol. Bedankt voor de uitstekende service.

• Verbleef: juli 2016, reisde met een partner
Villa-Achenbach, Manager van Hotel Villa Achenbach, reageerde op deze beoordelingGereageerd 5 augustus 2017

Dear Guest,
Thanks for the kind words about our hotel. We are always very happy when our guests share their experiences about the Villa Achenbach with new potential guests.
The Victorian style you mentioned perfectly harmonizes with the building from 1907, which was continuously renovated since 2008, and allows our guests to get back into another time.
In order to provide our guests with an excellent stay, we are always happy to help you with questions about restaurants, tram connections or other personal concerns.
We would be delighted to welcome you again in the future as our guests and wish you a good time.
Your Team Achenbach

29 januari 2017 beoordeeld

Nette, verzorgde kamer, luxe badkamer, super lekker ontbijt
Heel rustige ligging, vlakbij u-bahn
Goede ontvangst en snelle check-in. Heel vriendelijk personeel
Klein, gezellig hotel voor een kort romantisch verblijf.

• Verbleef: januari 2017, reisde met een partner
29 december 2016 beoordeeld

In een statige villa huist een prachtig hotel waarin het aan niets ontbreekt. De kamer is prachtig en zeer comfortabel. Het personeel is uiterst voorkomend en straalt uit dat het de gasten naar de zin wil maken. Met een halte van de U-bahn om de hoek is het centrum van de stad dichtbij. Wat een heerlijke plek om een paar dagen tot rust te komen!

Kamertip: Doordat het hotel buiten het centrum van de stad ligt is het heerijk rustig.
  • Verbleef: december 2016, reisde met een partner
Villa-Achenbach, Manager van Hotel Villa Achenbach, reageerde op deze beoordelingGereageerd 10 januari 2017

Dear guest,
Thank you for choosing our hotel for your recent stay in Düsseldorf and for taking the time to share your experiences with other guests.
It is very nice to read that you were throughout satisfied during your stay and felt comfortable with us. As you mentioned our location offside the city center in a quiet side street grants our guests a quiet and relaxing night and though a short trip to the center.
Thank you very much for your friendly words about our staff, which we will gladly forward to our whole team.
We hope to welcome you again as our guests soon,
Team Hotel Achenbach

15 december 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Prachtig hotel met vriendelijk personeel en schitterende kamers.
Het ontbijt is heerlijk en keuze genoeg.
Elke kamer is anders ingericht. De stad is goed te bereiken met de metro die om de hoek is. In qp minuten ben je in het centrum.

Verbleef: december 2016, reisde met vrienden
12 december 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Hoewel je het aan de buitenkant niet zou zeggen, schuilt hier een pareltje aan de binnenkant. Je voelt je in één klap teruggaan in de tijd met het geweldige interieur. Komt daarbij nog het excellente onthaal, een super de luxe ontbijt en dit hotel is een terechte aanrader.

Verbleef: december 2016, reisde met een partner