15 december 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Prachtig hotel met vriendelijk personeel en schitterende kamers.
Het ontbijt is heerlijk en keuze genoeg.
Elke kamer is anders ingericht. De stad is goed te bereiken met de metro die om de hoek is. In qp minuten ben je in het centrum.

Verbleef: december 2016, reisde met vrienden
12 december 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Hoewel je het aan de buitenkant niet zou zeggen, schuilt hier een pareltje aan de binnenkant. Je voelt je in één klap teruggaan in de tijd met het geweldige interieur. Komt daarbij nog het excellente onthaal, een super de luxe ontbijt en dit hotel is een terechte aanrader.

10 december 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Wat een parel tussen de "gewone" hotels! Echt aan alles is gedacht. Uiterst vriendelijk en behulpzaam personeel. Hele goede locatie. De kamer is ingericht met alles wat je maar kunt bedenken.
De badkamer volledig ingericht. Scheerspiegel, vergroot spiegel, fohn, regendouche, handdouche, heerlijke handdoeken, inloopdouche.
Goede bedden en hoofdkussens.
Het ontbijt was heerlijk.
Dus wat ons betreft een dikke tien en we gaan zeker nog een keer terug.

5 december 2016 beoordeeld

Bijzonder is het eerste woord dat in ons opkomt. Geweldig om hier tijdens de kerstmarkt te overnachten. Wij kregen bij het hotel een toepasselijk 'Charles Dickens gevoel'.

Hotel ligt op ca 30 minuten lopen van het centrum van Düsseldorf. Een enkeltje met het openbaar vervoer kost je 1,60.
Parkeerplaats bij het hotel kost 10 euro (hotel heeft er 6). Maar in de straat is er ook voldoende parkeergelegenheid.

De kamer was schoon, redelijk ruim en karakteristiek ingericht. De badkamer niet groot maar wel met een geweldige regendouche.

Het ontbijt was meer dan voldoende en met meer dan genoeg keus. Stiekem zelfs een beetje teveel gegeten.

Het personeel spreekt goed engels en is meer dan vriendelijk en ontzettend behulpzaam.

Als wij nog een keer naar Düsseldorf gaan dan verblijven we zeer zeker weer hier.

Dus zouden we dit hotel aanraden? JAAAA!

4 december 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Dit mooie hotel is nog heel traditioneel ingericht. Onze kamer was niet supergroot maar heel mooi aangekleed. We waren er in de kerstperiode en alle kamers, lobby, salon en restaurant waren stemmig versierd. Ontvangst was vriendelijk met voor iedereen een individuele begeleiding naar de kamers voor uitleg. Ontbijt was uitgebreid en erg lekker. Hotel ligt wat buiten centrum, zodat te voet naar de kerstmarkt gaan niet echt een optie is. Wij hadden één van de twee parkeerplaatsen die kunnen gereserveerd worden, want anders leek het moeilijk om vlakbij een parkeerplaats te vinden.

Verbleef: december 2016, reisde met vrienden