“Engelse sfeer en uitstekend ontvangst”
Beoordeling van Hotel Villa Achenbach

De beste prijzen voor -
Inchecken dd/mm/jjjj Uitchecken dd/mm/jjjj
Prijzen zijn voor 1 kamer, 2 volwassenen
Prijzen weergeven
Vergelijk de beste prijzen van de beste reiswebsites
en nog 5 websites!
Hotel Villa Achenbach
Beoordeeld als nr. 1 van 239 hotels in Düsseldorf
10 mei 2017 beoordeeld

Net buiten het centrum een ontzettend leuk hotel waar je uitstekend wordt ontvangen. Kamer zeer netjes en sfeervol Engels ingericht. Dichtbij zijn leuke restaurantjes te vinden en bij de receptie zijn hiervoor ook nog kortingskaarten te krijgen. Ontbijt ruimte is erg sfeervol met zicht op de tuin. Ontbijt is uitgebreid en erg smaakvol. Bedankt voor de uitstekende service.

• Verbleef: Juli, 2016, reisde met een partner
Villa-Achenbach, Manager van Hotel Villa Achenbach, reageerde op deze beoordelingGereageerd 5 augustus 2017

Dear Guest,
Thanks for the kind words about our hotel. We are always very happy when our guests share their experiences about the Villa Achenbach with new potential guests.
The Victorian style you mentioned perfectly harmonizes with the building from 1907, which was continuously renovated since 2008, and allows our guests to get back into another time.
In order to provide our guests with an excellent stay, we are always happy to help you with questions about restaurants, tram connections or other personal concerns.
We would be delighted to welcome you again in the future as our guests and wish you a good time.
Your Team Achenbach

29 januari 2017 beoordeeld

Nette, verzorgde kamer, luxe badkamer, super lekker ontbijt
Heel rustige ligging, vlakbij u-bahn
Goede ontvangst en snelle check-in. Heel vriendelijk personeel
Klein, gezellig hotel voor een kort romantisch verblijf.

• Verbleef: Januari, 2017, reisde met een partner
29 december 2016 beoordeeld

In een statige villa huist een prachtig hotel waarin het aan niets ontbreekt. De kamer is prachtig en zeer comfortabel. Het personeel is uiterst voorkomend en straalt uit dat het de gasten naar de zin wil maken. Met een halte van de U-bahn om de hoek is het centrum van de stad dichtbij. Wat een heerlijke plek om een paar dagen tot rust te komen!

Kamertip: Doordat het hotel buiten het centrum van de stad ligt is het heerijk rustig.
Bekijk meer kamertips
  • Verbleef: December, 2016, reisde met een partner
Villa-Achenbach, Manager van Hotel Villa Achenbach, reageerde op deze beoordelingGereageerd 10 januari 2017

Dear guest,
Thank you for choosing our hotel for your recent stay in Düsseldorf and for taking the time to share your experiences with other guests.
It is very nice to read that you were throughout satisfied during your stay and felt comfortable with us. As you mentioned our location offside the city center in a quiet side street grants our guests a quiet and relaxing night and though a short trip to the center.
Thank you very much for your friendly words about our staff, which we will gladly forward to our whole team.
We hope to welcome you again as our guests soon,
Team Hotel Achenbach

15 december 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Prachtig hotel met vriendelijk personeel en schitterende kamers.
Het ontbijt is heerlijk en keuze genoeg.
Elke kamer is anders ingericht. De stad is goed te bereiken met de metro die om de hoek is. In qp minuten ben je in het centrum.

Verbleef: December, 2016, reisde met vrienden
12 december 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Hoewel je het aan de buitenkant niet zou zeggen, schuilt hier een pareltje aan de binnenkant. Je voelt je in één klap teruggaan in de tijd met het geweldige interieur. Komt daarbij nog het excellente onthaal, een super de luxe ontbijt en dit hotel is een terechte aanrader.

10 december 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Wat een parel tussen de "gewone" hotels! Echt aan alles is gedacht. Uiterst vriendelijk en behulpzaam personeel. Hele goede locatie. De kamer is ingericht met alles wat je maar kunt bedenken.
De badkamer volledig ingericht. Scheerspiegel, vergroot spiegel, fohn, regendouche, handdouche, heerlijke handdoeken, inloopdouche.
Goede bedden en hoofdkussens.
Het ontbijt was heerlijk.
Dus wat ons betreft een dikke tien en we gaan zeker nog een keer terug.

5 december 2016 beoordeeld

Bijzonder is het eerste woord dat in ons opkomt. Geweldig om hier tijdens de kerstmarkt te overnachten. Wij kregen bij het hotel een toepasselijk 'Charles Dickens gevoel'.

Hotel ligt op ca 30 minuten lopen van het centrum van Düsseldorf. Een enkeltje met het openbaar vervoer kost je 1,60.
Parkeerplaats bij het hotel kost 10 euro (hotel heeft er 6). Maar in de straat is er ook voldoende parkeergelegenheid.

De kamer was schoon, redelijk ruim en karakteristiek ingericht. De badkamer niet groot maar wel met een geweldige regendouche.

Het ontbijt was meer dan voldoende en met meer dan genoeg keus. Stiekem zelfs een beetje teveel gegeten.

Het personeel spreekt goed engels en is meer dan vriendelijk en ontzettend behulpzaam.

Als wij nog een keer naar Düsseldorf gaan dan verblijven we zeer zeker weer hier.

Dus zouden we dit hotel aanraden? JAAAA!

Verbleef: December, 2016, reisde met een partner
Hotels die je misschien ook aanspreken ...
Reizigers hebben ook deze hotels in Düsseldorf bekeken
Pempelfort
Melia Duesseldorf
nr. 10 van 239 in Düsseldorf
1.005 beoordelingen
Prijzen weergeven

In Hotel Villa Achenbach geweest? Deel je ervaringen!

Aanvullende informatie over Hotel Villa Achenbach

Adres: Achenbachstr. 17 | Düsseltal, 40237 Düsseldorf, Noord-Rijnland-Westfalen, Duitsland
Locatie: Duitsland > Noord-Rijnland-Westfalen > Düsseldorf
Voorzieningen:
Bar/lounge Gratis snelle internetverbinding (wifi) Roomservice Suites
Stijl hotel:
Beoordeeld als nr. 1 van 239 hotels in Düsseldorf
Prijsklasse: € 90 - € 134 (Op basis van de gemiddelde tarieven voor een standaardkamer)
Hotelcategorie:4 ster(ren) — Hotel Villa Achenbach 4*
Aantal kamers: 20
Reserveringsmogelijkheden:
TripAdvisor is een trotse partner van Booking.com, Expedia, Hotels.com en TripOnline SA, dus je kunt je reserveringen bij Hotel Villa Achenbach met vertrouwen boeken. We helpen maandelijks miljoenen reizigers het perfecte hotel te vinden voor vakantie- en zakenreizen, altijd met de beste kortingen en speciale aanbiedingen.

Is dit uw TripAdvisor-vermelding?