• Restaurant
Novum Hotel Excelsior Duesseldorf(Düsseldorf)(Heel veel waar voor je geld!)
  • Roomservice
Lindner Hotel Airport(Düsseldorf)(Heel veel waar voor je geld!)
Besparingsmelding! 17% lager dan de gemiddelde tarieven

De prijs die je hebt gevonden is 17% lager dan het gemiddelde tarief voor dit hotel van US$ 83 per nacht.

• Gratis parkeren
Besparingsmelding! 10% lager dan de gemiddelde tarieven

De prijs die je hebt gevonden is 10% lager dan het gemiddelde tarief voor dit hotel van US$ 110 per nacht.

Besparingsmelding! 40% lager dan de gemiddelde tarieven

De prijs die je hebt gevonden is 40% lager dan het gemiddelde tarief voor dit hotel van US$ 144 per nacht.

Melia Duesseldorf(Düsseldorf)(Heel veel waar voor je geld!)
  • Zwembad
INNSIDE by Melia Dusseldorf Seestern(Düsseldorf)(Heel veel waar voor je geld!)
Besparingsmelding! 28% lager dan de gemiddelde tarieven

De prijs die je hebt gevonden is 28% lager dan het gemiddelde tarief voor dit hotel van US$ 74 per nacht.

Stage 47(Düsseldorf)
  • Roomservice
Besparingsmelding! 22% lager dan de gemiddelde tarieven

De prijs die je hebt gevonden is 22% lager dan het gemiddelde tarief voor dit hotel van US$ 138 per nacht.

InterContinental Dusseldorf(Düsseldorf)
29 januari 2017 beoordeeld

Nette, verzorgde kamer, luxe badkamer, super lekker ontbijt
Heel rustige ligging, vlakbij u-bahn
Goede ontvangst en snelle check-in. Heel vriendelijk personeel
Klein, gezellig hotel voor een kort romantisch verblijf.

• Verbleef: januari 2017, reisde met een partner
29 december 2016 beoordeeld

In een statige villa huist een prachtig hotel waarin het aan niets ontbreekt. De kamer is prachtig en zeer comfortabel. Het personeel is uiterst voorkomend en straalt uit dat het de gasten naar de zin wil maken. Met een halte van de U-bahn om de hoek is het centrum van de stad dichtbij. Wat een heerlijke plek om een paar dagen tot rust te komen!

Kamertip: Doordat het hotel buiten het centrum van de stad ligt is het heerijk rustig.
  • Verbleef: december 2016, reisde met een partner
Villa-Achenbach, Manager van Hotel Villa Achenbach, reageerde op deze beoordelingGereageerd 10 januari 2017

Dear guest,
Thank you for choosing our hotel for your recent stay in Düsseldorf and for taking the time to share your experiences with other guests.
It is very nice to read that you were throughout satisfied during your stay and felt comfortable with us. As you mentioned our location offside the city center in a quiet side street grants our guests a quiet and relaxing night and though a short trip to the center.
Thank you very much for your friendly words about our staff, which we will gladly forward to our whole team.
We hope to welcome you again as our guests soon,
Team Hotel Achenbach

15 december 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Prachtig hotel met vriendelijk personeel en schitterende kamers.
Het ontbijt is heerlijk en keuze genoeg.
Elke kamer is anders ingericht. De stad is goed te bereiken met de metro die om de hoek is. In qp minuten ben je in het centrum.

Verbleef: december 2016, reisde met vrienden
12 december 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Hoewel je het aan de buitenkant niet zou zeggen, schuilt hier een pareltje aan de binnenkant. Je voelt je in één klap teruggaan in de tijd met het geweldige interieur. Komt daarbij nog het excellente onthaal, een super de luxe ontbijt en dit hotel is een terechte aanrader.

Verbleef: december 2016, reisde met een partner
10 december 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Wat een parel tussen de "gewone" hotels! Echt aan alles is gedacht. Uiterst vriendelijk en behulpzaam personeel. Hele goede locatie. De kamer is ingericht met alles wat je maar kunt bedenken.
De badkamer volledig ingericht. Scheerspiegel, vergroot spiegel, fohn, regendouche, handdouche, heerlijke handdoeken, inloopdouche.
Goede bedden en hoofdkussens.
Het ontbijt was heerlijk.
Dus wat ons betreft een dikke tien en we gaan zeker nog een keer terug.

Verbleef: december 2016, reisde met een partner