29 december 2016 beoordeeld

In een statige villa huist een prachtig hotel waarin het aan niets ontbreekt. De kamer is prachtig en zeer comfortabel. Het personeel is uiterst voorkomend en straalt uit dat het de gasten naar de zin wil maken. Met een halte van de U-bahn om de hoek is het centrum van de stad dichtbij. Wat een heerlijke plek om een paar dagen tot rust te komen!

Kamertip: Doordat het hotel buiten het centrum van de stad ligt is het heerijk rustig.
  • Verbleef: december 2016, reisde met een partner
Villa-Achenbach, Manager van Hotel Villa Achenbach, reageerde op deze beoordelingGereageerd 10 januari 2017

Dear guest,
Thank you for choosing our hotel for your recent stay in Düsseldorf and for taking the time to share your experiences with other guests.
It is very nice to read that you were throughout satisfied during your stay and felt comfortable with us. As you mentioned our location offside the city center in a quiet side street grants our guests a quiet and relaxing night and though a short trip to the center.
Thank you very much for your friendly words about our staff, which we will gladly forward to our whole team.
We hope to welcome you again as our guests soon,
Team Hotel Achenbach

15 december 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Prachtig hotel met vriendelijk personeel en schitterende kamers.
Het ontbijt is heerlijk en keuze genoeg.
Elke kamer is anders ingericht. De stad is goed te bereiken met de metro die om de hoek is. In qp minuten ben je in het centrum.

Verbleef: december 2016, reisde met vrienden
12 december 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Hoewel je het aan de buitenkant niet zou zeggen, schuilt hier een pareltje aan de binnenkant. Je voelt je in één klap teruggaan in de tijd met het geweldige interieur. Komt daarbij nog het excellente onthaal, een super de luxe ontbijt en dit hotel is een terechte aanrader.

10 december 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Wat een parel tussen de "gewone" hotels! Echt aan alles is gedacht. Uiterst vriendelijk en behulpzaam personeel. Hele goede locatie. De kamer is ingericht met alles wat je maar kunt bedenken.
De badkamer volledig ingericht. Scheerspiegel, vergroot spiegel, fohn, regendouche, handdouche, heerlijke handdoeken, inloopdouche.
Goede bedden en hoofdkussens.
Het ontbijt was heerlijk.
Dus wat ons betreft een dikke tien en we gaan zeker nog een keer terug.

5 december 2016 beoordeeld

Bijzonder is het eerste woord dat in ons opkomt. Geweldig om hier tijdens de kerstmarkt te overnachten. Wij kregen bij het hotel een toepasselijk 'Charles Dickens gevoel'.

Hotel ligt op ca 30 minuten lopen van het centrum van Düsseldorf. Een enkeltje met het openbaar vervoer kost je 1,60.
Parkeerplaats bij het hotel kost 10 euro (hotel heeft er 6). Maar in de straat is er ook voldoende parkeergelegenheid.

De kamer was schoon, redelijk ruim en karakteristiek ingericht. De badkamer niet groot maar wel met een geweldige regendouche.

Het ontbijt was meer dan voldoende en met meer dan genoeg keus. Stiekem zelfs een beetje teveel gegeten.

Het personeel spreekt goed engels en is meer dan vriendelijk en ontzettend behulpzaam.

Als wij nog een keer naar Düsseldorf gaan dan verblijven we zeer zeker weer hier.

Dus zouden we dit hotel aanraden? JAAAA!